Multimedya; Masal ☆ Derin ☆ Melis
Ne mi olmuştu?
"Hiç bir şey."
Dudaklarımın yandığını hissederken kızlar anlayamadıklarını anlatan homurtular çıkardı. "Öpüştünüz ve sonra bir şey olmadı mı,Bir şey demedi mi?" Derin Melis'e hak vererek "Sen artık benimsin falan..." Gözlerimi devirmeden edemeyerek ayağa kalktım. "Sevgili falanda mı olmadınız." Başımı olumsuz anlamda salladım. Bu bir aşk öpücüğü falan değildi ki. Beni öpeceğini söylemişti ve öpmüştü. "Hayır." Hiç bir şey dememişti bende utançtan diyecek durumda değildim o anda zaten. Çöp kutusundan çıktıktan sonra arabaya binip eve gelmiştik. İğrenç bir şekilde çöp koktuğumdan iyi geceler diyip yere baka baka eve koşmuştum kafamı kapıya gömene kadar. Bir an o baktığımda gülümsediğini görmüştüm arabasına binip giderken. Oflayarak ayağa kalkıp pencereye doğru yürüdüm. "Sevdiği için yada sevgili olmak için öpmedi o beni." Perdeyi biraz aralayıp penceresine baktım. Odası karanlıktı. Dün beni eve bırakıp gitmişti bir dahada gelmemişti. Acaba öpüştük ve ben başına bela olmamayayım diye mi mi gelmiyordu. Ama başına bela olmamı düşünmezdi ki. Eğer öyle bir derdim olsaydı o an yapardım yapacağımı.
Ben ona tokat bile almamıştım
Zaten o andan sonra ruhum benden ayrılmış kendime gelene kadarda aklımla beraber benden en uzak yerlere gitmişlerdi. Yeni yeni farkına varıyordum bir şeylerin. "Hiç bir şey anlamadım vallaha da, billaha da." Gülümsedim. "Vallaha bende."Perdeyi tamamem çekip pencerinin içine oturdum. "O sadece beni öpmek istedi ve öptü. Bu kadar."
"Sende izin verdin?" diye şaşkınlıkla dolu bir nida yükseldi Derin'den. "Yıllardır hayalini kurduğun, sevdiğim adama sakladığın ilk öpücüğünü ona istediği için verdin öyle mi?" Derin böyle diyince kalbimde bir sızı baş gösterdi. Gözlerim hucüm eden sıvıyla baş gösterme çabası içinde baş başa kaldım. Şantaşları yüzünden ilk önce kabul etmek zorunda kalmıştım lakin dün gece ondan çok ben öpmek istemiştim onu. "Ben.. ben." Sesim titrediğinden konuşamadım ve başımı önüme eğip ağlamamak için uyardım kendimi. "Seni seviyor mu?"
Melis "Öpmek istemişse, seviyordur demek ki?" dediğinde "Sanmıyorum." diye mırıldandım. "Seni sevmeyen bir adama verdin birde öpücüğünü?" Derin üstüme gelmeye devam ederken ellerimi sıktım. Bütün heyecanım birden bire yok olmuştu. "Ege ve Emir onu senden uzak tutmak istediklerinde haklıydılar ama sen onlara karşı çıktın." Tırnak uçlarımın avuçlarımı bastırdım. "Derin." diye Melis'in sesini duydum. "Melis sen karışma. Masal farklı tamam mı, o 3E'den başka hiç bir erkeği hayatına almadı ama bir haftadır tanıdığı çocuğun onu öpmesine izin verdi. Emir'le konuşacağım o çocuk Masal'dan uzak durmalı."
Kalbim korkuyla atmaya başladı. "Hayır öyle bir şey yapmayacaksın."
"Yapacağım o veliaht kılıklı çocuk seni değiştirmeye başladı. Benim bildiğim Masal değil öpmek öyle bir şey ima edildiğinde bile döverdi."
"Yapamadım o an." Çaresizce başımı salladım. Doğruydu. Benimde onunda bildiği Masal, Aras'ı doğduğuna pişman ederdi ama yapmamıştım. Yapamamamıştım, yapmakta istememiştim. Tek isteğim, o beni öperken gözlerimi kapatıp o anın hiç bitmemesiydi. Lakin her güzel rüya gibi o anda bitmiş gün doğmuştu. Keşke her akşam öpseydi beni. Karanlıkta, yada bir sokak lambasının altında en kötüsünden yine çöpün içinde. Hiç farketmezdi. O sıcak dudakları dudaklarımın üzerinde, Nefesi nefesime karışırken hiç bir şeyin önemi olmazdı. "Çünkü o çocuk seni değiştirmeye başladı. "
"Hayır." diye itiraz ettim yine. "Emir'le konuşacağım."
"Derin Hayır."
Başımı kaldırdım. Derin' nin mavi ve yeşil arası gözleri başka bir tona bürünmüştü. Ağladım ağlayacağım bir duruma geliyordum. Derin haklıydı ama kalbimde ona isyan çıkartmış gibi hızla atmaya başlamıştı. "Masal kusura bakma ama ben arkadaşımı düşünmek zorundayım."
"Düşünme beni." Derin eline telefonunu aldı. Melis Derin'in uyarısından sonra bir daha araya girmemiş sessizce yerinde oturuyordu. "Derin." Yerimden doğruldum ve o tuşlara basmaya devam ederken telefonunu elinden kapıp "Öyle bir şey yapmayacasın." dedim. Aramasını başlamadan sonlandırdım. "İstemiyorum." Emir'le konuşsa oda Ege'le konuşacak yine Aras' la kavga edeceklerdi. Emre bile bu sefer kuzeninin yanında olmazdı. Sırf beni öptü diye iki kuzenin kavga etmesine neden olurdu bu. 3E bir daha yanıma değil Aras'ı hiç bir erkeği yaklaştırmazlardı. Ege o kıskançlığıyla okulu birbirine katardı ayrıca. Müdürde onu okuldan atardı. Sırf beni öptü diye bunca şeye değer miydi?
"3E' den bunu saklayacaksın yani. Seni sevmeyen biri için. Neden, Nedeni merak ediyorum."
"Senin derdin ne?" diye bağırdığımda birden bire Derin'de ayağa kalkmış "Asıl senin olmayan beynin nerede?" diye bağırdı. "Seni sevmeyen, seninde sevmediğin bir adamla nasıl öpüşürsün?" Sözleri, soğuk havada suratının ortasına basketbol yemekten farksız değildi. "Nerden biliyorsun?" Gözlerim, göz yaşlarıma hakim olmadı. Yanaklarımdan süzülen yaşlarla beraber, kalbimde içinde ne varsa dökmeye hazırlandı. "Neyi?"
"Benim o sevmediğimi!" Öfkeyke Derin'i ittirdim. "Seviyor musun yani?" Şaşkınlıkla sorduğu soru karşısında göz yaşlarımı ellerimin tersiyle sildim. "Seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erik
Teen Fiction"Ben yeşili severdim o siyaha aşık etti beni." -Masal Zorlu- "Aynıydık ama o aynanın aydınlık yüzüydü ben karanlık." -Aras Soykan- Bir adet Masal Zorlu. Bir Adet Aras Soykan hikayesi. İki birbirinden öküz insanın aşka yolculuğu "Sen Beni...