(Niall's synsvinkel)
Mens Amanda er inde på vores værelse, fortæller jeg Liam og Zayn at hun også har fødselsdag imorgen. Vi bliver hurtigt enige om, at vi så skal købe en fødselsdagsgave til hende. For at hun ikke bliver bekymret, hvis vi er væk og hun leder efter os, så går jeg ind for at fortælle hende det, men hun er faldet i søvn. Så jeg lægger en seddel til hende, hvor der står "Amanda. Liam, Zayn og jeg er gået ned i byen for at tjekke Paris lidt ud. Knus Niall." Og et lille hjerte. Også går Liam, Zayn og jeg ned, for at finde en gave til hende. Vi går og snakker om, hvad det skal være, vi kan ikke rigtig finde ud af det, men vi bliver enige om, at det skal ikke være sådan en typisk gave, som tøj, penge eller sådan noget. Så går vi ind til en guldsmed og kigger der. Derinde finder jeg en halskæde, med et lille hjerte, og så spørger jeg dem "Skal vi ikke købe den her til hende?" Så svarer Liam "Skal vi ikke finde noget andet. Hvad hvis Harry gør det samme? Han er jo forelsket i hende." Det kan jeg selvfølgelig godt se pointen i, så vi går bare videre, til nogle andre butikker. Inde i en H&M, køber jeg en hvid tanktop til Harry, fordi jeg vil have dem i den butik, hvor Amanda og jeg købte hendes fødselsdagsgave til Harry, til at sætte et billede af ham og Amanda på, og så give ham den i fødselsdagsgave. Men da der er 16 minutter, til at Amanda og jeg skal tilbage til den der butik, skynder jeg mig lige derind og får ordnet det og så siger jeg til Liam og Zayn "Drenge, nu skal vi altså bestemme os, for Amanda og jeg skal ind i en butik, om 16 min. For at signere et billede og jeg skal også nå at hente hende, så skal vi ikke bare købe, den der halskæde til hende?" Det bliver vi så enige om, og da vi har gjort det,jiggeyhtgh skynder vi os tilbage til hotellet.
(Amanda's synsvinkel)
Jeg sidder i sofaen, og så kommer Niall ind på værelset og siger "Okay du er vågen, kom nu! Klokken er 12:31, vi skal tilbage til butikken, og signere billedet nu." Jeg rejser mig op, og så går vi tilbage i butikken, signere billedet og går tilbage på hotellet igen. Da vi har siddet og set tv, i omkring 10 min. Kommer Liam og Zayn ind, og så spørger Liam "Kan vi ikke lave noget sammen lidt? Vi keder os!" Vi smiler begge, og så svarer jeg "Okay, det kan vi godt. Hvad vil i lave?" De tænker lidt også spørger Niall "Skal vi ikke lege truth or dare?" Det bliver vi så enige om, og da vi har været i gang i cirka 5 min. Kommer Harry og Louis ind ad døren. Så kommer de hen til os, Harry giver mig et kys, og så spørger Louis "Hvad laver i?" Vi smiler alle til dem, og så spørger Niall "Vil i være med til at lege truth or dare?" Det vil de begge gerne også sætter de sig sammen med os. Så spørger Zayn "Amanda, truth or dare?" Jeg smiler og svarer "Truth!" Så spørger han "Okay. Hvis du først er begyndt, at kunne lide os, efter vi er taget afsted på tourné. Hvorfor sagde du så ja til at tage med?" Jeg tænker lidt, svarer så "Jeg ved det ikke, jeg tænkte mig ikke rigtigt om. Men jeg er rigtig glad for, at tingene skete nu. Det kan godt være det startede med, at jeg synes det var mega irriterende, men nu elsker jeg jer højt!" Og smiler rigtig glad til dem alle!
(Harry's synsvinkel)
Amanda smiler til os allesammen og vi smiler også til hende. Så kigger Liam på klokken og siger "Vi skal nok stoppe nu, for limousinen kan være her når som helst, for at hente os, så vi skal nok til at gå ned og vente." Så kigger Amanda ud af vinduet og siger "Ej hvor nedern, det regner! Så skal jeg altså lige finde noget tøj som jeg kan tage med, så jeg ikke skal gå rundt i vådt tøj." Så finder hun en pink tanktop, med teksten 'I LOVE YOU!' Og et par stramme jeans. Så tager vi alle en trøje på og går ned, for at vente på limousinen. Det regner stadig og mens vi står og venter så begynder det bare at styrte ned. Vi er alle drivvåde og Amanda havde da ikke lige tænkt på, at tage en anden bluse på, så han kan tydeligt se hendes røde bh gennem den hvide tanktop. Hun dækker sig lidt til, med sin trøje og siger "Jeg fryser helt vildt, det er jo sindssygt koldt!" Jeg smiler lidt, lægger min trøje om hende og holder om hende for at hun kan få varmen. Så da vi har stået i omkring 10 min. Så kommer limousinen endelig. Vi går alle ind og sætter os. Amanda fryser stadig, så jeg holder om hende igen, og hun putter sig ind til mig. Drengene kigger ret mærkeligt på os, for de ved jo ikke, at vi er blevet rigtig kærester, men vi siger ikke noget. Endnu, i hvert fald. Da vi kommer ind i den arena, eller hvad man skal kalde det, hvor vi skal optræde, skynder Amanda sig ud på et toilet, for at skifte tøj, og drengene og jeg, vi skal i gang med lyd-prøve, for der er kun cirka en halv time, til publikum kommer ind. Så inden vi skal på scenen, giver Amanda mig et kys og så siger hun "Held og lykke skat. Jeg elsker dig!" Jeg smiler til hende og siger "Tak, jeg elsker også dig!" Og så går jeg også ind på scenen.
(Amanda's synsvinkel)
Drengene går ind på scenen, og så kommer der en kvinde hen til mig, og siger "Undskyld, men hvis du har V.I.P. Billet, så er det først efter koncerten, du må opholde dig her. Du er nødt til at gå ud blandt publikum." Jeg griner lidt og siger "Nej, du har misforstået det. Jeg må gerne være her, jeg er Harry's kæreste Amanda." Hun smiler flovt til mig og siger "Nå okay, det var jeg ikke klar over, det må du meget undskylde. Men jeg er Lou og jeg er drengene's stylist." Jeg smiler og siger så "Det er helt okay. Hyggeligt at møde dig Lou!" Hun smiler og spørger "Skal jeg vise dig lidt rundt?" Jeg smiler til hende og svarer "Ja tak, det må du gerne!" Så går vi rundt, hun viser mig der hvor hun sætter drengene's hår, vælger deres tøj og ja, gør dem klar til koncerten, og så viser hun mig sådan et 'lege-rum' til drengene, med play-station, wii, bordfodbold og sådan noget. Hvis de skal slappe lidt af og fjolle rundt. Så sætter vi os lidt ned, i nogle sække-stole i 'lege-rummet' og så spørger hun mig "Nå, er det sjovt at spille Harry's kæreste og være med drengene på tourné?" Jeg smiler og svarer "Det var ikke lige så sjovt i starten, fordi jeg ikke lige synes så godt om drengene, men nu elsker jeg dem virkelig, og så er jeg blevet rigtig kærester med Harry." Hun smiler lidt overrasket og siger "Tillykke! Det vidste jeg slet ikke. Hvornår blev i så rigtig kærester?" Jeg smiler og svarer "I går." Så snakker vi lidt videre, og da koncerten er ved at være færdig, går vi hen til scene-kanten og stiller os, for at se resten af drengene's koncert.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You're The One! (Med One Direction)
FanficEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...