Kapitel 22.

764 27 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Da jeg har snakket ned Perrie, går jeg ind til drengene igen, sætter mig ned og kigger lidt på den morgenmad Harry har lavet til mig. Han har ristet noget toastbrød, lagt lidt pålæg og bacon på tallerknen, så har han lavet mig en kop kaffe, og så siger jeg "Tak, fordi du ville lave lidt mad til mig Harry! Jeg skulle forresten hilse jer fra Perrie." De takker allesammen, og så siger Harry "Det var så lidt smukke." Jeg smiler taknemligt til ham og takker. Da jeg har spist min morgenmad, kigger jeg lige på klokken. Den er kun 13:02, så siger jeg til drengene "Jeg går over i sengen og hører lidt musik." Og det gør jeg så. Igen tager jeg mit headsæt i og hører drengene's sange, synger lidt med og så falder jeg i søvn. Da jeg vågner igen, kigger jeg på klokken, den er nu 16:47, så rejser jeg mig op og går ind og kigger på sofabordet. Der ligger seddel hvor der står "Amanda, vi er gået over at lave lyd-prøve, du kan bare komme over, hvis du har lyst. Kærlig hilsen Harry, Liam, Niall, Zayn og Louis." Og et hjerte. Jeg smiler lidt, lægger den ned i en lomme i min ene kuffert, og går over i arena'en. Da jeg kommer derover kommer Harry over til mig og siger "Godmorgen smukke. Sovet godt?" Jeg smiler lidt og svarer "Ja, det har jeg. Hvad tid starter koncerten egentligt?" Harry kigger på klokken og svarer "Om en halv time, folk kommer ind om lidt, så vi skal nok gå backstage nu." På vej derom tager jeg Harry's hånd og da vi kommer derom, står de andre der og smiler til os. Så kommer publikum ind og venter bare på koncerten går i gang. Pludselig får jeg det virkelig dårligt, løber ud af bagdøren, over i bussen, ud på toilettet og kaster op. Mens jeg kaster op, kommer Harry ud på toilettet og holder mit hår. Da jeg er færdig siger jeg "Jeg har det ikke så godt.. Tak fordi du kom, du er en god ven!" Og giver ham et kram. Mens vi krammer siger han "Det var så lidt søde, jeg vil altid være her altid for dig. Men jeg er nødt til at gå tilbage, koncerten starter om et par minutter, så du kan bare lægge dig, til at sove lidt." Så trækker han sig fra krammet, vi smiler lige til hinanden, så går Harry tilbage i arena'en og jeg sætter mig og ser lidt tv, men falder i søvn, næsten med det samme.

(Harry's synsvinkel)

Drengene og jeg er i fuld gang med koncerten, og så siger jeg "Det her har jeg glædet mig meget til. Jeg har skrevet en ny sang, den vil vi meget gerne synge for jer og den hedder 'Magic'. Jeg håber i kan lide den!" Da jeg lige har sagt det, ser jeg at Amanda kommer og stiller sig i kanten af scenen, så hun kan se os. Hun smiler til mig og giver mig thums up. Jeg smiler til hende, og så synger vi min nye sang. Derefter går jeg lige hen til Liam og spørger "Kan du ikke lige snakke lidt eller noget? Amanda er kommet og jeg skal lige spørge hvordan det går med hende nu!" Han smiler, nikker og begynder så at snakke. Jeg skynder mig ud til Amanda, krammer hende og spørger "Hvordan går det søde?" Hun smiler lidt til mig og svarer "Det går lidt bedre. Din sang er blevet virkelig god! Det var rigtig godt! Men vi kan snakke efter koncerten, skynd dig nu derind og fyr den af!" Vi smiler til hinanden, og så går jeg tilbage ind på scenen. Så synger vi 'You And I'. Jeg kigger meget ud på Amanda og hun står der stadig og synger med. Så ringer hendes mobil, hun tager den og går lidt væk.

(Amanda's synsvinkel)

Drengene er lige blevet færdig med 'You And I', så ringer min mobil. Det er Perrie. Jeg tager den, går lidt væk og siger "Hey smukke. Hvad så?" Hun lyder glad og svarer "Hey søde, ikke så meget. Hvad med dig?" Jeg smiler og svarer så "Jeg står backstsge til koncerten, drengene har lige sunget 'You And I'. Du skulle virkelig have hørt dem synge Harry's nye sang 'Magic', den er virkelig sød! Jeg gad godt vide, hvem han har tænkt på, mens jeg skrev den!" Perrie griner lidt og siger så "Ja, Zayn ringede og sagde at de skulle synge den. Men har de slet ikke fortalt dig det?" Jeg forstår det ikke helt og spørger så "Fortalt mig hvad?" Perrie lyder lidt glad og svarer "Sangen Harry har skrevet, han har skrevet den til dig! Vidste du det slet ikke?" Jeg bliver lidt overrasket og svarer "Nej, han sagde at det bare var en sang, og at den ikke handler om nogen. Er det Zayn der fortalte dig det?" Perrie lyder meget overbevisende og svarer så "Ja, han ringede tidligere og sagde, at de skulle synge Harry's nye sang, som han har skrevet til dig!" Jeg er ret forvirret og siger så "Okay, det var da rart at vide. Men vi ses søde, jeg er nødt til at løbe." Så lægger jeg på med Perrie og går tilbage til hvor jeg stod før. Drengene er lige gået i gang med at synge 'Little Things' og jeg synger med, de steder jeg kan. Da de har sunget den siger Louis "Okay folkens, det har været fantastisk at optræde for jer, men vi er nødt til at slutte. Den sidste sang vi vil synge i aften er 'What Makes You Beautiful'." Så da de har sunget den, forsvinder de ned i gulvet, gennem nogle faldlemme. Jeg står bare og kigger på scenen, og venter på de kommer tilbage, eller noget. Så pludselig er der en der lige tager fat om mine hofter, og samtidig siger "BØH!" Jeg bliver sygt forskrækket og vender mig om. Det var selvfølgelig Harry. Jeg kigger alvorligt på ham og siger "Er du sindssyg man? Du var sguda ved at skræmme livet af mig!" Han kigger flovt på mig og siger "Undskyld.. Det var bare for sjov." Jeg begynder at grine lidt og siger "Harry, du undskylder for meget.. Jeg er sguda ikke sur, det var jo bare for sjov!" Så griner vi allesammen lidt også kommer Paul hen til os og siger "I skal gå over tage de ting i skal have med i flyet nu, limousinen venter på jer." Vi nikker og skynder os over i bussen igen. Jeg tager bare min trøje, mit headsæt og ja.. Bare de vigtigste ting. Så spørger Harry "Amanda, er du klar til at tage afsted?" Jeg smiler lidt til ham og svarer "Ja, jeg kommer nu." Så tager han min hånd, jeg tager den til mig og siger "Jeg har ikke lyst til at holde i hånd lige nu." Han kigger lidt skuffet på mig, og så går vi over i limousinen og sætter os ned..

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now