Kapitel 25.

733 29 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner jeg ved, at Niall kommer ind ad døren. Jeg ligger i ske med Harry. Harry vågner også, så kigger jeg lige på klokken, den er 09:26. Så vender jeg hovedet, kigger på Harry og siger "Godmorgen skat. Har du sovet godt?" Han smiler og siger "Godmorgen. Ja det har jeg da." Jeg smiler og giver ham et kys. Så kommer Niall lige hen, kigger på os og så siger jeg "Godmorgen Niall. Ved du hvad?" Han kigger lidt forvirret på mig, det samme gør Harry, og så kigger jeg på Niall og siger "Vi 2 skal lige en tur i byen i dag, inden koncerten i aften og sådan." Han smiler og spørger "Hvad skal vi i byen?" Jeg smiler, peger diskret på Harry og svarer "Det er en hemmelighed.. Indtil videre." Så kysser jeg lige Harry igen og siger "Jeg smutter lige i bad, og sådan og så kan vi gå. Hvis du har tid Niall?" Niall smiler og siger "Okay, så går jeg i bad, inde hos Louis, og så er jeg klar." Så rejser jeg mig, går over til min kuffert og finder noget tøj. Jeg tager en hvid tanktop og et par stramme shorts, der går lige over knæet. Lægger det på sengen og går ud i bad. Mens jeg er i bad, står jeg og synger det jeg kan huske fra Harry's sang og er bare virkelig glad! Da jeg kommer ud igen, med et håndklæde omkring mig, går jeg over til sengen, for at tage mit tøj. Harry sidder på sengen, jeg kan ikke lade være, med at give ham et kys, og så tager jeg mit tøj og går tilbage på badeværelset. Så da jeg har taget make-up og tøj på og det hele, så går jeg ind til Harry igen, som har lagt sig ned i sengen igen. Så stiller jeg mig for enden af sengen, og spørger "Hvad siger du så? Kan jeg godt gå rundt sådan her?" Han smiler, giver mig thums up og siger så "Ja, du kan bære alt skat! Men kom nu herover!" Så går jeg over og lægger mig ved siden af ham, med mit hovede på hans bryst.

(Niall's synsvinkel)

Jeg går ind på Amanda's og mit værelse igen, for at sige at vi bare kan gå nu. Så da Amanda ser mig, kysser hun Harry og siger "Vi ses senere skat. Elsker dig!" Han smiler stort til hende og siger "Okay, jeg elsker også dig smukke!" Da Amanda og jeg kommer ned på gaden, spørger jeg hende med det samme "Okay, hvad er det vi skal?" Hun smiler til mig og svarer "Harry har jo fødselsdag imorgen, så jeg skal jo have købt en fødselsdagsgave til ham, og da jeg ikke ved så meget, om hvad han kan lide endnu, så skal jeg have dig med, fordi du kender ham, bedre end mig!" Jeg smiler og nikker. Så tager Amanda sin mobil op og siger "Kom, vi skal lige tage et selfie!" Da hun har taget det og lagt det på Twitter, facebook, instagram osv. Så siger hun "Klokken er kun 10:04, hvad tid er det.. Wow, prøv lige at se! For et par dage siden, havde jeg kun 47 følgere på Twitter og nu har jeg 439. Det jo for vildt!" Jeg griner lidt, også siger hun "Se lige de piger der!" Og peger på 4 piger, der allesammen har forskellige One Direction t-shirts på. De kommer meget genert hen os, og så siger den ene "Hej. Må vi få et billede?" Og tager en mobil op af en lille taske, hun har med. Jeg smiler og svarer "Ja, selvfølgelig må i det!" Så siger Amanda "Du kan bare give mig din mobil, så tager jeg det." Da hun har taget det vil de også have et med hende, som jeg tager. Så går vi videre og meget kort tid efter, får vi begge en Tweet. Vi tjekker den, og så er det pigen, der har lagt billederne på og skrevet "Hvor vildt! Jeg er ude og gå en tur, med nogle veninder, og så møder vi da bare lige Niall Horan og Amanda Nielsen!" Vi smiler lidt og går så ind i en butik, for at kigge. Da vi har gået i omkring en time, og stadig ikke fundet noget i nogle butikker, så siger Amanda "Okay jeg har en idé, jeg kan få lavet et af de billeder Harry tog af os, i går i stor størrelse, købe en ramme og give ham det, så har han et minde om den dag vi blev rigtig kærester. Hvad synes du om det?" Jeg smiler til hende og svarer "Det er en god idé, så lad os gøre det!"

(Amanda's synsvinkel)

Niall smiler til mig og svarer så "Det er en god idé, så lad os gøre det!" Så finder vi sådan en butik, hvor man kan få gjort det, (Ved ikke lige hvad det hedder) går derind, jeg finder et billede, hvor han ikke har fået Niall med på, hvor vi begge smiler, beder om at få det gjort og spørger så damen bag kassen "Hvornår kan det være færdigt til?" Hun smiler til mig og svarer "I kan komme tilbage, om cirka en time, og så skulle det gerne være færdigt." Vi smiler begge til hende og går så udenfor. Niall får øje på en café på den anden side af vejen, og spørger "Skal vi ikke gå derover, så kan vi få lidt at drikke og spise, inden vi skal være tilbage igen?" Jeg smiler og svarer "Jo, lad os det!" Så går vi begge ind på caféen og da vi har bestilt, får Niall øje på Harry og Louis, han går over til dem og jeg følger efter. Da vi kommer derover spørger Louis "Hvad laver i her, i kan da ikke finde en fødselsdagsgave til Harry her?" Jeg smiler og svarer så "Nej, vi skulle bare lige have lidt at spise og drikke, inden vi går videre. Men hvad laver i her?" Harry smiler og svarer "Vi skulle også bare lige have lidt at spise. Men sæt jer ned." Så sætter jeg mig ned, ved siden af Harry, han giver mig et kys, og så sætter Niall sig ved siden af Louis. Så spørger Niall "Hvornår har du egentlig fødselsdag, Amanda?" Jeg smiler glad og svarer "Jeg har faktisk også fødselsdag imorgen." Vi griner lidt og så kommer Niall's og min mad. Da vi har spist siger vi farvel til Harry og Louis, og går tilbage til butikken. Da jeg har fået billedet og vi skal til at gå, så kommer der en dreng på omkring 10 år, og spørger om han ikke må få et billede. Det må han selvfølgelig gerne og da det så går op for damen i butikken, at Niall er med i One Direction og jeg er Harry's kæreste, så spørger hun "Kan jeg ikke få et billede af jer, til min datter? Hun er stor fan!" Så tager hun et billede af os, og så siger Niall "Hvis du laver det stort, ligesom det Amanda lige har købt, så vil jeg gerne betale for det, og så kan vi komme tilbage om en times tid, og så kan vi signere det?" Hun bliver virkelig glad og svarer "Det må i meget gerne, men du behøver ikke betale for det." Vi smiler begge til hende, og så går vi tilbage på hotellet. Da vi kommer tilbage, er Harry og Louis der ikke, vi tjekker alle værelserne og Liam og Zayn er her stadig, men Harry og Louis er bare forsvundet. Jeg tænker ikke lige mere over det, og går så ind for at gemme gaven væk, og slappe lidt af, inden vi skal tilbage til butikken, for at signere billedet, mens Niall bliver inde hos Liam og Zayn.

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now