(Harry's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg, kigger på klokken, den er 08:17 og tænker "Nå, så er det den sidste dag i Paris, og så skal vi videre, til Italien." Det er ikke så fedt, at vi skal afsted fra Paris, men jeg er glad for, at vi skal til Italien! Amanda ligger stadig med hovedet på mit bryst. Jeg nusser hende lidt i håret, hun vågner, kigger på mig, jeg kysser hende og så siger hun "Godmorgen. Har du sovet godt?" Jeg smiler til hende og svarer "Godmorgen skat. Ja." Amanda ligger sig ned igen og siger så "Så er det sidste dag i Paris.. Jeg magter virkelig ikke, at stå op nu!" Jeg smiler lidt og siger så "Så går jeg lige ud og tager et bad." Så rejser jeg mig, tager en hvid t-shirt, den lyseblå skjorte jeg købte igår, og et par jeans, lægger det på sofa ryglænet og går ud i bad. Da jeg kommer ud fra badeværelset igen, kun iført et håndklæde omkring livet, tager jeg mit tøj, og går ud på toilettet igen og tager det på. Da jeg har taget tøj på, og kommer ud fra toilettet igen, står Amanda og kigger i sin kuffert. (Hun har stadig kun bh og trusser på.) Da hun vender sig om, spørger hun "Hvad tid slutter koncerten, cirka i aften så?" Jeg smiler til hende og svarer "Der ved 7 tiden, så tager vi direkte til lufthavnen også går turen til Italien." Hun smiler til mig og går ud mod toilettet. Da hun går forbi mig, kysser hun mig og går så ud i bad. Jeg sætter mig over i sofaen og fjernsynet. Så kommer Niall ind ad døren, kun i et par jogginbukser og siger "Godmorgen Harry." Jeg smiler til ham og siger "Godmorgen Niall. Sovet godt?" Han kommer over, sætter sig ved siden af mig, og svarer "Ja, bare ikke så meget. Jeg tror vi gik i seng klokken 5 i morges, eller sådan noget." Så kommer Amanda ind, siger lige godmorgen til Niall, tager sit tøj og make-up og går så ud på badeværelset igen. Da hun kommer ud, har hun en sort, stram t-shirt med teksten "You're beautiful!" Og et par røde cowboybukser på. Hun kommer hen, sætter sig ved siden af mig, og så spørger Niall "Har du sovet godt søde?" Hun kigger på ham og svarer "Egentlig ikke."
(Amanda's synsvinkel)
Jeg kigger på Niall og svarer ham "Egentlig ikke." Han kigger lidt trist på mig og spørger "Hvorfor ikke?" Jeg kigger på ham og svarer "Jeg havde bare en dårlig drøm, men jeg kan ikke lade være med at tænke på den." Harry lægger armen om mig og spørger "Hvad drømte du smukke?" Jeg lægger hovedet på hans skulder og svarer "Om min mor.. Jeg drømte, at mens jeg stadig var på tourné med jer, så var vi begyndt at snakke meget i telefon.. Men så et par dage, inden vi skulle tilbage til London, så ringer min mobil, og så er det en der fortæller mig at hun er død.." Jeg bliver virkelig ked, Niall kommer over til Harry og mig, og så trøster de mig begge 2. Så da vi har siddet et stykke tid, jeg er blevet i lidt bedre humør og vi har snakket om noget andet, så siger Niall pludselig "Nåmen, jeg går lige ind og vækker de andre." Også går han. Så giver jeg Harry et kys og siger "Jeg lægger mig lidt hen i sengen og hører musik." Vi smiler til hinanden, og så lægger jeg mig i sengen og hører lidt musik, mens Harry ser tv. Så da jeg har ligget i et stykke tid, rejser jeg mig op, går hen bagved Harry og nusser ham lidt i håret. Harry lyder lidt forvirret og spørger så "Skat.. Hvad laver du?" Med et lille grin. Jeg griner lidt og svarer "Ikke noget. Jeg havde bare lige lyst, til at røre ved i dit hår." Vi griner lidt, og så sætter jeg mig ved siden af ham igen. Da vi har siddet i et stykke tid, siger Harry "Jeg går lige ind og ser hvad de andre laver." Han giver mig et kys, og så går han. Så sidder jeg bare for mig selv, og så vil jeg tjekke min Twitter og sådan, så jeg går over til bordet, ved sengen, hvor jeg lagde min mobil, for at tage den.. Men den er væk. Så går der lige omkring 20-30 min. Og så kommer Harry tilbage. Jeg kigger på ham og spørger "Skat, har du set min mobil?" Han smiler lidt akavet til mig, tager sjovt nok min mobil op af lommen, giver mig den og svarer "Ja, værsgo skat." Jeg kigger lidt forvirret på ham og spørger "Hvad lavede du med min mobil?" Han smiler til mig og svarer "Ikke noget." Giver mig et kys, og så går vi begge over i sofaen. Han virker overhovedet ikke overbevisende, men jeg kan ligesom ikke andet, end at tro på ham, så det gør jeg, og så kommer alle drengene, brasnede ind ad døren.
DU LIEST GERADE
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...