(Harry's synsvinkel)
Næste morgen da jeg vågner, er klokken 09:28. Jeg går lige ind på værelset, hvor Amanda sover og kigger til hende. Hun sover stadig og jeg vil ikke vække hende endnu, så jeg går bare ned og laver noget morgenmad. Mens jeg laver lidt røræg, bacon og rister noget toastbrød, står jeg og nynner lidt og sætter en kande kaffe over. Da jeg er færdig, lægger jeg det på 2 tallerkner, så tager jeg en ekstra tallerken og lægger noget pålæg-chokolade, smør, leverpostej, rullepølse, salami og sådan lidt på den og sætter det hele over på en bakke. Da jeg har gjort det, tager jeg 2 kopper, hælder kaffe i, stiller dem med på bakken, så tager jeg bakken med op på værelset til Amanda. Jeg sætter det på bordet ved siden af sengen, sætter mig på kanten af sengen, kæler hende lidt på kinden og i håret, rykker mit hoved ned til hendes hovede og hvisker stille "Amanda, du skal vågne nu." Hun åbner stille øjnene, kigger på mig, gaber, sætter sig op og siger "Godmorgen Harry.. Hvad er det der dufter så godt?" Jeg smiler til hende, tager bakken hen til os, sætter den på skødet af hende og siger "Det er nok det her." Hun smiler overrasket og siger "Wow, morgenmad på sengen. Det har jeg aldrig fået før! Du er en rigtig gentleman hva?" Jeg griner lidt og svarer "Selvfølgelig. Nogen må jo være det." Så siger hun "Det ser rigtig lækkert ud! Skal vi spise her, eller skal vi gå ned i køkkenet?" Jeg smiler og svarer "Vi kan bare spise her." Så siger hun "Okay godt, for jeg har virkelig ikke lyst til at rejse mig lige nu." Så griner vi lidt, og så siger jeg "Jamen så er det jo godt, at jeg ikke har noget imod krummer i sengen."
(Amanda's synsvinkel)
Harry og jeg griner lidt, spiser og snakker lidt. Da vi har spist går vi ned i stuen, tænder for fjernsynet og snakker en smule. Da vi har siddet et stykke tid, spørger jeg "Hvor er det nu toilettet er? Jeg kan ikke lige huske det." Harry griner lidt og svarer "Når du går ud i gangen, hvor værelset du sov i ligger, så er det den sidste dør på højre hånd." Så går jeg ind på værelset, hvor jeg sov og finder et par sorte jeans, en pink t-shirt hvor der står 'I'M NO 1!' Og min make-up i min kuffert, som på en eller anden måde, er kommet op på værelset, lægger tøjet på sengen og går ud på toilettet for at tage make-up på. På vej tilbage i stuen, lægger jeg lige min make-up ind på værelset og går ind i stuen. Da jeg kommer tilbage, sidder Harry igen og skriver på bloggen. Jeg ignorerer det bare, sætter mig i sofaen og ser tv. Jeg havde det faktisk okay hyggeligt igår, sammen med Harry. Men jeg synes stadig han er irriterende. Det var rigtig sødt, at han kom med morgenmad på sengen, men han er stadig ret påtrængende engang imellem. Da Harry lægger bloggen væk spørger jeg ham "Du Harry, hvordan kom jeg egentlig op i seng igår aftes?" Han smiler til mig og svarer "Jeg bar dig op i seng, inden jeg selv gik i seng."
(Harry's synsvinkel)
Jeg smiler til Amanda og svarer hende "Jeg bar dig op i seng, inden jeg selv gik i seng." Hun smiler lidt, nikker og spørger så "Hvornår skal vi egentligt afsted?" Jeg tænker lidt og siger "Det kan jeg da ikke huske.. Jeg ringer lige til Paul og spørger. Han ved det." Da jeg har lagt på med Paul siger jeg "Okay, vi bliver hentet klokken 18:30 hjemme hos Liam, så vi kører hjem til ham, der omkring klokken 17:45." Hun smiler lidt og nikker. Så sidder vi igen og snakker lidt frem og tilbage, og så ringer min mobil. Jeg kigger på den, tager den og siger "Hej Zayn. Hvad sker der?" Så siger Zayn "Hey Harry. Kan du huske hvad tid og hvor vi bliver hentet i dag?" Jeg smiler lidt og svarer "Ja, jeg har lige snakket med Paul, og han sagde at vi bliver hentet klokken 18:30, hjemme hos Liam." Så siger han "Okay tak. Er du egentligt stadig sammen med Amanda?" Jeg smiler lidt, kigger lige hurtigt på hende og svarer "Ja, vi sidder hjemme hos mig." Han fniser lidt og siger så "Okay, hils. Vi ses senere." Så lægger vi på igen, jeg kigger på Amanda og siger "Jeg skulle hilse fra Zayn." Hun smiler til mig og siger så "Okay tak. Jeg går lige lidt op på værelset."
(Amanda's synsvinkel)
Jeg smiler og siger "Okay tak. Jeg går lige lidt op på værelset." Harry nikker til mig, og så går jeg op på værelset. Jeg tjekker lige klokken. Den er kun 12:04, så tager jeg min mobil og ringer til Perrie. Da hun tager den siger hun "Hej søde. Hvad så?" Jeg smiler og svarer "Hey smukke. Ikke så meget, Harry og jeg er hjemme hos ham. Jeg er lige gået ind på værelset, for at være lidt alene." Så siger hun "Okay. Hvordan går det, mellem jer?" Så svarer jeg "Det ved jeg ikke rigtig. Jeg hyggede mig faktisk okay, sammen med ham igår aftes. Men jeg synes stadig, at han er virkelig irriterende engang imellem! Hvad skal jeg lige gøre? Jeg kan ikke blive ved med at være falsk overfor ham." Perrie er stille et øjeblik og svarer så "Jeg ved det ikke helt smukke. Jeg tror bare du skal have lidt tid, til at vænne dig til det hele. Men indtil videre, så prøv at hygge dig, ophold dig på værelset, når han bliver for meget, hør noget musik, eller noget og få det bedste ud af det. Ellers ved jeg ikke hvad du skal gøre." Jeg smiler lidt skuffet og siger så "Okay tak søde. Jeg prøver. Vi ses." Så lægger vi på igen, jeg tager mit headsæt på, hører lidt musik og synger lidt med. Da jeg har hørt musik i et stykke tid, så bare for at blive lidt klogere på drengene, går jeg ind på youtube, søger på One Direction og går bare ind på den første sang, som hedder 'One Direction - What Makes You Beautiful'
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...