Kapitel 16.

732 28 0
                                    

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen vågner ved at Harry aer mig på kinden og siger "Amanda, du skal vågne nu, vi er fremme." Jeg åbner stille øjnene, kigger lige på klokken, den er 09:13 og mens jeg gaber siger jeg "Godmorgen Harry, hvor er vi?" Han smiler sødt til mig og siger "Godmorgen, vi er i Barcelona. Men vi skal hen til Tour-bussen nu." Så rejser jeg mig op og vil tage min bagage, men den er her ikke. Så kigger jeg lidt forvirret på Harry og spørger "Hvor er vores ting?" Han smiler til mig og svarer "De er i Tour-bussen." Da vi kommer ud er der selvfølgelig en masse parapazzier, fans og sådan noget, men der er heldigvis afspærring, så de ikke bare kan overfalde os. Da vi går ud, kigger Harry på mig og siger "Vi har ikke rigtig nogle planer lige nu, udover at vi skal hen til arena'en hvor Tour-bussen er, så hvis du har lyst kan vi lige hurtigt svare på et par spørgsmål?" Jeg smiler lidt og svarer så "Okay, det kan vi godt." Så stopper vi bare op henne ved afspærringen, der kommer en dame med en mikrofon og en mand med et kamera løbende hen til os også spørger damen "Harry, siden i går har der gået rygter om, at Amanda her er din nye kæreste. Er det rigtigt?" Harry smiler lidt usikkert, jeg synker en klump i halsen og så svarer han "Ja, Amanda er min kæreste og vi er meget glade for hinanden." Vi svarer på 3-4 spørgsmål mere, da vi får at vide at vi skal afsted nu. Da vi ankommer til arena'en, går jeg lige hurtigt hen til Niall og spørger lidt nervøst "Niall, kan vi ikke lige hurtigt snakke, under fire øjne?"

(Niall's synsvinkel)

Amanda kommer hurtigt hen til mig og spørger lidt nervøst "Niall, kan vi ikke lige hurtigt snakke under fire øjne?" Jeg smiler lidt bekymret til hende og svarer så "Jo selvfølgelig søde!" Vi stiller os henne ved arena'en, og da de andre er gået ind i bussen, siger Amanda "Niall, jeg er virkelig ked af det lige nu, fordi i går da jeg var faldet i søvn, vågnede jeg igen, men lod som om jeg stadig sov.. Jeg hørte at Harry og Liam snakke om Harry's og mit ret dårlige forhold, Liam spurgte så Harry om hvordan det går imellem os og så svarede Harry "Frygteligt, jeg er pisse forelsket i hende, men hun hader mig, det ved vi jo allesammen!' Og ja, jeg synes Harry er irriterende engang imellem, men jeg hader ham ikke mere! Jeg ved ikke hvorfor, men det gjorde faktisk virkelig ondt, at høre ham sige det.." Jeg kigger forstående på hende og siger så "Amanda, hvis det gør ondt på dig og du ikke har det sådan, som han tror og siger, så fortæl Harry hvordan du virkelig har det! Det kan godt være det måske er lidt svært, for jeg ved godt at du ikke ønsker at såre ham. Men jeg synes han fortjener at vide det!" Hun kigger lidt skuffet på mig og siger "Jamen, jeg ved da ikke hvad jeg skal sige 'Hey Harry, jeg hørte din og Liam's samtale i går og du skal vide, jeg ikke hader dig, jeg synes bare du er irriterende.' Kan du ikke selv høre hvor dumt det lyder? Det kan jeg jo ikke!" Jeg smiler en smule til hende og siger "Jo selvfølgelig kan jeg godt høre det, men hvis du ikke kan/vil fortælle ham det, så vent og se hvad der sker. I skal være sammen 24/7 i ret lang tid, så der kan jo nå at ske mange ting!" Hun græder lidt, så trøster jeg hende med et kram, og så går vi ind i Tour-bussen sammen.

(Harry's synsvinkel)

Amanda og Niall kommer ind til os andre, efter at have snakket sammen. Da Amanda kommer ind, kigger hun lige rundt og siger "Hold op en lækker bus! Her er jo det hele, PlayStation, senge, et kæmpe tv, et køkken og den er jo kæmpe!" Jeg smiler til hende og siger så "Ja og her er også badeværelse." Hun smiler lidt til mig og nikker imponeret. Så går hun ud for at se arena'en, mens vi andre sidder inde i bussen. Jeg kommer til at tænke på min sang og læser den lige igennem, da jeg blev færdig med den, mens de andre sov og jeg ikke kunne falde i søvn. Drengene spørger selvfølgelig om hvad det er, jeg fortæller dem det og da drengene har læst den igennem, prøver vi at synge den. Det lyder faktisk ret godt, og så siger Niall "Harry, det er en virkelig god sang, den første koncert er først imorgen, hvis vi kan lære den udenad, så kan vi synge den på scenen!" Vi er alle enige om, at det er en god idé og da vi har sunget den et par gange, så løber vi ind i arena'en for at øve lidt mere. Jeg kommer ved et uheld til at løbe ind i Amanda så hun falder. Jeg hjælper hende op igen, krammer hende og siger "Ej undskyld søde! Det var virkelig ikke med vilje! Er du okay? Slog du dig? Undskyld. Undskyld, undskyld.."

(Amanda's synsvinkel)

Jeg er faldet fordi Harry løb ind i mig, nu krammer han mig og underligt nok, har jeg ikke noget imod det, og så siger han "Ej undskyld søde! Det var virkelig ikke med vilje! Er du okay? Slog du dig? Undskyld. Undskyld, undskyld.." Jeg afbryder ham og siger "Du skal ikke undskylde. Det var jo et uheld og jeg har det fint." Han smiler lidt til mig og spørger "Er du sikker? Intet brækket, forstuet, ingen hjernerystelse og eller noget?" Så griner jeg lidt og svarer "Ja, jeg er sikker og det var jo et uheld. Men hvad skal i egentlig?" Han smiler og svarer "Vi skal øve på min sang, fordi vi er blevet enige om, at vi skal lære den, så vi kan synge den på scenen, til den første koncert imorgen." Jeg smiler lidt stolt og siger så "Okay, så må i hellere komme i gang. Jeg går ind i Tour-bussen, tager et bad, lægger make-up og alt det der." Han smiler til mig og siger så "Okay, pas på! Det kan godt være du ikke fik hjernerystelse eller noget nu, men pas på alligevel!" Jeg smiler til ham og siger "Okay, det skal jeg nok!" Så går jeg tilbage i bussen og finder noget tøj. Det er ret varmt her, så det skal ikke være for varmt tøj og derfor tager jeg et par blå hotpants og en blå stropløs bluse, så tager jeg det og min make-up op, lægger det så sengen og går ud i bad.

You're The One! (Med One Direction)Where stories live. Discover now