Bölüm 2/ Ne Kadarda Uyumluyuz

37.2K 1.5K 183
                                    


₩ Bölüm 2: Ne Kadarda Uyumluyuz₩

Bölüm Şarkısı: Shawn Mendes- Stitches

Multimedya:Aras'ımız

Sinirliydim . Hemde çok!

Neden mi ? Çünkü canım anam yaz tatilinin son gününde ben sadece uyuma hayalleri kurarken o biricik yeni komşularımızı yemeğe çağırmıştı.

Ve tam karşımada bana sırıtarak bakan bir adet öküzcük vardı. Daha doğrusu bir adet Aras vardı. Yeni öğrendiğime göre adı Arastı. Canım anam aynı bu şekilde tanıtmıştı bizi 'Öküz.. yani Masal kızım buda yeni arkadaşın Aras ' bana herkesin içinde öküz demişti anam. Sonra hepsi ben sinirden köpürürken gülmüşlerdi.

Açıkcası çoçuk dediğim annesi Nalan hanım çok olgun ve kibar duruyordu. Hırsız dediğim babası Faruk beyde çok asil ve zengin duruyordu. Şeytan dediğim Arasta çok beyfendi -bence hala şeytan- duruyordu.

Aras dün yerde iki büklüm bıraktıktan sonra şu anda haince bana yapmacık bir şekilde gülümsüyordu. Bu yapmacık gülüş 'seni bitiricem kızım' bakışlarıydı. Bende aynı onun gibi yapmacık bir şekilde gülümseyip 'yiyorsa gel' bakışları atıyordum . Evet anlamlı bakışları çok severdim ben!

"Kızım Aras'ta senle aynı okula gidecek " dediğinde annem içtiğim suyu tam karşımada olan Aras'ın üzerine boşaltım.

"Ne ?"

"Üstümü mahvettin seni cadı... yani şey Masal arkadaşım " o bana öfkeyle bakarken bu duruma sonra kahkahalarla gülmeyi aklıma not edip annemin dediği şeye odaklandım . Bu gıcık , öküz ,mal , salak , aptal , malkafa , bir o kadar da yakışıklı olan ... Pardon tipsiz olan . Arasla komşu olduğum yetmezmiş gibi birde aynı okulamı gidicektim?

Sinirle yerimden kalkıp "Ben doydum. Artık odama gitsem yarın okul açılıyor sonuçta erken uyumam lazım erkenden kalkmam için . Faruk bey ve Nalan Hanım sizinle de tanıştığıma çok memnun oldum .. Ve canım arakadaşım Aras " dedim sevimli olmaya çalışarak . Nalan Hanım "Bizde seninle tanıştığımıza memnun olduk Masal'cım " dedi. Ne tatlı kadındı bu böyle yani böyle anadan ve babadan böyle bir çoçuk nasıl çıkmış valla anlamadım .

Aceba küçükkken havaya atıp tutmamışlar mıydı?

Bende olsam bende tutmazdım gerçi. Bunun yerine taş doğursam daha iyi yani . Gerçi Aras'ta taş gibi çocuk . Yani taş kafalı çocuk demek istedim ben . Yoksa tipsizin önde gideni . Evlat olsa sevilmez o derece yani.

Babam "tamam sen git uyu " diyince annem lafa atlayıp "önce Aras oğluma babanın tşörtlerinden ver bir tane. Sırıksıklam ettin hastalanacak çocuk " dedi. Vayyy Aras oğlum haa. Bana gelince öküz milletin daha iki günlük tanıdığı çocuğuna oğlum . Öyle mi anne. Öyle mi canım anam .

Tamam öyle olsun ama menepoza girip çocuğun olmayacağı zaman 'Masal.canım kızım' diye diye dolaşırsın peşimde!

"Tamam canım anneciğim " dedim yapmacık bir şekilde sonra Arasa dönüp peşimden gelmesi için başımı salladım. Anneme teşekür edip ayağa kalktı.

Aman ne kadar da kibar bir çocuk ! Tam annemin hayalindeki gibi !

Sinirimi merdivenlerden çıkarta çıkarta ben önde o arkada yürümeye başladık. Üst kata gelince annemlerin yatak odasına girip bir tşört çıkarıp onun yanına gittim ama ortalıkta yoktu.

"Nerdesin? " diye sordum sesizce sonra açık olan kapımı görünce koşturarak içeri girdim . "Sen ne arıyorsun burda , çık hemen odamdan " dedim sinirle o ise sırıtarak yatağıma iyice yayıldı.

ErikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin