(Amanda's synsvinkel)
Lou og jeg stiller os ved scenen, for at se resten af koncerten. De er lige blevet færdig med at synge 'You And I' og da Harry får øje på os, smiler han til mig, kigger udover publikum og siger "Her kommer en sang, som jeg har skrevet, til nye kæreste Amanda og den hedder 'Magic'. Håber i kan lide den!" Efter de har sunget den, kigger Lou på mig og spørger "Har Harry virkelig skrevet den til dig? Den er virkelig sød!" Jeg smiler meget glad til hende og svarer "Ja, den er virkelig sød og ja, han har bare skrevet på den, siden vi mødte hinanden." Så synger de 'What Makes You Beautiful', og så slutter koncerten. Så tager vi direkte tilbage til hotellet. Da vi kommer tilbage sætter vi os allesammen inde på Niall's og mit værelse i sofaen og snakker lidt om koncerten. Pludselig ringer min mobil. Det er Perrie, jeg tager den og siger "Hey Perrie!" Jeg rejser mig og går ind på Harry og Louis' værelse. Så siger Perrie "Hey søde. Hvordan går det?" Jeg smiler og svarer "Det går faktisk rigtig godt, jeg er blevet virkelig gode venner med dem allesammen, især Harry, for vi.. Vi er blevet rigtig kærester!" Hun lyder meget overrasket og siger så "Tillykke smukke! Det er jeg virkelig glad for at høre!" Jeg smiler og siger "Tak søde!" Så snakker vi lidt videre, og så lægger vi på igen og jeg går ind til drengene igen.
(Harry's synsvinkel)
Amanda kommer ind til os andre, efter at have snakket i telefon, sætter sig ved siden af Niall og siger så "Jeg skulle hilse jer fra Perrie." Vi takker allesammen, og så spørger Amanda "Skal vi ikke se en film?" Det bliver vi alle enige om, og så da vi har kigget alle de film, der er på værelset igennem spørger jeg "Skal vi ikke se en gyser-film?" Det vil vi allesammen gerne, og så sætter Louis en gyser-film på. Ret mange gange i filmen sidder Amanda og gemmer sit hovede bag en pude. Det får mig til at tænke på, da Amanda og jeg så en gyser-film sammen, og så hun brugte min arm istedet for puden, jeg havde givet hende. Vi bliver allesammen forskrækket engang imellem, fordi det handler om en død mand, som går igen og myrder børn, men nogle gange ser man kun et barn, gå, cykle eller noget og ikke andet, men så dukker ham manden bare op, af ingenting og derfor bliver vi ret forskrækket. Da filmen er slut siger Liam "Nå, jeg er ret træt, så jeg går ind i seng nu." Så siger Zayn "Ja, jeg er også ret træt, så det gør jeg også." Og så går de 2, så der kun er Amanda, Niall, Louis og jeg tilbage. Så spørger Louis "Skal vi ikke se en gyser-film til?" Den er vi allesammen med på, og så kommer Amanda hen til mig og lægger sig ned, med hovedet på mit skød.
(Amanda's synsvinkel)
Vi er blevet enige om, at se en gyser-film til, så går jeg over og lægger mig ned, med hovedet på Harry's skød. Da filmen er gået i gang, opdager jeg selvfølgelig, at jeg har glemt en pude at gemme mig bagved, så jeg må bare bruge mine hænder. Men så får jeg en god idé, så hvergang der kommer noget uhyggeligt, så tager jeg fat i Harry's t-shirt og hiver den over hovedet, så jeg ikke kan se. Så siger Harry på et tidspunkt "Okay skat, jeg bliver så forskrækket, hvergang du gør det der, så du kan bare få hele min t-shirt." Tager den af og giver mig den. Egentligt så er det ikke fordi jeg bliver så bange for den her film, men det nok bare fordi, jeg føler mig tryk ved Harry, så jeg ikke bliver bange. Så da den film er færdig, så spørger Niall "Skal vi ikke bare se en 'almindelig' film nu?" Det bliver vi enige om og ser en kærlighedsfilm. Da Louis har sat den på, så sætter jeg mig op ved siden af Harry, han lægger armen om mig, jeg lægger hovedet på hans skulder, og så sidder vi og fletter fingre. Det er en virkelig sød film! Både Harry og jeg begynder at græde lidt. Så da vi har set den, kigger jeg på klokken og siger "Det er virkelig hyggeligt det her, men klokken er 00:53 nu og jeg er virkelig træt, så jeg går over i seng, så kan i bare se videre, hvis i har lyst til det." Så giver jeg Harry et kys, siger godnat, tager nattøj på, lægger mig over i sengen og prøver at sove.
(Harry's synsvinkel)
Amanda er faldet i søvn ovre i sengen, og Niall, Louis og jeg ser endnu en film. Det er sådan en sørgelig film, der handler om en mand og en dame der er kærester. Pludselig begynder kvinden at opføre sig mærkeligt, hun er næsten aldrig hjemme, når hun sover hjemme, sover hun på sofaen i stuen og hun kysser ham kun meget sjældent. Så frier manden til hende, for at besive sin kærlighed til hende. Men da han gør det siger kvinden "Nej, det kan jeg ikke.. Jeg er ked af det, men jeg er forelsket i en anden.." Og det er faktisk slutningen. Jeg synes det er en mærkelig film, den er jo vendt på hovedet! Den starter med et lykkeligt kæreste-par, og slutter med at kvinden ikke vil gifte sig med manden, fordi hun har fundet en anden. Jeg forstår den overhovedet ikke helt. Så sidder vi lidt og snakker, om hvor underlig den er og så bestemmer vi os for at se en tegne-film. Så vi sætter 'Lady Og Vagabonden' på og ser den. Efter vi har set den bliver enige om, at vi også skal se 'Lady Og Vagabonden 2' så sætter Louis den på og så ser vi den. Da vi også har set den, kigger Niall på klokken og siger "Klokken er 4:49 nu, så skal vi ikke gå i seng nu?" Louis og jeg nikker, og så spørger Louis "Niall, skal vi ikke bare lade Harry og Amanda sove herinde, og så kan du sove inde hos mig." Det bliver vi så enige om, siger godnat til hinanden, så går Niall og Louis ind i seng, jeg tager mine bukser af, og så går jeg over og lægger mig ved siden af Amanda. Jeg får ved et uheld vækket hende, hun kigger på mig og spørger "Skat, hvad sker der?" Jeg smiler og svarer "Ikke noget. Jeg lagde mig bare ved siden af dig. Bare sov videre." Så lægger hun hovedet på mit bryst, jeg nusser hende i håret, hun gaber, og så siger hun "Okay, godnat Harry." Jeg smiler for mig selv og siger "Godnat min skat!" I et stykke tid, ligger jeg bare, stirrer op i loftet og smiler. Men da der er gået tilpas lang tid, falder jeg også i søvn.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...