(Harry's synsvinkel)
Da Niall og jeg kommer tilbage i bussen, sidder alle i sofaen, men Amanda er der ikke. Jeg kigger lidt nervøst på drengene og spørger "Hvor er Amanda?" De kigger lidt forvirret på mig, og så svarer Louis "Vi troede hun var sammen med jer? Da hun var holdt op med at græde igen, så sagde hun at hun var nødt til at snakke med dig, så hun gik ud og ledte efter dig!" Jeg tænker mig ikke om ét sekund og siger bare "Jeg skal finde hende, jeg skal tale med hende!" De andre drenge vil også lede efter hende og så går vi alle ud for at lede efter hende. Vi går hver vores vej allesammen, Niall, Louis og jeg går udenfor afspærringen, så aftaler vi, at hvis en af os finder hende, så ringer vi rundt til de andre, og fortæller det. Jeg går ude på en eller anden vej og, da jeg har gået i omkring en halv time, så da jeg skal til at gå rundt om et hjørne, så ser jeg hende. Hun opdager mig ikke, så jeg går lige tilbage igen. Hun sidder og græder og hører musik. Jeg kan høre at hun synger en lille smule, da hun synger 'You and I, we don't wanna be like them. We can make it till the end. Nothing can come between You and I.' Så går det op for mig at hun høre drengene's og min sang 'You And I'. Så ringer jeg lige til de andre, og så går jeg hen mod hende. Da hun opdager mig, slukker hun musikken og kigger bare ned i sit skød.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg sidder og hører en af drengene's sange, som hedder 'You And I', da jeg Harry, komme hen mod mig. Jeg slukker musikken og kigger bare ned i mit skød. Da han kommer hen til mig, sætter han sig ved siden af mig, og så sidder vi bare lidt i tavshed. Så pludselig siger han "Undskyld!" Jeg snøfter en gang og siger "Tak.." Så spørger han "Hvorfor sidder du egentligt bare her?" Jeg kigger lidt vredt på ham og svarer "Tja, jeg gik ud for at finde dig, så da du ikke var indenfor afspærringen, var jeg jo nødt til at gå ud ved vejen, for at lede efter dig. Da jeg så havde ledt i en halv time, så gav jeg bare op og ville gå tilbage igen. Men jeg var faret vild, så satte jeg mig bare og hørte musik.. Hvad laver du egentligt selv her?" Vi kigger hinanden i øjnene. Jeg kan se han også har grædt og så svarer han "Tja, jeg ledte efter dig. Vi har været mega bekymret for dig! Vi har alle været ude og lede efter dig!" Jeg nikker en gang også fortsætter Harry "Amanda, du må undskylde.. Jeg skulle ikke have råbt af dig.. Jeg gik over grænsen og det er jeg virkelig ked af.. Undskyld!" Jeg kigger på ham og spørger så "Mente du det du sagde?"
(Harry's synsvinkel)
Amanda kigger på mig og spørger så "Mente du det du sagde?" Jeg kigger på hende og spørger "Hvilken del af det?" Hun kigger stadig på mig og siger "Det med at jeg ikke har det hårdt?" Jeg kigger hende i øjnene og svarer "Nej.. Amanda jeg holder meget af dig og ville aldrig sige sådan noget og mene det. Det sidste jeg vil såre dig, og jeg ved jo godt hvad du går igennem." Hun smiler en lille smule, tørrer tårnene væk fra øjnene og siger så "Okay, så er det okay." Jeg smiler lidt til hende og siger så "Nåmen, de andre er vist også ret bekymret. Lad os se at komme tilbage." Så rejser vi os begge og går tilbage til Tour-bussen.
(Amanda's synsvinkel)
Da Harry og jeg kommer ind i bussen farer de andre op fra sofaen, løber nærmest hen til os, krammer mig og så siger Niall "Please Amanda, lad lige være med at gøre sådan noget! Vi har været så bekymret for dig!" Jeg krammer ham og siger "Okay." Så sætter vi os alle i sofaen, Harry i den ene side af sofaen, Niall ved siden af ham, så mig, Louis ved siden af mig, så sidder Zayn ved siden af Louis og Liam tilsidst i den anden ende af sofaen. Vi sidder og ser lidt tv, Niall og jeg sidder og tager selfie's og lægger dem på Twitter. Kort tid efter han har lagt det første billede ud, så ringer min mobil. Det er min 12 årige kusine, Lisa. Jeg tager den og siger "Hej Lisa. Hvad så?" Hun griner lidt og siger "Hej Amanda. Hvad laver du lige nu?" Jeg griner også lidt og siger "Jeg er i Barcelona. Hvorfor da?" Hun lyder lidt forvirret og svarer så "Jeg har lige set noget af det mærkeligste. Du ved godt hvem One Direction er ikke? Niall har lige lagt et billede ud sammen med en pige der ligner dig på en prik!" Jeg griner lidt, fjerner lige mobilen og siger "Drenge, det er min 12 årige kusine, hun er fan af jer og hun så Niall's billeder af ham og mig på Twitter, så når hun har gentaget hvad hun lige har sagt. Så skal i sige 'Hej Lisa!' De nikker alle, så sætter jeg den på medhør og siger "Undskyld. Hvad var det, du sagde før Lisa?" Hun gentager det også siger drengene allesammen "Hey Lisa!" I kor. Lisa lyder lidt forvirret og spørger så "Hvem var det Amanda?" Vi griner lidt allesammen også siger jeg "Tja, vil i selv præsentere jer?" Jeg kigger rundt på drengene og smiler og så siger Harry "Hey Lisa! jeg hedder Harry og de andre der sagde Hej til dig, er mine venner Liam, Niall, Zayn og Louis." Lisa lyder ikke helt overbevist og siger så "Ja okay, hvor dum tror i lige jeg er?" Vi griner lidt igen også svarer Harry "Jeg har ikke sagt noget om at du er dum. Men det er faktisk rigtigt, din kusine Amanda og jeg er blevet kærester!" Lisa flipper helt ud, skriger nærmest og siger så "Ej hvor det vildt! Min kusine er kærester med selveste Harry Styles. Jeg havde godt læst at du havde fået en kæreste der hedder Amanda, men jeg havde da overhovedet ikke overvejet at det var min kusine!" Så kommer der en mand ind og siger "Amanda, hej, jeg har glædet mig til at møde dig! Jeg er drengene's tourmanager Paul." Jeg smiler og siger "Hej, hyggeligt at møde dig Paul." Han smiler til mig og siger "Harry og Amanda, der er en dame der gerne vil lave et interview med jer. Så hvis i har tid, så kom med." Vi nikker også siger jeg "Jeg er nødt til at smutte nu Lisa. Harry og jeg skal til et interview nu, så vi ses!" Hun lyder rigtig glad og siger "Okay, vi ses!"
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...