(Amanda's synsvinkel)
Harry og jeg følger efter Paul, som viser os hen til en dame og en mand med et kamera. Damen sidder i en stol, Harry og jeg går lige hen til hende, præsentere os og giver hende hånden, og så sætter vi os også ned. Manden tænder kameraet og damen kigger ind i det. De har sat kameraet så man ikke kan se os endnu også siger hun "Hej allesammen. Jeg er Jennifer Madsen og direkte har jeg selveste Harry Styles og hans nye kæreste.." De vender kameraet mod os også siger jeg "Amanda Nielsen?" Lidt usikkert også siger hun "Nå, i er jo blevet kærester. Hvornår mødtes i og hvornår blev i kærester?" For ikke at virke billig på direkte tv, så skynder jeg mig at svare "Altså vi har kendt hinanden i nogle måneder nu og vi blev kærester for 2 dage siden." Harry spiller bare med på den og så smiler vi til hinanden. Så spørger hun "Okay, hvordan kan det være at du er med drengene på tourné Amanda?" Harry svarer "Amanda har været rigtig trist på det sidste og jeg synes ikke hun skulle være derhjemme alene, så jeg spurgte hende om hun ikke ville tage med os." Jeg har det virkelig dårligt med at lyve så meget, så nu skal det bare overstås!
(Harry's synsvinkel)
Jeg får vildt dårlig samvittighed over at lyve, men jeg bliver nødt til det.. Da Jennifer har stillet os omkring 7 spørsmål, så er drengene på vej ind i arena'en, og så siger Jennifer "Jamen halløj, her har vi jo resten, af det verdensberømte boyband, One Direction. Kan i ikke komme over og svare på et par spørsmål?" Drengene nikker og kommer hen til os. Jeg ser mit snit til at Amanda og jeg, kan stikke af og siger så "Okay, så kan i lige gøre det, så går Amanda og jeg ind og laver noget mad til os." Vi siger lige farvel, og så går vi begge ind i Tour-bussen igen. Da vi kommer derind siger Amanda "Hvor er jeg glad for at du fik os væk derfra, jeg fik det vildt dårligt! Du min dagenshelt helt man!" Jeg smiler til hende og siger så "Ja, jeg skulle også bare væk, jeg fik det også selv dårligt!" Omkring 10 min. Efter kommer drengene tilbage, de sætter sig ned også spørger jeg "Er hun væk?" Så svarer de "Ja, hun er gået." Så siger jeg "Godt! Skal vi ikke bare bestille pizza?" Den er vi selvfølgelig alle med på, og så ringer jeg og bestiller. Så rejser Amanda sig, peger på sengene eller køjerne, som det jo egentligt er og spørger "Hvilken en skal jeg egentlig sove i?" Jeg smiler lidt til hende og svarer "Du kan vælge mellem den nederste, som jeg plejer at sove i eller den øverste." Hun lægger sig ned i den nederste og siger så "Jeg lægger mig og hører lidt musik, så kan i bare kalde på mig, når pizza'erne er her." Så tager hun sit headsæt på, hører musik og synger lidt med. Vi kan høre hun synger 'You And I', 'What Makes You Beautiful', 'Little Things' 'Everything About You' og 'Kiss You'.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg ligger i sengen, og hører nogle flere af drengene's sange og synger lidt med. De er faktisk ret gode. Så kommer Harry hen og siger at pizza'erne er kommet nu. Mens vi sidder og spiser kommer Paul ind og siger "Drenge og Amanda, der er lige blevet lavet lidt om på planerne, fordi der er sket en fejl, så efter koncerten imorgen kommer limousinen og kører jer til lufthavnen hvor i tager privatflyet direkte til Paris." Vi smiler alle til ham og nikker. Da han er gået, siger jeg "Ej hvor skønt at vi skal til Paris, jeg har altid drømt om at se eiffeltårnet, triumfbuen og ja.. Bare at se Paris!" Harry smiler til mig og siger "Så er du da heldig!" Min mobil ringer, jeg kan se det er min mor, jeg går i panik og siger "Det er min mor! Hvad skal jeg gøre?" Harry smiler til mig og siger "Tag den, så kan i få snakket ud." Jeg tager den og siger "Hej mor." Jeg går over lægger mig i sengen igen, og så siger hun "Hej Amanda. Har du tid til at komme over en tur?" Jeg smiler lidt trist og svarer "Jeg er ked af det mor, men det kan jeg ikke lige nu." Hun lyder trist og spørger "Hvornår så?" Jeg smiler lidt akavet og svarer "Om cirka 12-13 måneder.." Hun lyder lidt sur, men prøver at bevarer roen og spørger så "Hvorfor først der? Hvad laver du da?" Jeg smiler og svarer "Jeg er på tourné med One Direction, og vi kommer først tilbage om 12-13 måneder." Hun lyder lidt trist og siger så "Okay, men så ses vi. Jeg smuttet igen." Jeg siger farvel, lægger på og går over og spiser videre.
(Louis' synsvinkel)
Amanda har lige snakket med sin mor og kommer så tilbage og spiser videre. Harry kigger meget spændt på hende og spørger så "Nå, hvad sagde hun?" Hun smiler lidt trist til ham og svarer "Hun spurgte om jeg ville komme over en tur, så jeg sagde bare at jeg ikke kunne og hvorfor." Harry's smil forsvinder hurtigt og så siger han "Det er jeg ked af at høre. Men så betyder det vel at hun ikke er sur længere og så kan du besøge hende når vi kommer hjem igen." Både Liam, Niall, Zayn og jeg kigger ret forvirret på dem, og så spørger Niall "Amanda, hvad er der med din mor?" Hun kigger trist på os og fortæller så om deres skænderi. Man kan virkelig se, hvor ked af det hun er og jeg kan bare ikke lide at se på det. Vi sidder alle og trøster hende og sådan noget. Da Amanda kommer i lidt bedre humør, sidder vi og ser lidt tv allesammen, men Amanda og Niall sidder og tager selfie's og lægger dem på twitter, facebook, instagram osv. Så siger Niall "Harry, kom og vær med, det faktisk ret hyggeligt!" Så sidder de og tager søde og sjove billeder af dem selv. Harry tager også billeder og lægger dem på nettet. Det gør mig faktisk lidt glad at se Amanda og Harry hygge sig lidt sammen. Det var godt nok også på tide! Så kigger Amanda på klokken, gaber og siger "Nå, klokken er 00:31 nu og det har godt nok været en lang dag.. Så jeg går i seng nu!" Hun lægger sig over i sengen og falder ret hurtigt i søvn og der går heller ikke særlig lang tid før vi andre også går i seng. Jeg ligger et stykke tid og tænker på Harry og Amanda, altså at Harry er forelsket i Amanda, Amanda ikke kan lide Harry, Amanda der har haft et stort skænderi med sin mor og ja.. Bare deres små problemer og om jeg overhovedet kan gøre noget for at hjælpe dem.. Og tilsidst falder jeg også i søvn.
ESTÁS LEYENDO
You're The One! (Med One Direction)
FanficEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...