Bölüm 11/ Sus Abidin Sus

23.4K 1.1K 50
                                    


₩ Bölüm 10: Sus abidin sus ₩

Bölüm Şakısı: Murat Dalkılıç ve Oğuzhan; Mağlubiyet

(Multimedya: Masal)

İyi Okumalar.....

"Anladın mı beni farecik?" onun sabırsızca sorduğu soru karşısında sinirle başımı salladım. "Tamam ama bu sorunu böyle çözemeyiz, Siz anladınız mı beni?"

"Çözüm yolu seni ilgilendirmez, Sen sonuca bak." Abartılı bir şekilde gözlerimi devirip arabaya doğru ilerlerledim. O ve Emre arkamdan homurdanırken arabaya binip kemerimi taktım. Aras' da arkamdan binerken ellerimi önümde birleştirdim. "Sadece o çocuğun olduğu yerde sana yakınlaşırım ona göre. Oda sadece el ele falan tutuşabiliriz. Daha fazlası olmayacak."

"Bakarız." Sinirle ona baktım. "Bana bak daha fazlasına kalkışırsan vururum seni." gülüp arabayı çalıştırdı. Her ne kadar sinirli olsamda camdan Emre'ye el salladım.

Bora Aras' ın diğer okulundan arkadaşıydı. Emre'de Aras' ın kuzeni olduğu için daha önce aynı ortamlarda bulunmuş ve birbirlerini tanıyorlardı. Ve yine aynı okuldan Ceren diye bir kız vardı. Bu kızımız Bora'nın sevgilisiydi. Daha doğrusu eski sevgilisi desek daha doğru olurdu. Buraya kadar her şey iyiydi iyi olmasına Ama bundan sonrası ile bir sezonluk dizi çekilebilinirdi

Bu Ceren kızımız Bora'yla sevgiliyken Emre'yi görüyor, seviyor ve tabiri caizse yavşıyor. Bunun baştan ne Emre'nin nede Bora'nın haberi oluyor. Ama bu yavş*k kızımız bir gün sonunda dayanamayıp Emre'ye açılıyor ve bu sırada BAAM bu sahneyi Bora görüyor ve dizimiz ondan sonra başlıyor.

Bora Ceren denilen kızdan ayrılıyor ayrılmasına ama kızı hala sevdiği için kendine yediremiyor. Ve kızı elimden Emre almış gibi tavır alıyor. Benim tatliş kankim kıza yüz vermemesine rağmen bu salak Bora laftan anlamıyor ve Emre'yi kendine düşman belliyor. Buralar dizimizin orta sahneleri oluyor.

Final sahnesinde Bora'nın gözünü bürüyen hırsı ve intikamı var.

Emre'nin sevgilisini yada onun için özel birini elinden almak. Kendince, Ona olanı oda aynısını Emre'ye yaşatmak istiyor. Ama buradaki tek sorun benim Emre'nin sevgilisi olmamamdı. Onun için değerliydim fakat sevgilisi çok ayrı bir şeydi. Biz kardeş gibiydik.

Ama bu salak Bora laftan nerden anlayacak ki? Salak olmasa zaten suçun ne kendinde ne Emre'de olduğunu anlar hesabı o kıza sorardı. Nerde bu devirde benim gibi akılllı insanlar?

Arada kendimi de biraz öveyim ama değil mi? İnsan kimseden iltifat alamayınca arada böyle sözler söylemesi çok normal. Çünkü biz Semih Öztürk yancılarıyız. G. Kerimoğlu yolundan ileriyoruz. Team Semih Öztürk. Neyse asıl konumuza geri dönelim.

Daha doğrusu asıl sorunumuza, Yada sorunuma. Bu Aras Soykan adındaki kedicik beni Bora Emre'nin sevgili olmadığıma inanmadığı için kendisiyle beraber olduğumu söylemişti. Yani ben Aras'ın sevgilisiydim.

Ben Ve Aras sevgiliydik.

Yer yarılsa, Güneş batıdan doğup güneyden batsa, Dünya tersine dönse, Kıyamet kopsa, Tom ve Jerry yer değiştirse kafam kıçıma denk gelsede hayatta onunla sevgili olamazdım. Olmazdım olmasına da, Emre'nin başını belaya sokmamak için en azından o Bora salağının olduğu yerlerde onunla sevgiliymişim gibi davranabilirdim.

Bu çok zordu çünkü yanımda oturan bu çakma Vini; ilk ve ikinci öpücüğümüme takmış sapığın tekiydi. "Nereye giceceksin?" Emre onun penceresinden başını eğerken başımı başka tarafa çevirdim. "Fereciği evine bırakayım. Daha sonra mezarlığa gideceğim."

ErikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin