Et par dage senere...
(Harry's synsvinkel)
Det er juleaften imorgen. Jeg vågner ved at Amanda nusser mig på maven, så står jeg op og går ud i bad. Efter jeg har været det, så går Amanda i bad, mens jeg tager tøj på. Så sætter vi os inde i stuen bagefter og venter bare på at Liam, Niall, Zayn, Louis og Perrie kommer, fordi vi skal ud og købe julegaver sammen. Da de så kommer så går vi ned i byen, deler os op i 3 grupper, hold eller hvad du nu vil kalde det også går vi ud og køber julegaver. Det sner og der ligger sne på gaderne i forvejen. Perrie, Louis og Amanda går sammen, jeg går sammen med Liam også går Niall og Zayn sammen. Liam og jeg starter med at gå ind i en guldsmed, jeg finder et guldarmbånd hvor man selv skal hænge vedhæng på og en halskæde magen til udover at der hænger en node på den. Jeg overvejer meget om jeg skal købe det og nogle vedhæng til Amanda, men bestemmer mig så for at vi skal kigge i nogle andre butikker først også hvis jeg ikke finder noget, så køber jeg det.
(Amanda's synsvinkel)
Perrie, Louis og jeg er inde i ret mange butikker inden vi køber noget, men da vi så endelig har fået købt alle gaverne går vi hjem til Harry og mig igen, som vi havde aftalt fra start at vi bare skulle gøre når vi var færdige. Niall og Zayn sidder allerede inde i stuen og vi sætter os bare hen til dem også snakker vi lidt. Da Harry og Liam kommer spørger jeg for sjov "Nå, hvad får jeg så i julegave skat?" Han smiler og svarer "Nix, det er en overraskelse!" Jeg griner lidt og siger så "Nå okay.. Fair nok." Da vi så har siddet og snakket i et stykke tid spørger Zayn "Nå, er i så blevet helt færdig med at flytte?" Jeg smiler og svarer "Ja, vi har fået flyttet det hele." Så da vi har snakket lidt mere ringer min mobil, jeg tager den og siger "Hej mor." Så siger hun "Hej Amanda. Hvad laver du?" Jeg smiler lidt og svarer "Jeg er derhjemme sammen med drengene og Perrie. Hvad laver du?" Så siger hun "Okay. Jeg laver ikke så meget, Lisa og hendes veninde Selena er her. Jeg tænkte på, kan du ikke lige spørge drengene om jeg må tage dem med imorgen? Lisa's mor er blevet syg og har spurgt om jeg vil passe dem." Jeg kigger på Louis og spørger "Må min kusine Lisa og hendes veninde Selena, som i allerede har snakket med, komme med imorgen?" Louis smiler til mig og svarer "Ja selvfølgelig, de kan bare komme." Så svarer jeg min mor "Ja, de må gerne komme. Men vi ses imorgen."
(Niall's synsvinkel)
Amanda har lige lagt på med sin mor igen også spørger hun Louis "Hvor mange bliver vi egentligt imorgen?" Han smiler og svarer "Altså, dig, Harry, Liam, Niall, Zayn, Perrie, Liam's kæreste Sophia, min kæreste Eleanor, alle vores forældre, din kusine, hendes veninde også selvfølgelig mig.. Så omkring 30." Hun kigger overrasket på ham og siger så "Hold da op, det var mange!" Han griner lidt og nikker. Så da klokken bliver omkring 17:30, så går vi alle på café for at få noget at spise. Mens vi sidder og spiser snakker vi lidt frem og tilbage. Så da vi har spist, så går vi hjem til Amanda og Harry igen, spiser noget slik og nogle chips, ser film, snakker noget mere, drikker sodavand og hygger os rigtig meget. Da solen er gået ned, så tager vi vores dyner/soveposer også ligger nogle af os i sofaen og nogle på gulvet. Harry og Amanda ligger sig på gulvet med en dyne, jeg ligger også på gulvet med en dyne, Louis ligger i sofaen med en sovepose, Zayn og Perrie ligger sig på den anden sofa med en dyne også ligger Liam på gulvet med en sovepose. Så ringer Amanda's mobil, vi sætter filmen på pause, hun tager den, sætter den på medhør og siger "Hey Lisa. Hvad så?"
(Amanda's synsvinkel)
Min mobil ringer, det er Lisa, så sætter Harry filmen på pause, jeg tager den, sætter den på medhør og siger "Hey Lisa. Hvad så?" Hun lyder glad og siger "Hey Amanda. Ikke så meget. Jeg ville bare lige snakke lidt. Hvad laver du?" Jeg smiler lidt og svarer "Jeg er derhjemme sammen med alle drengene og Perrie og ser film, spiser chips og slik, drikker sodavand, snakker, ser film, vi ligger alle med dyne eller sovepose inde i stuen og hygger os. Hvad laver du?" Hun lyder glad og svarer så "Okay fedt! Jeg sidder bare inde på mit værelse sammen med Selena." Jeg smiler lidt og siger "Nå okay, lyder da hyggeligt. Men jeg må smutte Lisa, vi ses jo imorgen." Så lægger vi på igen, ser videre på filmen og snakker noget mere. Så da vi har set filmen færdig, sætter vi en ny på også mens den køre, så falder vi alle stille i søvn én efter én.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're The One! (Med One Direction)
Hayran KurguEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...