Hey i skønne mennesker!

755 24 7
                                    

Hey allesammen, så er jeg godt i gang med min historie, 6 kapitler på mellem 3 og 4 timer, det synes jeg egentligt er ret godt gået. Sorry at det sidste kapitel blev ret kort, men har fået hovedpine af at kigge på min iPad så længe, jeg er træt også er klokken 00:30 nu, så skal i seng. Men det er helt sikkert at i får nogle flere kapitler imorgen efter skole. Hvad synes i om det sidste kapitel, synes i at det var godt at Amanda sagde ja til at blive Harry's snyde-kæreste eller synes i at hun skulle have sagt nej?

Jeg vil rigtig gerne høre jeres mening om min lille fortælling indtil videre, for det er første gang jeg gør sådan noget her, så ville være rigtig dejligt, både med noget ros og rettelser til det i synes kunne havde været bedre. Jeg kan garantere at der kommer minimum et kapitel hver dag, medmindre jeg ikke er hjemme og ikke har min iPad med. Men hvis jeg er hjemme, (som jeg for det meste er) så skriver jeg i hvert fald ét kapitel hver dag, hvis ikke flere. Afhængig af hvor mange lektier jeg har for og sådan. Men håber i kan lide indtil videre. Godnat.

P.S. I skal lige vide at selvom Amanda hedder Amanda, ligesom mig, så har jeg overhovedet ikke nogen forbindelse til den karakter, det kun fordi jeg lige havde lyst til at hun skulle hedde det samme som mig. Haha.

Men skriv endelig hvis i har nogle kommentarer til historien, uanset om det er ros eller foreslag til hvad i synes kunne gøre den bedre, så skriv endelig.

Love you all!😘😘

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now