Multimedya; Bora - Lale
"Seni bir daha asla bırakmayacağım, Benden kaçamazsım." dedi Lale denilen sümük gibi Aras'a yapışan kız. Dudakları sonunda birbirinden ayrılmıştı. Kalbimin üzerinde inanılmaz bir ağrıyla baş başa kalmıştım. Aras Lale'nin belinden biraz itekleyerek onu kendinden uzaklaştırdıktan sonra kaçamak bir bakışla bana baktı. O sırada Lale sümüğününde dikkatini çekebilmiştim sonunda. "Ahhh Merhaba. Aras'a o kadar daldım ki seni farkedemedim." diyip ellerini uzattığında istemeden kaşlarımı çatıp kıza ters bir bakış attım. Az önce gayette iyi görmüştü beni. Hatta beni gördükten sonra öpmüştü Aras'ı. Her yerinden samiyetsizlik akan bir gülümseme takınıp "Ben Lale, Aras'ın sevgilisiyim." dedi.
Ne? Gözlerim hayretke açılırken Aras'a hayal kırıklığıyla baktım. "Eski demek istedin herhalde." dedi Aras gözlerini benden kaçırıp. "Eski aynı zamanda yeni." diye düzelti onu Lale.
"Lale nerden buldun burayı?"
"Bora'dan kimden olacak canım. Bana bir şeyler saçmaladı. Neymiş yeni bir sevgilin varmışta..." Aras'la yeniden göz göze geldiğimizde Lale gülerek "Ne kadarda komik." dedi. "Sen benden başka asla kimseyle olamazsın. Seni benden başka kimse tatmin edemez ki. Değil mi?" Lale'nin ağzından çıkan her kelime beni her defasında yerle bir ediyordu resmen. Hala elini sıkmadığımı görünce bozulsada hiç belli etmeden elini saçlarına daldırıp omuzundan aşşağı sallandırdı. Onu elini tutup sıkacak değildim herhalde. "Doğru söylemiş." Aras'ın buz gibi sesiyle Lale daha çok gülmeye başlayıp Aras'ı omuzundan itekleyerek içeri girdi. "Hiç misafir perver değilsin hala." Resmen Aras'ı duymamazlıktan gelmişti. "Senin adın neydi, buranın çalışanısın galiba." diyip bana küçümseyen bir bakış attı. Öfkeyle yumruklarımı sıkıp peşinden gittim. "Adım Masal ve buranın çalışanı falan değilim." diye soludum kızgınlıkla. "Ben.." diye tekrardan başlarken Aras yanıma varıp "Sevgilim." diyerek elimden tuttu. Bu sefer ona şaşırsamda bu akşam duyduklarımı daha sonra sindirmeyi düşünüp ellerimi ellerinden kurtardım. "Eski sevgilin demek istedin herhalde."
"Masal."
"Sevgilin bu mu yani? Bora doğru mu söylüyordu?"
"Evet."
"Hayır." diye bağırdım. Lale bir bana bir ona baka kalsada "Geri zekalı." diye bağırıp onu öfkeyle itekledim. Ben ne diye duruyordum ki burada? Saçma sapan bir filmin içinde hissediyordum kendimi şu anda. "Farecik." Geldiğimin tam aksine sinirden patlama noktasına gelmiş bir şekilde koşarak çıktım evlerinden. Ne güzel ona kek yaparak gelmiştim buraya, Şimdi ise bir ton kazık yemişim gibi gidiyorum. Aras peşinden bağırsada onu duymadım. Benim gözlerimin önünde bir başkasını öpecekti ve o yalan sevgili olayına hala devam edecekti öyle mi? Yemezler bu sefer.
"Masal dur artık." Sokağa çıkacağım sırada biri beni tekrar kaldırıma çekti. "Bırak beni salak herif."
"Bak her şeyi batırıyorsun böyle yaparak. Lale'de Bora'yla arkadaş."
"Umrumda bile değil." diyip kolumu çekmeye çalıştım. "Utanmadan karşımda o kızın seni öpmesine izin verdiktenden sonra bu saçmalığa devam edeceğimi zannediyorsan yanılıyorsun." Sinirle güldüm. "Kimse inanmaz buna."
"Farecik."
"Bana Farecikte deme bana bundan sonra. Şimdi git eski... Pardon yeni sevgilinin yanına ve beni rahat bırak." diye asi bir tavırla konuştum. Aras'ın kendini savunabilceği hiç bir konu yoktu. Bu yüzden olsa gerek bir şey diyemedi. "Bu sahte sevgili olayıda bitmiştir artık." Elimi ondan kurtarıp sırtımı ona döndükten sonra koşarak kendi bahçemize girdim.
Buda neydi şimdi?
Nerden çıkmıştı bu Lale denilen kız? Daha kaç dakika oldu ki ben aşkımı kendime itiraf edelide, bu kız aşkıma ilk adımda çelme takarak girmişti hayatıma?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik
Teen Fiction"Ben yeşili severdim o siyaha aşık etti beni." -Masal Zorlu- "Aynıydık ama o aynanın aydınlık yüzüydü ben karanlık." -Aras Soykan- Bir adet Masal Zorlu. Bir Adet Aras Soykan hikayesi. İki birbirinden öküz insanın aşka yolculuğu "Sen Beni...