•Ekstra Bölüm•Jamie Moriarty'nin Mektubu•

122 13 0
                                    

"Seni kıskanmıyorum." desem yalan olur.İtirazım yok,seni hep kıskandım Sherly Holmes.Belki görmedin ama sen çevrende iyi aileye,sağlam bir dosta ve seni önemseyen arkadaşlara sahiptin.Sen her zaman 1 numaraydın.Bundan nefret ediyorum,kaybetmekten,bir türlü sevilememekten...

Keşke benim de Johanna Watson'ım olsaydı.O senin için birçok şey ifade ediyor,biliyorum.Birbiriniz arasında hep farklı bir ilişki olduğunu düşünmüşümdür.Birbirine zıt 2 kutup sürekli engellerle karşılaşmalarına rağmen yine de birbirlerini kendilerine çekmeye devam ediyor.Siz tehlikesiniz.

Johanna Watson eşittir cesaret,Sherly Holmes eşittir zekâ... Johanna ve Sherly ise eşittir tehlike,eşittir tutku.

Kocasını öldürmene rağmen neden hâlâ yanında? Neden senin peşini bir türlü bırakmıyor? Karşılıklı oturup bana aşkın ne demek olduğunu anlatmanı çok isterdim ama beni gördüğün yerde boğacağını biliyorum.Johanna'dan ölesiye korkuyorum,o beni öldürme arzusuyla kendini yiyip bitiriyor.

Evsiz ağından genç ve yaşlı demeden onlarca insan öldürdüm.Neden durmuyorsun? Farkındayım çünkü devam etmeni sağlayan bir şey var.Bir neden...Bir kişi...Johanna Watson.Bu tür duygulara anlam veremediğimi söylemeliyim.

Londra'yı geç artık birçok ülkeye şanınız yayıldı.Fazla imrendim.Ben de hissetmek isterdim,sokakta elimi kolumu sallaya sallaya normal insanlar gibi dolanmak,aşkımdan ölmek isterdim.Benim bunları yapabilmek için bir nedenim yok.İnsanlar doğuyor,bir şekilde yaşıyor ve ölüyor.Bazıları ise gerçekten de yaşıyor.Tüm duygularıyla,sevdikleriyle...

Sen çok güzelsin ve adaleti sağlamak zorundayım.Ölmeni istiyorum çünkü sen çok şanslısın,değerlisin.Bay Hudson sana kızı gibi değer veriyor.İki baban var? Benim ise hiç yok...Monty senin için ölür.Benim için ise ölecek sadece paralı askerlerim var çünkü onları ailelerini öldürmekle tehdit edebilirim.Bir ablan var.Göstermese de sana o kadar çok değer veriyor ki...Tüm mirasını sana bırakmak için can atıyor.Peki Gracie'ye ne demeli? O kadın Scotland Yard'ı senin için karşısına alıyor,hem de her davada! Her şey senin için.Senin...Johanna Watson'ın var.Onu elinden almak istiyorum.Çünkü o bu saydıklarımın hepsini tereddüt etmeden senin için yapar.Sen onun için birinci sıradasın!

Seni izliyordum,uzun zamandır.Scott çok şanslı.Siz çok güzelsiniz.Sen,Johanna ve Scott.Sizi kameralardan izlemek içimi çok acıtıyor.Keşke ben de sizden bir parça olabilseydim.Keşke ben de bir dost olabilseydim.2 yıllık araştırmandan geçmişimi de az çok biliyorsundur.

Annem ve babam,ailem,tır şoförü grubunun tartışmasına katılmalarıyla o kargaşada katledildiler.8 yaşımda tecavüze uğradım hem de öz dayım tarafından.İkinci sınıfta,okul çıkışlarında sokak hayvanlarına çeşitli işkenceler yapmak en büyük hobimdi.Hatırlıyorum da ortaokulda iken sınıfta kimse beni sevmezdi.Bir gün bana plân kurmuşlar.Sabah sınıfa girdiğimde birden çöp kutusunu üstüme boşalttılar,saçıma yapıştırıcı dökmeye ve taşa sarılmış kağıt toplar fırlatmaya başladılar.Gücümü elde ettiğimde,Jamie Moriarty olduğumda hepsini tek tek buldum Sherly.Hepsine,hak ettiği şekilde ve kişiliklerini dikkate alarak plânlar yapıp öldürdüm.Bazılarına işkenceler ettim.Hepsini ortadan kaldırmam tam 13 yılımı aldı.Şimdi ise külleri en sevdiğim odamın en sevdiğim köşesindeki vitrinde,her gün bana yaşam kaynağı oluyor.Fazla şey anlattım he? Neyse...Canım sıkıldı,hadi oyun oynayalım.

Sherly,kuleye gel.Sevgili dostunun bu mektuptan haberi olmasın.Sana detayları gizli bir mail hesabından göndereceğim.Eğer teklifimi kabul etmezsen senin her şeyini elinden alırım.Johanna'nı elinden alırım.

-JM

FemLock! AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin