Kapitel 2.

1.2K 38 0
                                    

(Harry's synsvinkel)

Vi er næsten hjemme ved Amanda, og jeg tænker for mig selv "Hun er da rigtig sød, det er da ikke alle, der ville lade en vildt fremmed, sove i sin lejlighed!" Da hun er ved at låse døren op, siger hun " Når vi kommer ind, kan du bare sætte dig i sofaen, og se lidt fjernsyn, eller noget, så går jeg lige i bad, får kaffen vasket af, og lægger mit tøj i vaskemaskinen." Jeg smiler og siger så "Okay, det gør du bare. Så finder jeg på noget." Hun virker meget forvirret og chokeret, men på trods af det, og at hun har det svært lige nu, så er hun sgu god, til at holde hovedet koldt, i pressede situationer. Da Amanda har låst døren op, viser hun mig lige lidt rundt, og viser mig fjernbetjeningen, til fjernsynet, og så går hun ud i bad. Mens jeg sidder der, tænker jeg over, hvad der egentligt er sket, og hvorfor det skete. Jeg har lidt dårlig samvittighed over at have trukket Amanda, med ind i mit liv.. Jeg er sikker på, at de fik billeder af os sammen, og hvis ikke, så i hvert fald af hende. Det har jeg det ikke så godt med. Men hun er da rimelig tjekket. Hun er smuk, sød, afslappet, og god til at håndtere stres, ser det ud til! Så pludselig kan jeg høre, at vandet på badeværelset bliver slukket. Kort tid efter, kommer Amanda ud, med vådt hår, kun iført et håndklæde, og går ind i et andet rum. Hun kigger over på mig, og siger "Jeg skal lige have noget, rent tøj på, så lægger jeg mit snavset tøj i vaskemaskinen, og så kommer jeg." Jeg smiler til hende og siger "Ja, bare tag dig god tid, jeg skal ikke stresse dig."

(Amanda's synsvinkel)

"Ja, bare tag dig god tid, jeg skal ikke stresse dig!" Siger Harry indefra stuen. Jeg har fundet noget nyt tøj, går ud på badeværelset igen, tager det på og lægger lidt make-up. Bare lidt eyeliner og mascara, som jeg plejer. Mens jeg lægger det på, tænker jeg "Hvor har det været en vild dag! Selveste Harry Styles, fra One Direction, sidder inde i min stue, og ser tv! Han er faktisk ret pæn, men alt for påtrængende, og lidt for irriterende til mig. Så nu skal resten af dagen bare overstås og så skal jeg tilbage til mit gamle liv, uden nogle kendte!" Efter jeg har været i bad, fået tøj på, lagt make-up, og lagt mit tøj til vask, så sætter jeg mig inde i stuen, i min stol, for har ikke lige lyst, til at sidde ved siden af Harry. Altså, misforstå mig ikke. Han virker vel sød, men han er bare, slet ikke min type! Efter et stykke tid i tavshed, spørger Harry pludselig "Vil du ikke med mig, hjem til Liam imorgen, og hænge lidt ud?" Jeg kigger spørgende på ham, og svarer så "Jeg har faktisk planer.. Men hvem er Liam?" Okay, jeg løj med at jeg har planer, men jeg vil bare, have ham ud af mit liv igen. Harry fniser lidt og svarer så "Liam, er et af de andre medlemmer, fra One Direction og de 3 andre, Niall, Zayn og Louis, kommer også. Jeg tænkte bare, at du gerne ville møde dem, men okay." Jeg bliver lidt irriteret over at han bare regner med, at han kan lægge planer for mig. Så siger jeg "Harry, du kan ikke bare regne med, at du kan lægge mine planer. Jeg har aldrig interesseret mig, for dig eller dit band, og det ændre det ikke, bare fordi at jeg nu har mødt dig!" Harry kigger trist på mig og siger "Undskyld.. Det var ikke min mening.. Jeg tænkte bare at nu.." Jeg afbryder ham "Du skal ikke sige undskyld, det var mig der overreagerede lidt, men som du ved, har jeg haft en dårlig dag.. Jeg ved ikke med dig, men jeg går i seng nu. Godnat." Jeg rejser mig op, og så siger Harry "Vent Amanda. Jeg har jo ikke noget at sove i. Er det muligt du har nogle jogginbukser, eller noget jeg kan låne?" Jeg kigger lidt irriteret på ham, går ind på mit værelse, finder nogle gamle jogginbukser, kaster det over til ham, og siger "Værsgo. Du kan bare gå i seng når du har lyst, men jeg har brug for noget søvn nu.. Så godnat." Harry kigger på mig og siger "Tak Amanda og sov godt!" Så går jeg ind på mit værelse, lægger mig tilrette i sengen, og falder hurtigt i søvn.

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now