(Amanda's synsvinkel)
Jeg er helt i chok! Tænk at Perrie, lige har fortalt mig, at Harry er forelsket i mig og tænk at jeg ikke har set det før nu! Jeg synker en klump i halsen, kigger hende i øjnene og spørger så "Er du sikker? Jeg vil bare ikke såre nogen, men det.. Ja, er du sikker?" Perrie smiler til mig og råber "ZAYN, kom lige herind.. ALENE!" Zayn kommer ind, lukker døren, kigger på Perrie og spørger "Hvad sker der?" Perrie kigger på Zayn og siger ham "Zayn. Er det ikke rigtigt, at det er VILDT tydeligt, at Harry har følelser for Amanda?!" Han kigger på os, smiler til mig og svarer "Jo Amanda, kan du virkelig ikke se det? Du skulle have hørt og set ham, da vi gik i centret og ledte, efter Liam og Louis! Han snakkede hele tiden om dig og når vi snakkede om noget andet, så gik han bare i sin egen verden, du skulle have set, hvor mange gange vi lige måtte trække i ham, for at han ikke gik den forkerte vej, eller gik ind i en væg.. Han var helt væk!" Jeg kigger forvirret og ret chokeret frem og tilbage mellem dem lidt og siger så "Wow, hvor det vildt at jeg ikke har set det! Jeg har måske været for optaget, af at være ligeglad og ignorere ham, at jeg slet ikke har set eller hørt, hvor godt han kan lide mig? Ej.. Nu får jeg helt dårligsamvittighed, over at have været sådan overfor ham!" Zayn går ind i stuen igen, lukker døren efter sig, Perrie kigger mig i øjnene og spørger "Er du okay? Tror du nu på det? Men du skal vide, at det ALDRIG er for sent, til i det mindste, at være lidt sød, overfor ham!" Jeg kigger på hende og siger "Nej, jeg er ikke okay. Jeg har dårlig samvittighed. Jeg tror på jer.. Men jeg kan stadig ikke lide ham, jeg synes stadig han er ret belastende.."
(Zayn's synsvinkel)
Da jeg har siddet lidt i sofaen, ved siden af Harry og set lidt tv, efter jeg har været inde hos pigerne. Så spørger Harry pludselig "Hvad ville Perrie? Var der noget galt?" Jeg aner ikke, hvad jeg skal sige. Jeg smiler bare, til ham og svarer "Hun spurgte bare efter Liam's nummer." Harry kigger lidt underligt på mig, i et lille stykke tid.. Så siger han "Okay.. Jeg er tørstig. Vil du med ud i køkkenet og have noget, at drikke?" Jeg nikker og så går vi begge ud i køkkenet. Vi sætter noget kaffe over og mens vi står og venter på den er færdig, spørger Harry mig "Hvad synes du egentligt om Amanda? Jeg synes, hun er så dejlig!" Jeg smiler til ham og svarer "Ja, hun er rigtig sød! Har du egentligt fortalt hende, hvor længe vi skal være på tourné?" Han smiler og svarer "Ja, det har jeg." Jeg nikker og kort tid efter, kommer pigerne ud i køkkenet og så siger Perrie "Hey drenge. Hvad laver i?" Jeg smiler til hende og svarer "Vi er ved at lave kaffe. Vil i have en kop?" De nikker begge 2 og går ind i stuen. Da vi er kommet ind i stuen igen, pigerne har fået deres kaffe og sådan, så spørger Harry "Fik i så pakket færdig?"
(Amanda's synsvinkel)
Harry spørger Perrie og mig "Fik i så pakket færdig?" Vi smiler og nikker begge to, så sidder vi og snakker lidt, frem og tilbage, mens vi drikker vores kaffe og så siger Zayn til Perrie "Nå skat. Skal vi se at komme hjem til mig?" Perrie nikker, vi rejser os alle og går hen til døren. De giver os begge et kram og mens Perrie krammer mig hvisker hun "Du ringer bare, hvis du har brug for at snakke. Jeg har lagt en seddel i din lomme, med mit nummer." Jeg bliver lidt glad og hvisker tilbage "Okay, tak Perrie, vi ses!" Da de er gået går jeg ud i køkkenet og vil tage en kop kaffe til. Så råber jeg til Harry "Vil du have en kop kaffe til?" Harry råber tilbage "Ja tak!" Mens jeg står og laver noget mere kaffe, tænker jeg virkelig meget, over det som Niall og Perrie sagde til mig og det med at Zayn og Perrie fortalte mig, at Harry har følelser for mig! Da kaffen er færdig kigger jeg lige på klokken og tænker "Okay, den er 17:27 nu, så skal vi da snart have noget mad." Da jeg kommer ind, i stuen, igen sidder Harry og ser fjernsyn, jeg giver ham hans kaffe og sætter mig og ser med. Vi sidder længe bare i pinlig tavshed, indtil jeg siger "Jeg har nogle fryse-pizzaer. Vil du have en?" Harry smiler til mig og svarer "Ja tak søde, det vil jeg da gerne!" Mens jeg varmer 2 pizzaer, ringer jeg til Perrie. Da hun tager den siger hun "Hallo det en Perrie. Hvem er det?" Jeg smiler lidt, for mig selv og svarer "Hey Perrie, det er Amanda. Jeg ved virkelig ikke, hvor længe jeg kan klare det her!" Så spørger hun "Hvad sker der?" Jeg svarer "Det er Harry. Vi laver ikke noget, vi sidder bare i pinlig tavshed og ser tv!" Så siger hun "Ja, det er ikke så fedt. Men så spørg lidt ind til ham, hans arbejde, interesser, venner, eller et eller andet!" Så er pizzaerne færdige og jeg kan høre Harry, er på vej. Så siger jeg hurtigt "Okay tak søde, vi ses." Og lægger på. Da Harry kommer ud, til mig, har jeg lige lagt pizzaerne på 2 tallerkner. Han kommer hen, tager den ene og så går vi ind i stuen og spiser.
ESTÁS LEYENDO
You're The One! (Med One Direction)
FanficEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...