(Niall's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg og kigger på klokken, den er 09:06. Amanda og Perrie er allerede vågne og sidder i sofaen og snakker. Så siger de begge godmorgen til mig. Jeg smiler til dem, siger godmorgen også spørger jeg "Hvordan går det så i dag Amanda?" Hun smiler en smule til mig og svarer "Stadig ikke for godt, har stadig virkelig ondt i maven. Men set fra den lyse side, så har jeg ikke kastet op siden i går." Jeg smiler lidt trist og siger "Det er jeg ked af søde!" Så går jeg ud i køkkenet, tager noget morgenmad og spørger "Hey piger, skal i også have noget morgenmad?" De svarer begge ja. Mens Amanda, Perrie og jeg sidder og spiser morgenmad vågner drengene. Vi siger alle godmorgen til dem også siger jeg "I kan bare tage noget morgenmad i køkkenet." De smiler begge, nikker, Harry kysser Amanda, Zayn kysser Perrie også går de begge ud og tager noget morgenmad.
(Perrie's synsvinkel)
Mens vi spiser morgenmad spørger Harry "Hvordan har du det skat?" Hun kigger på ham og svarer "Ikke så godt." Harry kigger trist på hende og siger "Det jeg ked af smukke, hvis det bliver ved, så må du altså tage til læge." Hun nikker lidt trist til ham også snakker og spiser videre. Så går vi ind i stuen igen og ser lidt tv og snakker. Pludselig går Amanda ud på toilettet og kaster op igen. Mens hun er det så siger Harry "Vi ses, nu tager jeg altså på sygehuset med hende." Så siger Niall "Jamen, så tager jeg med!" Jeg nikker også siger jeg "Vi tager også!" Zayn nikker og da Amanda kommer tilbage igen, så tager vi alle trøjer og sko på og kører sammen på sygehuset. Da kommer ind går alle op til damen man skal fortælle når man er kommet. (Ved ikke lige hvad det hedder.) Så siger Harry "Hej. Vi har ikke ringet, men min kæreste Amanda Nielsen har ret ondt i maven og kastet op 2 gange siden i går." Damen kigger venligt på os og siger "Okay, bare tag plads også kommer der en læge og henter jer." Vi smiler alle lidt til hende også sætter vi os ned.
(Harry's synsvinkel)
Vi sidder og venter i cirka 10 minutter i totalt tavshed også kommer der en dame ud og siger "Amanda Nielsen." Amanda rejser sig op og siger "Det er mig." Hun smiler til hende, siger "Du må gerne komme ind nu." Også går de begge ind. De første 5 min. Eller sådan noget sidder vi alle 4 uden at sige noget. Men pludselig lægger Niall armen om mig og siger "Bare rolig Harry, det skal nok gå. Det er sikkert ikke særlig alvorligt." Mens han kigger lidt beroligende på mig, men jeg kan sagtens se at han også er bekymret. Da vi har siddet cirka 20 min. Kommer Amanda ud, hun ser lidt bekymret ud, men smiler alligevel lidt. Vi spørger hende alle med det samme "Nå.. Hvad skete der?!" Hun kigger på mig med lidt tårer i øjnene og et lille smil og svarer "Jeg er gravid." Jeg bliver virkelig glad! Spørger med det samme "Hvad? Det er da fantastisk! Er det virkelig rigtigt?!" Hun kigger på mig med et stort smil, en tåre ned af kinden og svarer "Ja! Jeg skal være mor!" Jeg kysser hende og siger så "Og jeg skal være far!"
(Amanda's synsvinkel)
Jeg har lige fortalt Harry, Niall, Zayn og Perrie at jeg er gravid. De bliver alle virkelig glade.. Især Harry! Jeg er også virkelig glad. Efter Harry og jeg har kysset og han har sagt "Og jeg skal være far!" Så giver vi alle hinanden et kæmpe kram! Så tager vi alle hjem til Niall igen, fordi vi aftalte med de andre drenge at vi skal mødes der i dag. Når man tænker på hvor triste og bekymret vi alle var før, så er der en helt helt igennem fantastisk stemning nu! Mens vi venter på at drengene kommer, så sidder vi i sofaen hjemme hos Niall og snakker. Så spørger Perrie mig "Ved du så hvor længe du er henne?" Jeg smiler og svarer "Altså sygeplejersken sagde at der cirka er 6 måneder til jeg skal føde. Så omkring 3 måneder vil jeg tro." Niall, Zayn og Perrie nikker, Harry lægger sin arm om mig også banker det på. Niall råber bare "Bare kom ind." Det er Liam og Louis. Så siger vi alle Hej til dem også sætter vi os alle ned og snakker.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...