(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg ved at Harry nusser mig i håret. Jeg kigger på ham og smiler. Han smiler også til mig og siger så "Godmorgen skat." Jeg smiler, siger "Godmorgen. Jeg går lige ud i bad skat.", jeg kigger lige på klokken, den er 09:35, jeg gider ikke lige finde noget nyt tøj, så jeg tager bare det samme tøj som jeg havde på i går, lægger det på sofaen og går ud i bad. (Tøjet er selvfølgelig blevet vasket.) Da jeg så har fået tøj og make-up på, sætter mig i sofaen, ser lidt tv og drikker en kop kaffe. Så får Harry en besked og skynder sig ud af døren. Da han kommer tilbage igen skynder han sig at tage tøj på. Jeg kigger forvirret på ham og spørger "Skat, hvad sker der?" Han smiler lidt hemmelighedsfuldhed til mig og svarer "Ikke noget.. Jeg kommer lige om lidt skat." Også skynder han sig ud af døren igen. Jeg griner lidt af det, ser noget mere tv og tænker ikke rigtig mere over det. Så kommer alle drengene ind på værelset undtagen Harry, stiller sig lige indenfor døren, kigger på mig også siger Louis "Amanda, hold dig lige for øjnene!" Jeg griner lidt og spørger "Hvorfor? Hvorfor er alle så mærkelige her til morgen?" De smiler alle til mig også svarer Niall "Vi har en overraskelse til dig.. Så hold dig lige for øjnene også når vi siger at du må kigge, så kigger du herhen." Jeg griner lidt og holder mig så for øjnene. Jeg kan høre at døren går op og nogle fortrin. Da de holder op siger Zayn "Okay, kig nu!" Jeg fjerner mine hænder for øjnene også står min mor foran mig og smiler til mig. Jeg bliver så glad at jeg får tårer i øjnene, springer op af sofaen, siger "Mor! Hvad laver du her? Hvordan? Hvad foregår der lige her?", løber hen til hende og giver hende et kram. Hun trækker sig fra krammet, smiler til mig, siger "Du kan takke den unge mand, for at jeg er her!" Og peger over på Harry.
(Harry's synsvinkel)
Amanda's mor siger "Du kan takke den unge mand, for at jeg er her" og peger på mig. Amanda løber hen og krammer mig, jeg løfter hende lidt og snurrer hende rundt. Hun trækker sig og siger så "Tusind tak skat! Jeg elsker dig! Men hvordan?" Jeg smiler til hende og svarer "Kan du huske da jeg havde din mobil? Det var fordi jeg havde ringet til din mor, for at arrangere det her. Men de andre drenge har også været med til at planlægge det." Hun begynder at græde lidt, kysser mig, siger "Tusind tak skat, du er virkelig den bedste kæreste ever! Jeg elsker dig!" Jeg smiler til hende, hun går hen og krammer de andre drenge og siger "Tusind tak drenge, hvad skulle jeg gøre uden jer!" Også går hun hen og krammer sin mor igen. Så sætter vi os alle ned i sofaerne og snakker også spørger Amanda "Mor, hvordan fik du egentligt råd til flybilletten?" Hun smiler til hende og svarer "De søde fyre her sendte mig 2 flybilletter med posten, så jeg ikke skulle vente 13 måneder med at se min datter igen." Amanda smiler til os og siger "Jeg står virkelig i gæld til jer drenge! Altså først kommer jeg med jer på tourné, så holder i fødselsdagsfest for Harry og mig og nu det her! Jeg skylder jer virkelig!" Vi smiler alle til hende også siger Liam "Nej du gør ej, at være din ven er belønning nok i sig selv!" Jeg kigger på Amanda's mor og spørger så "Nå fru Nielsen, hvor.." Hun afbryder mig og siger så "Hold op, bare kald mig Anne!" Jeg smiler og siger så "Okay. Hvor sjovt, det hedder min mor også. Men Anne, hvor længe bliver du så?"
(Niall's synsvinkel)
Harry har lige sagt "Okay. Hvor sjovt, det hedder min mor også. Men Anne, hvor længe bliver du så?" Hun smiler til ham og spørger "Hvor længe bliver i her i Italien?" Jeg smiler til hende og svarer "Vi skal videre til Tyskland i overmorgen." Hun smiler til os og svarer så "Jamen, så betaler jeg for et værelse til imorgen også tager jeg tilbage til London." Amanda smiler, man kan tydeligt se hvor glad hun er! Så kigger Anne på Amanda og siger "Nåmen, din kusine Lisa har fortalt noget om at du har fået en kæreste. Hvem er det så?" Amanda smiler til hende, kigger så lige på Harry og svarer "Det er Harry, med de dejlige krøller." Med et lille grin og peger på Harry. Så da klokken er ved at være 13, spørger jeg "Er der andre end mig der er helt vildt sulten?" De andre griner lidt også spørger Louis "Lidt, skal vi ikke få noget frokost?" Jeg smiler og siger "Jo! Skal vi ikke tage på café?" Amanda kigger på sin mor og spørger "Jo, vil du med mor?" Hun smiler til hende og svarer "Ellers tak, gå i bare ud og hyg jer, så får jeg fat i et værelse og pakker ud og sådan." Harry smiler hende og spørger "Er du sikker Anne, jeg skal nok betale?" Hun smiler til ham og svarer "Ja, jeg er ikke sulten, så smut i bare." Så aftaler vi at mødes nede i lobbyen og går ind på hver vores værelse for at gøre os klar.
(Amanda's synsvinkel)
Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis og jeg aftaler at mødes nede i lobbyen også går folk ind på deres egne værelser og gør sig klar. Da vi skal til at gå siger jeg til Harry "Bare gå ned skat, jeg skal lige snakke med min mor." Han kysser mig på kinden også går han ud. Jeg går hen til min mor, kigger hende i øjnene og siger "Mor, jeg er altså rigtig glad for at du er kommet og jeg er virkelig ked af de ting jeg sagde til dig!" Hun smiler til mig og siger "Du skal ikke undskylde min pige. Det var mig der kun tænkte på mig selv, så hvis der er nogen der skal sige undskyld, så er det mig!" Jeg smiler til hende og siger "Nej, du er min mor og jeg gik over stregen ved at sige at det ikke altid kun kan handle om dig, for selvfølgelig savner du mig, jeg er dit eneste barn, jeg savner også dig og jeg ved bare ikke hvad jeg tænkte på." Hun smiler stadig til mig og siger "Jeg ved det godt, men skynd dig nu ned til dine venner, jeg er her jo stadig når du kommer tilbage også hyg dig!" Jeg giver hende et kram også går jeg ned til drengene. Mens vi sidder på caféen snakker vi om alt muligt, både koncerten i aften, det at min mor er kommet og ja alt og da vi har spist går vi selvfølgelig tilbage til hotellet.
(Harry's synsvinkel)
Omkring klokken 16 kommer Anne ind til Amanda og mig på værelset, som sidder i en af sofaerne og snakker. Da hun kommer ind, sætter hun sig over i den anden sofa og snakker sammen med os. Jeg spørger hende "Hvad laver du så Anne?" Hun smiler og svarer "Jeg arbejder ikke fast, men jeg hjælper nogle gange en veninde med at passe børn. Hvad laver du og de andre drenge så når i ikke er på tourné og spiller koncerter?" Jeg smiler til hende og svarer så "Altså de andre laver ikke rigtig andet end bare at være sammen med kærester og venner, men jeg er nogle gange i et bageri jeg arbejdede i før i tiden og hjælper til der." Og sådan sidder vi og spørger lidt ind til hinanden. Så da klokken er omkring 17:30 kommer Niall ind ad døren, smiler og siger "I skal gøre jer klar, vi bliver hentet nu!" Mens Amanda og jeg tager sko på siger Amanda "Mor, du skal altså næsten med, det er virkelig en fed oplevelse!" Anne smiler til os, rejser sig, siger "Okay, så tager jeg med, det kunne da også være meget sjovt." Og tager en jakke og sko på. Da vi kommer ned og Anne ser at vi bliver hentet i en limousine, bliver hun virkelig overrasket, vi sætter os ind også siger Anne "I lever da fornemt, i bliver simpelhent altid hentet i en limousine og kørt hen til jeres egne koncerter i den, eller hvad?" Jeg smiler og svarer "Nej, nogle gange bor vi i vores Tour-bus også står den faktisk henne ved det sted vi skal optræde. Det gjorde vi også i Barcelona, som jo var vores første stop på tournéen." Hun smiler og spørger "Bliver det ikke ret trængt i en bus hvor der skal bo 6 mennesker sammen?" Amanda smiler til hende og svarer "Nej, den er jo kæmpe, der er både sofa, tv, køkken, toilet, bad, PlayStation, senge og ja, det er bare en luksus-bus!" Da vi ankommer til arena'en skal vi direkte i gang med lyd-prøve.
(Amanda's synsvinkel)
Drengene går i gang med lyd-prøve også kommer Lou hen til mig, giver mig et kram og siger "Hej Amanda." Jeg smiler til hende, siger "Hej Lou, det her er min mor, hun er da bare lige kommet for at besøge os." Og peger på min mor. Så giver de hinanden hånden og præsentere sig selv også siger Lou "Hyggeligt at møde dig. Skal jeg vise dig lidt rundt?" Min mor smiler til Lou og svarer "Jo tak, så bliv du bare her og se drengene Amanda." Jeg smiler til dem også går de. Da det er cirka et kvarter siden publikum kom ind og inden drengene skal på scenen kommer de lige hen til mig. Harry kigger lidt rundt og spørger "Hvor er din mor skat?" Jeg smiler og svarer "Lou er ved at vise hende rundt. Men skynd dig nu ind på scenen og fyr den af!" Han giver mig et kys også skynder han sig ind på scenen. Lou og min mor kommer tilbage da koncerten er ved at være slut også står vi alle 3 og snakker lidt. Pludselig siger Harry "Okay allesammen, det har været fantastisk at optræde for jer, men her kommer aftenens sidste sang. Jeg har selv skrevet den til min kæreste Amanda, den hedder 'Magic' og jeg håber i kan lide den!" Lige inden de går i gang, smiler min mor til mig og spørger "Har han virkelig skrevet en sang til dig?" Jeg smiler og nikker til hende. I limousinen står der noget mad til os. Ikke noget stort, men noget rugbrød, nogle frikadeller, smør og pålæg fordi drengene var blevet lidt senere færdig med koncerten end planlagt og de lige skulle hjælpe til med noget, så vi ikke rigtig kunne tage et sted hen og spise. Da vi kommer tilbage på hotellet, siger min mor godnat til os allesammen og går direkte tilbage til sit værelse. Resten af os sætter os inde på Liam og Zayn's værelse og ser en film. Men efter den går Harry og jeg ind i seng. Da vi har lagt os i sengen kigger jeg på ham og siger "Tusind tak for en dejlig dag skat, jeg elsker dig!" Han kigger mig i øjnene, smiler og siger "Det var så lidt min skat! Jeg elsker også dig! Godnat." Så smiler jeg til ham, siger "Godnat skat.", kysser ham og ligger mit hovede på hans bryst også falder vi begge i søvn.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...