Bölüm 8/ İki Deli

24.6K 1.2K 90
                                    


₩ Bölüm 8: İki Deli ₩

Multimedya: Melis

İyi Okumalar....

"Ege"

"Efendim kankim"

"Sana kötü bir haberim var?" Gözlerini merakla bana çevirirken sinsice gülüp "Fermuarın açık kalmış" dedim. Kaşlarını çatıp "What?" derken güldüm.

"Dükkan diyorum Open open"

"Siktir"

Ege okulun ortasında durup özel yerine bakarken Emre ve Emir'de bana katılıp güldük beraber. Derin kendini zor tutuyordu gülmemek içim.

"Hep aynı numarayı yapıyorsun yaa?"
"Sende hep inanıyorsun."

Bana kötü bakışlarını atıp önden yürümeye başladığında arkasından koşup üstüne atladım. "Kızım katil mi edeceksin bizi. Eteğin varken yapma böyle şeyler." Ege bacaklarımdan tutup düşmemi engellerken Emir'e dil çıkardım.

"Götleri yiyorsa baksınlar."

Emir bana kötü bakışlar atarken Emre'de bakan var mı diye etrafı kolaçan ediyordu. Gülüp onları daha fazla kızdırmamak için indim Ege'nin sırtından.

"Bügün Sareye gideceğiz analarınızdan izin isteyin. Ha birde düzgün şeyler giyinin." Derinle beraber Emir'e burun kıvırarak beşlik çattık. Gençlerin takıldığı canlı müzik yapılan eğlenceli bir ortamdı Sare. Severdik yani. 3E'de ayda yılla bir kez götürüyorlardı. Sağolsunlar.

......

Aras olmayıp kedimi rahatça yaydığım sırada zilin çalmasıyla esneyip kaldırdım başımı.

"Sonunda bitti horlaman."

Kaşlarımı çatıp karşımdaki manda yavrusuna baktım. "What dedin gülüm?" Sırıttı. "Kutup ayılarıyla kan bağım var mı diyorum. Daha kışta gelmedi bu ne uyku. Bu ne şiddet bu celal. Bu ne bu horlama?"

"Öküzlerle akrabalığın var mı diyeceğim. Öküzler seni görünce öküzlüğünde utanacaklar."

"Eyvallah"

"Kabul ediyorsun yani öküz olduğunu."

"Her erkek öküzdür Güzelim." Güzelim diyişiyle mayışmış bir şekilde gülümsedim. "Ama her kız senin kadar öküz mü onu bilemiyorum?" Az önceki halimden arınıp aynı onun gibi "Eyvallah" diyip ayağına tekmeyi geçirdim.

O acıyla yüzünü buruştururken keyifle sırıttım. Öküzmüş. Al sana öküz.

.......

"Sen benim gittiğim her yere gelmek zorunda mısın ya?" Sabırsızca iç çekip "Emre davet etti geldim. Ne yapacağım ben seni Farecik" dediğinde yüzümü buruşturup "Az ötete yaşa o zaman." diyip uzaklaştım ondan. Bizimle geldiği yetmiyormuş gibi birde yanıma oturmuştu.

"Ne kedi köpek gibi kavga ediyorsunun siz yine?" Ona kötü bakışlarımı atıp Derin'e döndüm. "Ben köpek değilim ama o Kedicik. Bende Farecik." Derin "Ne?" Derken "Boşver" diyip omuz silktim. Bunun yüzünden keyfimde kaçmıştı zaten.

Emir sahnedeki çocuklarla bir şey konuşup tekrar yanımıza gelip Derin'nin ellerinden tuttup elindeki telefonuda elime tutuşturdu.

"Çek bizi Masal."

Biz onlara şaşkınlıkla bakerken Emir Derin'ide arkasından sürükleyip sahneye çıktı. Birlikte olmazsan olmaz şaşkınsını söylediler. Onlara bir taraftan kıskanç bakışlarımı atıp bir taraftan da videoya çekiyordum.

ErikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin