Kapitel 33.

636 23 0
                                    

(Harry's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved at jeg kan høre noget der vælter. Amanda ligger ikke ved siden af mig, så jeg går ud fra at hun er i bad eller noget, så jeg skynder mig ud på toilettet, ser Amanda og spørger "Hvad sker der?" Hun smiler til mig og svarer "Tag det roligt skat, jeg fik bare væltet vores tandbørster." Hun kysser mig også siger jeg "Okay og godmorgen til dig." Vi griner lidt også siger hun "Godmorgen. Skat, ville du egentligt have noget imod, hvis jeg spørger min mor om vi skal gå en tur i dag, for lige at få lidt tid alene med hende, inden hun tager afsted?" Jeg smiler til hende og svarer "Nej, selvfølgelig ikke skat. Det kan du da bare gøre." Hun kysser mig og siger "Du er den bedste, jeg elsker dig!" Jeg smiler til hende og siger "Jeg elsker også dig." Også går hun ud af døren. Så går jeg også i bad. Efter jeg har været i bad magter jeg ikke lige at finde noget tøj, så jeg tager bare rene underbukser på. Sætter mig i sofaen med en kop kaffe og ser lidt tv. Mens jeg ser tv kommer alle drengene ind ad døren, sætter sig hen til mig, de siger alle lige godmorgen også spørger Niall "Hvor er Amanda?" Jeg smiler til ham og svarer "Hun er ude og gå en tur med Anne." Han smiler og nikker til mig.

(Amanda's synsvinkel)

Jeg er ude og gå tur med min mor i en eller anden park og vi snakker bare om alt. Da klokken er omkring 17 kigger min mor på klokken og siger "Nå, jeg må hellere komme tilbage til hotellet og få pakket mine ting, flyet letter klokken 17:58." Også går vi begge tilbage på hotellet. Da jeg kommer ind på Harry's s og mit værelse er Harry der ikke, så jeg ligger mig bare i sengen. Da Harry så kommer ind ad døren løber jeg bare hen til ham og giver ham et kram. Da jeg kommer hen til ham spørger han "Hey, hvad sker der skat?" Jeg kigger på ham og svarer "Ikke noget, jeg havde bare lyst til at kramme dig! Må jeg ikke det?" Med et lille grin. Han smiler og hiver mig ind i et kram til. Mens vi bare står der og holder om hinanden siger han stille "Jo, det må du i hvert fald!" Så sætter vi os hen i sofaen og snakker. De andre drenge er også kommet ind nu. Så kommer min mor ind ad døren og siger "Okay, så har jeg ringet efter en taxa som skulle være her om cirka 5 min.. Så er det vist farvel." Så går vi alle ned og venter på taxa'en sammen med min mor. Da taxa'en kommer og jeg er ved at sige farvel til min mor begynder jeg at græde. Så siger hun farvel til de andre og sætter sig så ind i taxa'en. Men hun kører væk, holder Harry om mig mens vi vinker. Så beslutter vi os for at gå på restaurant og spise. Mens vi sidder der snakker vi også siger Harry pludselig til mig "Ved du hvad din mor sagde til mig da hun krammende mig?" Med et smil. Jeg kigger spørgende på ham, ryster lidt på hovedet også siger han "Hun hviskede nærmest '"Du er en god fyr, pas godt på hende." Også hviskede jeg tilbage "Tak, det skal jeg nok Anne!"" Jeg bliver lidt glad. Så går vi tilbage på hotellet da vi har spist, ind på Niall og Louis' værelse og ser en film.

(Harry's synsvinkel)

Vi sidder inde på Niall og Louis' værelse og ser en film. Efter vi har set den sidder vi og snakker lidt frem og tilbage. Så går Amanda og jeg ind på vores eget værelse og ligger i sengen og snakker lidt. Jeg siger til hende "Din mor er da faktisk ret sød, jeg havde forventet at hun var sådan meget overbeskyttende overfor dig og ville kører det der normale 'mor hate' på mig, når hun fandt ud af at vi er kærester. Men sådan var hun jo slet ikke! Jeg tror da hun kunne lide mig." Hun smiler til mig og siger "Ja, det tror jeg også godt hun kunne!" Så kysser jeg hende og siger "Godnat smukke, sov godt. Jeg elsker dig!" Hun smiler til mig, siger "Godnat skat, tak ilm. Jeg elsker også dig!"

Omkring 5 måneder senere.

(Amanda's synsvinkel)

Vi er nu i Danmark og ankom hertil i går aftes. Jeg har snakket i telefon med min mor, næsten hver dag siden hun besøgte os i Italien. Jeg vågner ved at kunne høre folk skrige udenfor. Klokken er omkring 07:30. Af alle de lande vi har været i, så er de godt nok bedst til at skrige her. Jeg beslutter mig for at stå. Der er virkelig undelukket og varmt på værelset, så jeg åbner vinduet. Da folk får øje på mig begynder de at skrige endnu mere, så står jeg i et stykke tid og vinker lidt til dem. Så kommer Harry hen til mig kun i underbukser, krammer mig bagfra og kysser mig på kinden. Hvilket får folk til at gå fuldstændig amok. Så tager Harry over med at vinke lidt til folk også går jeg ud i bad. Da jeg har været i bad, fået tøj på og har lagt make-up går jeg hen til vinduet igen sammen med Harry. De andre drenge står også i deres vinduer og vinker til folk. Så går Niall væk fra hans og Louis' vindue. Pludselig er der en der tager fat i Harry's og min hofte, vi skriger og vender os om. Det er selvfølgelig Niall, der lige synes det kunne være sjovt at skræmme livet af os. Omkring klokken 9 går alle drengene og jeg om bag hotellet, hvor Tour-bussen holder og spiller lidt fodbold. Der er selvfølgelig spærret af, så folk ikke bare kan komme hen og overfalde os. Pludselig har alle dem der stod ude foran vinduerne før, fundet ud af at vi er heromme også stiller sig alle udenfor afspærringen og skriger videre. Jeg forstår ikke helt at de gider. Drengene skal ikke engang spille før imorgen og i de andre lande vi har været i har de da ventet med at stå ude foran vores vinduer og skrige til de dage der er koncert.

(Harry's synsvinkel)

Da Amanda, drengene og jeg har spillet lidt fodbold i omkring en times tid siger Amanda "Jeg sveder helt vildt, skal vi ikke finde en strand og tage ud og bade?" Den er vi alle med på, skynder os op på værelserne, tager badetøj på også går vi ud gennem lobbyen, fordi at alle folk nu er samlet på den anden side af hotellet. Så går vi hen på den nærmeste strand og hopper i vandet. Det mega dejligt at blive kølet ned og det er mega hyggeligt sammen med bådes Amanda og drengene. Vi er selvfølgelig ikke de eneste på stranden, der er også ret mange andre. Der er nogle stykker der kommer hen og vil have billeder og autografer, men de fleste venter til de går, så de ikke forstyrrer os. Pludselig sprøjter Amanda på mig også går der bare en kæmpe vanddamp i gang. Da klokken så er omkring 16 går vi tilbage til hotellet og tager tøj på igen. Jeg tager et par grå shorts og en hvid tanktop på og Amanda tager et par hvide hotpants og en blå, stram stropløs bluse på og bøjer den engang på midten så man kan se hendes mave. Så kommer Niall ind og spørger "Hey, vil i med ud og finde et sted at spise?" Vi smiler begge, tager sko på, det er for varmt til at have trøje på også går vi alle ned i byen og kigger. Vi ser en McDonald's også spørger Louis "Skal vi ikke gå derind og spise?" Og peger derhen. Det bliver vi så enige om og går derind. Amanda tager et billede af hele bordet, med vores mad på, inden vi går i gang med at spise.

(Amanda's synsvinkel)

Det er ret varmt inde på McDonald's, så mens vi spiser siger jeg "Jeg skal lige ud og have lidt luft!" Og går så udenfor. Mens jeg står derude kommer der en pige hen til mig og spørger ret genert "Undskyld, men er du ikke Amanda Nielsen, Harry Styles' kæreste?" Jeg smiler venligt til hende og svarer "Jo, det er mig!" Hun smiler virkelig glad, spørger "Må jeg ikke få din autograf på armen og et billede?" Og rækker en kuglepen hen til mig. Jeg tager den og skriver min autograf på armen af hende. Så tager vi et selfie også spørger hun "Hvor er de andre drenge så henne?" Jeg smiler, svarer "De sidder derinde og spiser, jeg skulle bare have lidt luft. Vil di møde dem?" Og peger på drengene. Hun smiler glad og nikker. Så går vi ind til drengene, jeg har hånden om pigen's ryg fordi hun er meget genert. Da vi kommer derhen siger jeg "Drenge, der er en der gerne vil møde jer!" Pigen smiler helt vildt og vinker til drengene. Så siger Niall "Hej med dig." Hun smiler og spørger "Må jeg ikke få et billede?" De smiler alle til hende også siger jeg "Du kan bare give mig din mobil og sætte dig ved siden af Harry, så tager jeg et billede af jer." Da jeg har taget billedet, giver jeg pigen hendes mobil igen, hun takker os og går så ud igen. Da vi har spist færdig går vi alle tilbage på hotellet og direkte i seng, fordi vi er ret trætte efter at have været ude og bade. Harry og jeg ligger og snakker lidt, kysser hinanden, siger godnat, jeg lægger hovedet på hans bryst også falder vi i søvn.

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now