(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen vågner jeg igen ved at folk skriger udenfor. Harry sover stadig. Han ser så sød ud når han sover, så jeg tager et billede af ham og lægger det på nettet med teksten "Nurh skat, du ser så sød ud når du sover! Elsker dig!" Så står jeg op og går ud i bad. Efter jeg har fået tøj og make-up på er klokken 10:17, så sætter jeg mig på sengekanten, kysser Harry på kinden og vækker ham. Så går vi begge ind til Niall og Louis, som begge sidder i sofaen og ser tv. Vi går hen og sætter os også snakker vi lidt. Et stykke tid efter kommer Liam og Zayn ind, sætter sig sammen med os også snakker lidt allesammen. Da klokken så bliver omkring 13 går vi ned i byen på en café og får lidt frokost. Vi lægger mærke til at der er nogle paparazzier udenfor som tager billeder af os, men vi er ligeglade, ignorerer dem bare og snakker videre. Så da vi har spist færdig og der ikke er så længe til vi bliver hentet, så går vi tilbage på hotellet og gør os klar. Da vi ankommer til parken, som det stadion drengene skal optræde i hedder, bliver drengene tidligt færdig med lyd-prøven, så har de lige lidt tid til at slappe lidt af. Så vi er inde i det der 'lege-rum' og hygger os. Mens de så spiller koncert er jeg sammen med Lou back-stage og hygger mig lidt med hende. Da koncerten så er slut og vi er på vej ud i limousinen falder jeg og slår min venstre hånd og mit venstre ben virkelig meget.
(Niall's synsvinkel)
På vej ud i limousinen falder Amanda og slår sig. Vi løber alle hen til hende, hjælper hende op og spørger alle bare i munden på hinanden hele tiden "Er du kommet noget til?", "Er du okay?" Osv. Hun siger at hun har virkelig ondt i sin venstre hånd og venstre ben. Så hjælper vi hende alle ud i limousinen og beder chaufføren køre os på sygehuset. Mens Amanda er inde og får taget røntgenbilleder af sin hånd og sit ben, sidder vi allesammen udenfor i tavshed og venter nervøst. Da Amanda kommer ud spørger Harry med det samme "Hvad så?" Hun sætter sig ved siden af ham og siger "De sagde at jeg skulle vente herude også kommer de ud med et svar til mig om lidt." Det føles som om vi sidder der i en evighed. Harry sidder med armen om Amanda og hun putter dig ind til ham. Så endelig kommer der en dame ud og siger "Dit ben fejler ikke noget, det er bare slaget. Men din hånd er dsv. Forstuet." Vi bliver alle kede af det på Amanda's vegne. Men Amanda ånder ligesom lidt lettet op og siger så "Okay." Med et lille smil. Da damen er gået igen, kigger jeg på hende og spørger "Hvorfor virker du lidt glad søde?" Hun smiler til mig og svarer "Jeg er bare glad for at jeg ikke har brækket noget." På vej ud i limousinen har hun en arm om Harry og mig, så hun har lidt støtte, fordi hun halter ret meget. Da vi ankommer til hotellet igen siger Harry til Amanda "Gå ind og slap lidt af skat, så henter vi noget mad og sådan til dig." Hun smiler, kysser ham også går hun ind på værelset. Da vi kommer ned spørger Harry "Liam, Zayn og Louis "Kan i ikke gå hen i den der netto og købe noget slik, noget sodavand og nogle chips, vi kan hygge os med senere? Så går Niall og jeg ind på McDonald's og køber lidt mad og drikke vi kan tage med." Og peger over på en netto. De nikker alle 3 til ham, de går over i netto og Harry og jeg går over på McDonald's.
(Harry's synsvinkel)
Da Niall og jeg har været inde på McDonald's, stiller vi os udenfor hotellet og venter på Liam, Zayn og Louis. Da de kommer, går vi alle ind på Amanda's og mit værelse hvor Amanda ligger på sofaen og ser lidt tv. Så sætter vi os alle hen i sofaerne, jeg sætter mig ved siden af Amanda også har hun benene på mit skød, Zayn ved siden af mig og Liam, Niall og Louis ovre i den anden sofa. Så da vi har spist og taget chips, slik og sodavand frem spørger Amanda "Skal vi ikke lege et eller andet?" Vi kigger alle smilende på hende også spørger jeg "Hvad vil du så lege skat?" Hun kigger rundt på os og spørger så "Det ved jeg ikke, kender i ikke nogle lege, vi ikke har prøvet endnu?" Vi kigger lidt rundt på hinanden også siger Zayn "Jo, jeg kender en leg der hedder 'opgave leg', det går ud på at alle skriver 1 eller 2 sjove opgaver ned på et lille stykke papir, det kan være hvad som helst, at man skal efterligne noget/nogen, kramme nogen, at man skal lave en joke med et bestemt ord, den behøver ikke nødvendigvis at være sjov, men i ved hvad jeg mener eller noget. Så putter man alt papiret ned i et eller andet også går man én eller én op, tager en opgave op og enten så siger man at man ikke ved hvordan man gør eller at man ikke har lyst til det ellers gør man det der står og den som har udført flest opgaver har vundet. Skal vi ikke prøve det?" Det bliver vi så enige om, tager nogle papirstykker, kommer dem ned i en lille æske, stiller den på bordet og sætter os i sofaen.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...