(Perrie's synsvinkel!
Amanda og jeg stiller os udenfor nandos, jeg kigger på hende, smiler og siger så "Nå, jeg hører du skal være Harry's 'kæreste'!" Hun smiler lidt irriteret, kigger ned i jorden og siger så "Ja, det er rigtigt.." Jeg kigger på hende og spørger så "Er det ikke fedt, at lege kærester med en verdensberømt sanger? Det ville jeg da synes. Men du virker ked af det. Hvad er der galt?" Hun kigger på mig, med tårer i øjnene og svarer så "Nej, jeg er overhovedet ikke glad for det, for jeg synes Harry er irriterende, jeg mødte ham tilfældigt, igår, på en café, han sætter sig sammen med mig, så trøster han mig lidt, fordi jeg er ked af det, så falder jeg, så jeg får min kaffe udover mig, han hjælper mig, giver mig hans jakke, vi bliver omringet af paparazzier, han får lov at sove hjemme hos mig, så tror han at han bare kan lægge planer for mig og jeg vil bare have mit liv tilbage uden nogle kendte! Men som om det ikke var nok, så tænker jeg mig selvfølgelig ikke om, før jeg gør og snakker, så der bare går længere tid, før jeg slipper af med ham."
(Amanda's synsvinkel)
Jeg har lige fortalt Perrie det hele, hun fniser lidt, kigger på mig og så spørger jeg "Hvorfor griner du? Jeg kan ikke se det sjove, i at jeg lige har fortalt dig hvorfor jeg er ked af det?" Jeg mærker en tåre løbe, ned af min kind. Så kigger hun på mig og svarer "Undskyld, det er ikke fordi det er sjovt.. Men vil du vide, hvad jeg tror er grunden, til at du bliver ved med at gøre, så der går længere tid?" Jeg kigger hende i øjnene og svarer så "Ja. Hvorfor tror du?" Hun smiler til mig og svarer "Jeg tror det er fordi, du kan lide ham. Det kan godt være, du synes at Harry er irriterende nu, det gjorde jeg også med Zayn i starten, men nu elsker jeg ham virkelig højt! Jeg tror at du har følelser for ham, men at du ikke selv har indset det endnu, pga. Tingene er sket så hurtigt!" Jeg fniser engang og siger så "Nej! Det tror jeg så ikke, du skal regne med. Harry er ALT for påtrængende, til at være min type!" Perrie kigger mig i øjnene, med et lille smil og siger så "Okay, fair nok. Men tænk over det. Ik?" Jeg nikker stille til hende, mens jeg tænker lidt på det hun lige har sagt. Så giver Perrie mig et kram og siger "Nå, lad os komme tilbage til de andre igen."
(Harry's synsvinkel)
Amanda og perrie har lige snakket udenfor, jeg kan se at de krammer og så kommer de ind igen. De sætter sig bare stille ned igen. Jeg gad godt vide, hvad hun har sagt til Amanda, for hun sidder bare og stirrer ud i luften. Jeg kan tydeligt se at hun tænker på noget. Men hvad? Jeg ser at der triller en tåre, på hendes kind, hun tørrer den væk og så spørger jeg hende "Hvad er der galt søde? Hvorfor græder du?" Hun kigger kort på mig og svarer bare koldt "Ikke noget!" Jeg tænker at jeg hellere bare må lade hende være og spise lidt mere. Så siger Niall "Nå. Skal vi ikke finde de andre?" Det bliver vi alle enige om og så siger Niall "Jeg betaler lige, så kan i gå ud og så finder jeg jer bare." Amanda kigger på Niall, med et lille smil og spørger så "Niall, må jeg ikke følges med dig? Jeg vil gerne lige snakke med dig?" Han smiler til hende og svarer så "Jo selvfølgelig, må du det!" Så går Amanda og Niall op for at betale og vi andre går for at finde Liam og Louis.
(Niall's synsvinkel)
Harry, Zayn og Perrie, er gået ud for at finde Liam og Louis og Amanda og jeg er gået op til disken, i nandos, for at betale. Da vi har betalt og er på vej ud, lægger jeg en arm omkring Amanda og siger så "Nå Amanda. Hvad ville du snakke om?" Hun kigger lidt usikkert på mig og svarer så "Jeg ville egentligt bare spørge dig om du synes det er en god beslutning jeg tog om at blive Harry's 'kæreste'." Jeg smiler lidt til hende og siger så "Ja egentligt. Altså, det er jo ikke kun Harry du hjælper, det er jo os allesammen, for det går os alle på, med de rygter!" Hun kigger på mig og siger "Okay, men det var nu ikke lige det jeg mente. Jeg mener bare jeg synes.. Nej, det kan være ligemeget." Jeg kigger hende i øjnene og siger så "Nej, det kan ikke være ligemeget, jeg kan jo se og høre, på dig, at der er noget det går dig på.. Så hvad er det?" Hun kigger ned i jorden og svarer så "Okay, sandheden er, jeg synes Harry er okay sød, men samtidig har jeg også hele tiden synes, at han er irriterende og lige siden jeg mødte ham, har jeg, uden at tænke over det, gjort og sagt ting, så der bare går længere og længere tid, før jeg slipper af med ham og oveni købet, så skal jeg med jer, på tourné allerede imorgen. Jeg ved ikke hvad der sker med mig!"
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...