(Lisa's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at Selena rusker lidt i mig mens hun siger "Lisa, vågn op." Da jeg åbner øjnene kigger jeg på klokken, den er 08:12 også spørger jeg hende "Hvad sker der, hvorfor vækker du mig?" Hun kigger på mig og svarer "Jeg kan høre at Amanda og Harry er vågne, men jeg tør ikke gå ind til dem alene, så du skal gå med." Jeg griner lidt, tager så mit tøj på også går vi ind i stuen hvor Amanda og Harry sidder i sofaen og kysser. Da Amanda får øje på os siger hun "Godmorgen piger. Har i sovet godt?" Jeg smiler til hende, svarer "Ja, lige indtil jeg blev vækket." Med et grin og kigger bebrejdende på Selena. Amanda og Harry griner lidt også siger Harry "Okay. Hvad med dig Selena?" Hun går helt i baglås og kan ikke sige noget. Men tilsidst får hun stammet sig til et "Ja." Harry, Amanda og jeg griner lidt af hende også sætter Selena og jeg os over i sofaen til dem.
(Harry's synsvinkel)
Lisa og Selena kommer hen til Amanda og mig og sætter sig i den anden sofa. Jeg ved ikke hvad der er med Selena, men det er som om at hun er bange for drengene og mig, jeg ved godt at hun er fan, men jeg kan ikke finde ud af om det er fordi hun er bange, genert eller hun er bange for at møde nye mennesker. Men det er også ligemeget. Vi skal ikke rigtig noget bestemt i dag udover at drengene og Perrie kommer også skal Anne, Lisa, Selena, Liam, Niall, Zayn, Louis og Perrie for at hjælpe os med at planlægge noget af brylluppet og skal sove her. De kommer omkring klokken 12. Så tager jeg lige noget joggintøj på også er jeg klar til at de kommer. Så kommer Anne ind i stuen til os og siger "Godmorgen allesammen." Vi smiler alle til hende, siger også godmorgen til hende også kommer hun hen til os og snakker med os. Omkring klokken 11:45 kommer Niall ind i stuen og siger "Hey allesammen!" Vi smiler alle til ham og siger Hej, undtagen Selena, hun sidder bare helt frosset. Det ser faktisk lidt komisk ud. Så spørger han "Har i ikke noget frokost? Jeg er hundesulten!" Amanda, Lisa, Anne og jeg griner. Selena griner også lidt, men ikke så meget som os andre. Så smiler Amanda til ham og svarer "Jo, du kan bare tage noget i køleskabet." Han giver hende thums up og mens han står med hovedet inde i køleskabet kommer de andre.
(Amanda's synsvinkel)
Niall er ude i køkkenet for at tage noget at spise også kommer Liam, Zayn, Louis og Perrie hen til os i sofaen og sætter sig sammen med os. Så kommer Niall ind til os med en sandwich i hånden og sætter sig også sammen med os. Så går Selena lige på toilettet og mens hun er det spørger jeg "Okay Lisa, hvad er der med Selena? Hun har sguda ændret sig meget siden jeg mødte hende, der kunne hun da godt snakke med alle hun var sammen med. Men nu snakker næsten ikke med hverken Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Perrie eller mig. Hvad er der lige sket?" Hun tænker lidt og svarer så "Jeg tror bare at hun er meget genert overfor drengene og Perrie fordi hun er fan, dig fordi du er kærester med Harry nu også har hun bare glædet sig helt vildt til at møde jer!" Jeg smiler, nikker lidt forståeligt og siger så "Okay, men vi er jo bare mennesker! Skal jeg prøve at snakke lidt med hende om det?" De andre nikker lidt til mig også kommer Selena tilbage. Inden hun når at få sat sig igen spørger jeg "Selena, kan vi lige snakke sammen?"
(Selena's synsvinkel)
Amanda spørger "Selena, kan vi lige snakke sammen?" Jeg kigger på hende og nikker. Så går vi sammen ind på gæsteværelset og sætter os ned i sengen. Så kigger Amanda mig i øjnene og spørger "Selena, du ved godt at både Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Perrie og jeg bare er almindelige mennesker ligesom dig, Lisa og alle andre ikke?" Jeg smiler lidt forvirret og svarer "Jo, hvad mener du?" Hun smiler og svarer så "Det er bare fordi du er meget genert overfor os, du virker helt bange for os og for at det ikke bliver for akavet og pinligt og du kan nyde oplevelsen at sove hos Harry og mig og hygge dig sammen med os alle, så ville jeg høre om jeg kan gøre noget for at du kan slappe lidt af, som første gang vi mødtes?" Jeg smiler lidt til hende og siger så "Ja, jeg er ret genert overfor jer, men det er jo fordi at alle kender jer, ikke kun her i London, men i hele verden. Jeg tror godt at jeg ville kunne slappe lidt af hvis jeg fik et billede og en autograf, men jeg tør ikke at spørge." Jeg lyver måske lidt da jeg siger at det vil hjælpe mig til at slappe af, men jeg vil selvfølgelig prøve at slappe lidt af.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg snakker lige færdig med Selena også går vi sammen ind i stuen til de andre igen. Da vi kommer hen til dem siger jeg "Drenge og Perrie, Selena vil gerne have et billede sammen med os og en autograf." De smiler alle til hende, rejser sig også stiller vi os sammen med hende også tager min mor et billede af os. Da hun har taget det spørger Lisa "Må jeg ikke også få et billede sammen jer?" Vi smiler og nikker alle til hende. Så bytter Lisa og Selena plads også tager min mor også et billede af os sammen. Så får de begge alle vores autografer også sætter vi os igen og snakker. Det er lidt underligt at skrive en autograf til et familie-medlem, men så længe hun bliver glad, så er jeg tilfreds. Ligesom Selena havde lovet, så er hun begyndt at slappe lidt af, altså deltager i vores samtaler og sådan. Så snakker vi lidt om brylluppet også spørger min mor "Hvad for en kjole skal du have på?" Jeg smiler til hende og svarer "Det ved jeg ikke endnu, jeg tager Harry med i byen på et tidspunkt også køber vi den sammen."
(Harry's synsvinkel)
Amanda svarer hendes mor "Det ved jeg ikke endnu, jeg tager Harry med i byen på et tidspunkt også køber vi den sammen." Så kigger hun lidt rundt på os og fortsætter "Men da i alle SKAL med, så skal vi finde en dato hvor alle os kan!" Så sidder vi og diskutere dato'en lidt og tilsidst bliver vi enige om d. 17 juli næste år. Så snakker vi lidt om hvor vi skal holde det henne, hvilken kirke og hvordan invitationerne skal skal se ud. Da vi så er blevet enige om det, så er klokken blevet 18:56 og da ingen af os lige gider at lave mad lige nu, så går vi på café og spiser. Mens vi både venter på maden og spiser sidder vi og snakker videre. Efter vi så er blevet færdige tager vi hjem igen, snakker stadig og hygger os. Pludselig spørger Niall "Hvad skal i egentlig nytårsaften?" Liam skal hjem til kæresten, det skal Louis og Zayn også, så er der kun Amanda og mig som ikke har lagt nogle planer også spørger Niall "Vil i så ikke hjem til mig og sove?"
(Niall's synsvinkel)
Jeg spørger Harry og Amanda "Vil i så ikke hjem til mig og sove?" Det vil de gerne også siger Perrie "Vi kan da også godt komme hvis vi må. Kan vi ikke skat?" Og kigger på Zayn. Zayn nikker smilende til mig også siger jeg "Okay, så holder vi 5 da bare nytår sammen hjemme hos mig." Med et smil. Fordi ingen af os lige magter mere bryllupsnak lige nu, så sætter vi en film på. Mens vi ser den snakker vi stadig lidt, bare ikke om brylluppet, men om så meget andet. Mens filmen køre falder Lisa og Selena i søvn nede på gulvet med et tæppe og så da klokken bliver omkring 00:30, så går Anne ind på gæsteværelset og går i seng, mens vi andre hygger videre inde i stuen. Så bestemmer vi os for at lege Truth or dare og mens vi leger det, så vågner Lisa og Selena.
(Amanda's synsvinkel)
Mens drengene, Perrie og jeg sidder og leger Truth or dare, så vågner Lisa og Selena op igen. Så spørger vi dem om de vil være med, det vil de så gerne også leger vi alle Truth or dare sammen. Før de vågnede sagde vi nogle gange at man skulle kysse tage på hinanden og sådan noget, men nu hvor de også er med, så er det frækkeste vi siger at man skal kysse en på kinden. Så da vi ikke gider det mere, så leger vi flaskehalsen peger på. Vi hygger os faktisk rigtig meget og når vi ikke gider lege mere, så ser vi en film til. Da klokken bliver omkring 02:45, så går Lisa og Selena ind i seng. Vi andre ser en film til også falder vi stille i søvn mens den køre.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...