Kapitel 6.

871 34 0
                                    

(Liam's synsvinkel)

Harry og jeg går væk fra poolen, for at snakke alene. Da vi stopper op, spørger Harry "Hvad ville du så, snakke om?" Jeg kigger lidt alvorligt på ham, og svarer så "Okay. Kald mig bare skør. Men jeg fik en idé! Hvad med at spørge Amanda, om hun vil spille din kæreste?" Harry kigger trist på mig, og svarer så "Det ville jeg gerne, men hun hader mig jo.. Det er tydeligt! Altså, det er nok mere tydeligt, end at jeg er forelsket i hende! Hvad ville du egentligt have, at jeg skulle sige til hende? 'Hej Amanda, vi har lige mødt hinanden, men jeg er vildt forelsket i dig, og da jeg ikke kan finde nogen anden, jeg vil være snyde-kærester med, vil du så?' Kan du ikke selv høre, hvor dumt det lyder? Det kan jeg bare ikke!" Jeg kigger medlidende på ham, og spørger så "Jamen, skal jeg så ikke prøve, at snakke med hende, og se om jeg kan overtale hende, til at sige ja?" Harry smiler lidt gladere til mig, og spørger så "Vil du det?" Jeg smiler lidt, og svarer "Ja selvfølgelig! Men lad os gå ind igen, så snakker jeg med hende lidt senere."

(Harry's synsvinkel)

Liam og jeg er på vej tilbage, til Amanda og de andre ved poolen, jeg er bare vildt glad, for at Liam vil snakke med Amanda! Han er en virkelig god ven! Så kigger Niall på klokken, og siger "Hey, klokken 12:36 nu. Skal vi ikke finde på noget andet at lave?" Det er vi allesammen med på. Så siger Liam til Amanda "Du kan bare gå op på toilettet, og tage dit tøj på igen." Hun smiler og siger "Okay, vi ses om lidt." Og går så op på toilettet. Drengene og jeg snakker, om Liam's og min plan, om at få Amanda overtalt, mens hun skifter tøj, og da Amanda kommer ned igen, sætter hun sig over ved siden af Niall, og spørger "Hvad så? Hvad snakker vi om?" Zayn svarer hurtigt "Vi snakker bare om, hvad vi skal lave nu." Hun kigger nysgerrigt rundt på os, og siger så "Okay. Hvad er i, så kommet frem til?" Så svarer Louis "Ikke rigtig noget endnu. Skal vi ikke tage, en tur i byen?" Den er vi alle med på, og så da vi skal til at gå, siger Liam "I kan bare gå, jeg skal lige hente en trøje." Da vi er ved at gå, siger han "Amanda? Kan vi lige snakke?" Amanda smiler til ham, og svarer "Jo selvfølgelig!" Og går tilbage, til Liam igen.

(Amanda's synsvinkel)

Jeg siger "Jo selvfølgelig!" Til Liam, og går tilbage til ham igen. Da jeg kommer hen til ham, spørger jeg "Hvad så?" Han smiler lidt akavet til mig, og siger så "Jo.. Jeg tænkte på.. Om du ikke vil.. Gøre, os alle en tjeneste?" Jeg smiler lidt forvirret, og svarer "Jo da. Hvad er det?" Så kigger Liam mig i øjnene, og svarer "Altså.. Harry er lidt presset, og ked af det, fordi han ikke kan finde en snyde-kæreste.. Så jeg tænkte på.. Om du ikke vil være sød, at være det?" Jeg tænker bare for mig selv "Nej, ikke mere Harry. Eller One Direction til mig. Jeg vil bare have mit liv tilbage, uden nogle kendte eller noget." Men da jeg kigger ind i Liam's øjne, kan jeg virkelig se, hvor meget det betyder for ham, så jeg svarer "Jo okay så. Jeg har det ikke så godt, med at lyve for hele verden, men hvis det betyder så meget for jer, så okay." Liam bliver rigtig glad, giver mig et kæmpe kram, takker mig mange gange, og så går vi sammen ud, til de andre.

You're The One! (Med One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora