Kapitel 4.

1K 32 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

På vej ned af trappen i gangen, op til min lejlighed, tænker jeg bare "Hvad fuck er det lige, jeg har gang i?! Hvorfor bliver jeg ved med det der? Hvorfor bliver jeg ved, med at gøre, så der går længere tid, før jeg slipper af med ham?! Jeg synes han er irriterende, og påtrængende, så hvorfor gør jeg det?! Jeg kan ikke engang, få lov at spise min morgenmad i fred, eller noget, og jeg vil bare gerne af med ham!" Men fuck det. Nu er vi på vej, og det er for sent at sige fra, så nu skal jeg bare, have det bedste ud af det. Da vi er kommet ned til min bil, giver jeg Harry nøglerne, og siger "Du kører. Jeg gider ikke at sidde, og have instruktioner, om hvor jeg skal køre hen, så du kører." Harry tager nøglerne og smiler. Så sætter vi os ind i min bil, og kører mod Liam's hus. Da vi ankommer, åbner Harry bare døren, braser ind og råber "Hej Liam, så er jeg her!" Og jeg følger jo bare efter.

(Liam's synsvinkl)

Jeg sidder i stuen, i underbukser og ser tv. Så hører at døren går op, og så kan jeg hører Harry's stemme, der råber "Hej Liam, så er jeg her!" Jeg kigger bare videre på tv'et, og råber tilbage "Hej Harry. Du er da kommet lidt tidligt!" Så kan jeg høre, han kommer ind og siger "Ja, jeg ved det godt. Men jeg ville præsentere dig for en, så tænkte bare, at det ikke gjorde noget." Så kigger jeg på ham, og ser han har en pige med. Jeg bliver mega forskrækket, og råber nærmest "For helved Harry. Kunne du ikke lige, have ringet og sagt det? Jeg sidder jo her halvnøgen, og så kommer du med en pige?" De griner lidt begge 2, så løber jeg ind på mit værelse, skynder mig at tage nogle bukser, og en t-shirt på, på vej ind i stuen igen. Så går jeg hen til hende, og siger "Hej. Jeg hedder Liam." Hun smiler lidt til mig, vi giver hinanden hånden, og hun siger "Hej Liam. Jeg hedder Amanda." Hun holder en lille pause, og fortsætter så "Du har et flot hus. Har du også et toilet, jeg må låne?" Jeg smiler og viser hende ud på toilettet.

(Harry's synsvinkel)

Mens Liam viser Amanda, ud på toilettet, sætter jeg mig i sofaen. Så kommer Liam tilbage, og siger "Nå, så du har Amanda med.. Hvem er hun?" Jeg smiler lidt akavet, og svarer så "Jeg mødte hende, på en café igår, da vi blev omringet af paparazzier, så løb vi om på en gade, hun kan IKKE lide One Direction, og jeg har sovet hos hende." Liam griner lidt, og siger så "Jamen. Hvis hun ikke kan lide os. Hvorfor er hun så sammen med dig?" Jeg smiler og svarer "Hun er bare ikke rigtig interesseret i os." Så spørger han "Hvorfor virker hun så genert?" Jeg smiler lidt trist og svarer "Hun hader mig. Hun hjalp mig bare, og det bare fordi, hun har det lidt svært. Hun var oppe at skændes, med hendes mor i går, hendes mormor er lige død, og hendes kæreste har lige slået op, så hun har det bare lidt svært lige nu." Så får jeg øje på Amanda, som står i dørkarmen, og siger "Hej Amanda.." Lidt akavet. Så spørger jeg "Hvor længe har du stået der?" Og håber bare, på at hun ikke hørte, jeg fortalte Liam det. Hun smiler lidt, og svarer "Ikke så længe. Jeg hørte slet ikke, at du fortalte Liam, hvorfor jeg er ked af det for tiden. Men det er faktisk min farmor, der er død, og ikke min mormor." Med et lille smil. Så kommer hun hen til os, og sætter sig overfor os.

(Amanda's synsvinkel)

Jeg smiler lidt til Harry og Liam, går hen til dem, og sætter mig overfor dem, i den anden sofa. Så siger Harry "Undskyld, at jeg fortalte det, men jeg synes bare, Liam har lov til at vide, hvorfor du virker genert, overfor os, når du godt ved, at vi er verdensberømte, og samtidig ikke kan lide os." Jeg smiler lidt irriteret, og siger "Det er okay." Så ringer Liam's mobil. Han kigger på den, tager den, sætter den på medhør, og siger "Hej Zayn. Hvad så?" Siden han siger "Hej Zayn", så går jeg udfra, at det er Zayn. Nåmen så siger Zayn "Hej Liam. Niall og Louis er kommet hjem til mig, som vi aftalte. Er det okay, at vi kommer nu?" Liam smiler lidt, og svarer "Ja selvfølgelig?. Harry er også kommet, så i kommer også bare." Så siger Zayn "Okay, så ses vi om lidt." Så lægger de på igen, og så sidder Harry og Liam, og snakker lidt. Omkring 10-15 min. Efter går døren op, og så er der en der råber "Hey guys, så er vi her!" Jeg griner lidt, for mig selv, og så råber Liam "Hej drenge. Bare kom ind!" Først kommer der en lyshåret fyr, løbende ind i stuen til os. Da han ser mig, stopper han op, og siger "Hej allesammen. I har da vist inviteret en ekstra, huh?"

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now