•Katil Dul•

156 20 8
                                    

Yoğunluktan,Sherly için eczaneden aldığım nikotin bantlarını kaç günden beri cebimde gezdiriyordum ve bunu fark etmemiştim.Akşam vakti çamaşır makinesini açmaya hazırlanırken montumun cebinde onlara rastlamış olmam iyi bir tesadüftü.Çamaşır makinesini açtıktan sonra yine beni bir maceraya daha sürükleyecek olan arkadaşımın odasının eşiğinde durdum.Makyaj masasının sandalyesine oturmuş ve tüm dikkatiyle aynada kendini izliyordu.Bu tür davranışlarını normal karşılamaya çalışma evresindeydim.

Nikotin bandı paketini önüne atarak "Sakın ama sakın,uyurken çıkarmayı unutma!" dedim uyarıcı ses tonumla.
"Nicotinell?"
"Evet."
"Çok naziksin Johanna.Teşekkür ederim." dedi ne bantlara ne de bana bakarak.

Öylece kendini izliyordu.Alt dudağımı ıssırdım ve yumruklarımı sıkmaya başladım.Ne yaptığını sormamak için
direniyordum.Elbette,kaybettim...

"Ne yapıyorsun Sherly?"
"Erkek olmam gerek..."
"Ne?!" diye bağırdım geri atılarak.
"Nasıl olacağımı düşünüyorum..." dedi kısık gözleriyle düşünceli düşünceli.
"Tanrı aşkına! Peki neden?!"
"Dava için Johanna!" dedi düşüncelerini bölmeme kızmışcasına.
"Makyaj yeteneklerim iyidir.Takım elbise giyme alışkanlığım da bu davada çok işime yarayacak gibi görünüyor.Sonuçta,nasıl oturup kalkmam gerektiğini biliyorum.Bir erkek gibi düşünmeye de başlarsam hiçbir sorun çıkmaz.Umarım...Hm..."
Sesli düşünüyordu.Sonrasında bana döndü.
"Johanna? Bu akşam yapacak bir işin var mı?"
"Aslında evet.Erkek arkadaşımla buluşacaktım."
"Erkek arkadaşın bekleyebilir.Bu davada yardımın gerek.Çok eğleneceğimize de eminim." dedi tatmin gülümsemesiyle.
"Ne gibi bir yardım?" diye sordum tereddütle.
"Bu akşamki bir partide "kız arkadaşım" olmanı rica edeceğim."
"Git başımdan Sherly!"
"Görünümümü hâllettim diyelim.Konuşmak zorunda kalırsam ne olacak peki? Bu kadınsı sesim beni ele verir.Fakat yanımda şen şakrak bir sevgilim olur ve konuşmaları o üstlenirse ben de tüm soğukkanlılığımla senin erkek arkadaşın rolünü oynayarak işler çok büyümeden davayı çözebilirim."
"Ben,ne diyeceğimi bilemiyorum..." dedim duraksayarak.
"Lütfen Johanna." dedi bana yavru köpek bakışları atarak.

Kimi kandırıyorum! En başından beri Sherly Holmes'a "hayır" demek imkânsız görünüyordu.İsteksizce tamam anlamında başımı aşağı yukarı salladım.Sherly'nin bir anda gözünün içi parladı.Sandalyesinden fırladı ve heyecanlı el kol hareketleriyle "Saçıma maşa yaparak kısaltmalıyım,erkek yüzünün ayrıntılarını makyajla vermeliyim ve de iyi ütülenmiş,kaliteli bir takım elbise seçimi yapmalıyım! Seni de çok güzel bir kadın yaparız!" dedi yan bakarak.Ben de somurtarak "Ayıp ettin Sherly!" dedim.
Bir anda sevimli tavırlar takınarak
"Ah,Johanna! Elbette çirkin bir kadın değilsin.Çok güzel bir kadınsın ama ben,seni daha güzel yapmaktan bahsetmiştim.Bilirsin ki makyaj,bir insanı bambaşka biri yapabilme gücüne sahip.Ben de ikimizin üzerinde bu yeteneğimi kullanacağım.Anlaştık mı?"
Pembeleşen yanaklarıma aldırmadan
"Tamam.Nasıl istersen öyle yapalım." dedim.

                                         ***

Birkaç saatin ardından hazır gibiydik.Ben çanta ve ayakkabı seçimi yaparken Holmes da kendine son dokunuşlarını yapıyordu.

Yaşadığım psikolojik sorunların etkisiyle kestiğim saçlarım kısa olduğundan salıp düzleştirmeyi tercih ettim.Açık kahverengi,süslü püslü ve çeşitli parlak taşlarla bezenmiş bir gece elbisesi giydim.Ev arkadaşımın yapmış olduğu sonbahar makyajıyla ve ödünç verdiği takılarla birlikte hazır sayılırdım.Çanta ve ayakkabı seçimimi yapıp üzerime suni kürkümü attığımda "Ben hazırım Holmes!" diye bağırdım.
"Ben de!" diyip odasından çıkmasıyla donakaldım.

FemLock! AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin