Kapitel 7.

921 31 0
                                    

(Harry's synsvinkel)

Liam og Amanda snakker indenfor. Jeg er næsten helt sikker på, at han spørger hende, om hun vil være min snyde-kæreste. Jeg er mega nervøs, for at hun bare siger nej! Pludselig går døren op, ud kommer Amanda og Liam, og så løber Amanda hen til mig, og siger "Harry. Man kan ikke sige, jeg er begejstret for det. Men jeg er din snyde-kæreste." Med et lille smil. Jeg bliver virkelig glad, giver hende bare et kæmpe kram, og spørger "Er det rigtigt?! Tusind tak Amanda! Du skulle bare vide, hvor glad jeg er for det!" Amanda trækker sig, og siger så "Det var vel så lidt. Men du skal vide. Jeg har overhovedet ikke nogle følelser for dig. Så det er KUN i offentligheden, at jeg vil lade som om, at vi er kærester!" Jeg smiler lidt trist til hende, og siger så "Ja selvfølgelig.." Da Liam har fået låst døren, kommer han hen til os, sætter sig ind i bilen, og siger "Hey Zayn. Er der ikke noget med, at Perrie er i London, i den her uge? Hvorfor ringer du ikke til hende, og spørger om hun vil med?" Liam kører selvfølgelig bilen, Louis sidder på forsædet, Zayn og Niall sidder i hver sin side af bilen, på bagsædet, jeg sidder i midten på bagsædet, og fordi der ikke er et sæde til Amanda, sidder hun på mit ene lår, og Niall's ene lår.

(Amanda's synsvinkel)

Jeg sidder på skødet af både Harry og Niall, omme på bagsædet af bilen, fordi der ikke er plads til os alle. Liam har lige spurgt Zayn, om en eller anden der hedder Perrie, vil med os i byen. Så kigger jeg på Zayn, og spørger "Hvem er Perrie?" Zayn smiler til mig og svarer "Det er min kæreste Amanda." Jeg nikker forstående, og så ringer Zayn til Perrie. Da Zayn har lagt på igen, siger han "Perrie vil meget gerne med, så jeg har aftalt med hende, at vi mødes ved nandos, i centret." Mens vi kører mod centret, tænker jeg for mig selv "Drengene er faktisk ikke så slemme endda. Nu har jeg lært dem lidt at kende. Harry er en sød og charmerende fyr, Liam er lidt som en far, Niall er meget drille-syg, oppe at køre hele tiden, og lidt nuttet faktisk, Zayn er lidt mystisk, han virkede ret kold i starten, men han har åbnet sig lidt op nu, og han virker egentligt, okay sød og tilsidst, er der Louis, som er ret sjov! Men jeg vil stadig gerne have dem, ud af mit liv igen. Klart. De virker søde, på hver deres måde, men jeg kunne ikke forestille mig, at være sammen med nogen af dem, i virkeligheden!" Så ankommer vi til centret, og så spørger Niall "Nogen der er sulten? Det er jeg i hvert fald! Amanda og Harry, går i ikke med mig på nandos? Så kan vi spise lidt." Jeg smiler venligt til ham, og svarer "Jo okay, jeg er også lidt sulten." Niall kigger glad på mig, og siger "Sådan skal det lyde!" Og så går Harry, Niall og jeg ind på nandos, bestiller, og sætter os ved et bord.

(Harry's synsvinkel)

Amanda, Niall og jeg er gået ind på nandos, vi har bestilt, og nu sidder vi ved et bord, og venter på vores mad. Mens vi venter, kigger Amanda på mig, og siger "Nåmen, nu da jeg skal være din 'kæreste'. Hvornår skal vi så gøre det officielt?" Jeg smiler til hende, og svarer så "Jo, det gør vi imorgen, inden vi tager afsted på tourné. Forresten, har du nogle planer, for de næste 12-13 måneder?" Og smiler lidt akavet til sidst. Hun kigger meget forvirret og spørgende på mig, og svarer så "Øh, næ. Men hvorfor vil du vide det?" Jeg smiler stadig lidt akavet til hende, og svarer så "Jo. Det er fordi Paul. Vores tourmanager. Han regner med, at den 'kæreste' jeg finder, tager med os på tournéen. Så er det muligt, at du har lyst til det?" Amanda kigger lidt forvirret, og irriteret, på mig, og spørger "Øh, kunne du ikke lige havde spurgt mig om det, inden jeg sagde ja?!" Så kigger jeg på hende, med meget bedende øjne, hun sukker dybt, og siger så "Okay.. Men efter det, så er det her aldrig sket. Jeg kender ikke jer, og i kender ikke mig.. Okay?!" Jeg smiler både lidt glad, og trist til hende, og svarer så "Okay, hvis det er dét du vil have. Så okay." Jeg tænker for mig selv "Hvorfor kan du ikke bare, give mig en ærlig chance, for at gøre et godt indtryk på dig. Jeg tror jo, at jeg elsker dig. Kan du ikke se det?!" Jeg ville ønske, hun bare havde sagt 'Jo selvfølgelig vil jeg det!' Men det kommer jo, ikke til at ske.. Så kigger hun på mig, og siger "Godt så. Så fik vi da dét på det rene."

(Amanda's synsvinkel)

Jeg kigger på Harry, og siger "Godt så. Så fik vi da dét på det rene." Lige efter det, kommer vores mad, og så kommer Zayn ind, sammen med en pige. Jeg går udfra, det er Perrie. Da de kommer hen til os, går hun hen til mig, smiler, og siger "Hej. Jeg hedder Perrie." Så smiler jeg også lidt til hende, og siger "Hej Perrie, hyggeligt at møde dig. Jeg hedder Amanda." Så sætter de sig ned, mellem Harry og mig. Men da de ikke selv har bestilt noget mad, sidder Zayn og tager lidt, fra alle vores tallerkner, og Perrie tager lidt fra Harry og Niall. Da vi har spist lidt, sidder jeg bare og stirrer ud i luften. Jeg kan bare mærke, at Perrie kigger på mig. Jeg hører at hun hvisker noget til Zayn, og så siger hun "Amanda. Kan vi ikke lige snakke, i 2 sekunder?" Jeg nikker, og svarer så "Jo da." Så rejser vi os, og går lige udenfor.

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now