Kapitel 35.

625 23 0
                                    

1 dag inden tournéen er slut...

(Amanda's synsvinkel)

Der er nu kun 1 dag tilbage af tournéen, vi bor i Tour-bussen og er nu i Australien. Jeg vågner ved at Harry kysser mig på kinden og siger "Godmorgen skat, jeg har lavet morgenmad til dig." Jeg åbner stille øjnene, kigger smilende på ham, kysser ham og siger "Godmorgen. Okay tak, jeg kommer lige om lidt skat." Så står jeg op, går over til drengene i sofaen og spiser så den morgenmad som Harry har lavet til mig. Da jeg har spist går jeg ud i bad og tager så en sort tanktop og et par grå hotpants på. Vi bruger meget tid udenfor med at spille lidt bold og fjolle rundt. Efter vi har fået os noget frokost, vi er færdige omkring klokken 14, så sidder vi i et lille stykke tid og snakker lidt. Da klokken så bliver 15:46 går drengene over i arena'en for at lave lyd-prøve. Jeg er lige derovre inden koncerten starter, så jeg kan ønske dem held og lykke og snakke lidt med Lou og går så tilbage i bussen og ser lidt tv. Da koncerten så er ved at være færdig går jeg derover igen.

(Niall's synsvinkel)

Da koncerten er færdig, så fordi det var den sidste og at vi først tager tilbage til London imorgen, så går vi lige over i bussen, skifter tøj også tager vi til efterfest, ikke så langt væk derfra, for at hygge os lidt. Vi har det rigtig sjovt, eller jeg kan jo ikke snakke for de andre, men jeg har det da sjovt! Der er det hele, både snacks (chips, slik, nødder og mad) og alkohol. Vi bliver måske lidt fulde allesammen, men der er ikke nogen der er bedre end andre og vi holder det på et plan så det ikke bliver for meget og vi stadig kan hygge os sammen, det er ikke så vi alle går og brækker os. Da klokken bliver omkring 02 begynder folk så småt at tage hjem, men Amanda, Harry, Liam, Zayn, Louis og jeg bliver lidt. Så da klokken bliver omkring 03:30 beslutter vi os for at gå tilbage i bussen og få sovet.

(Amanda's synsvinkel)

Næste morgen sover vi lidt længe, men omkring klokken 12 er vi alle oppe. Efter jeg har spist morgenmad, taget et bad og fået tøj på og make-up på og sådan noget, så sætter jeg mig i sofaen og tjekker min Twitter. Pludselig ser jeg et billede af Harry og en eller anden mega smuk pige der kysser med teksten "Tak for i går Harry!" Jeg farer op fra sofaen, viser Harry billedet og skriger nærmest "Hvad fanden er det for noget?" Han kigger på mig og svarer "Skat, inden du siger noget, så prøv lige at høre hvad jeg siger, det der skete..." Jeg afbryder ham, siger "NEJ! Du skal ikke kalde mig skat! Hvad fanden er du for et menneske, Jeg skal slet ikke snakke med dig, det er slut mellem os 2...!" Løber ud af bussen og sætter mig et eller andet sted og græder. Pludselig kommer Niall hen til mig, sætter sig ved siden af mig, holder om mig og spørger "Amanda, hvad var det egentligt?" Jeg finder billedet, viser ham det, han holder om mig igen og jeg putter mig ind til ham mens jeg græder videre. Så trækker han sig, kigger mig i øjnene og siger "Hør søde, jeg ved godt du er ked af det nu og jeg kan sagtens forstå dig! Men du skal vide at jeg er her for dig uanset hvad og det vil jeg altid være! Nothing can come between You and I.." Jeg smiler en lille smule til ham og siger "Not even the Gods above, can separate the two of us! Du ved godt jeg elsker dig ikke? ...Altså ikke på den måde, men som en bror." Han smiler til mig og svarer "Jo og jeg elsker også dig!"

(Niall's synsvinkel)

Jeg smiler til Amanda og svarer "Jo og jeg elsker også dig!" Vi smiler lidt til hinanden også fortsætter jeg "Tør dine øjne smukke, så går vi tilbage.. Du behøver jo ikke snakke med Harry lige nu, du kan bare blive sammen med mig." Så tørrer hun lige tårerne væk, rejser sig, tager mig i hånden også går vi sammen tilbage. Da vi kommer tilbage kommer Liam, Zayn og Louis løbende hen til os også spørger Louis "Har i set Harry?" Jeg kigger forvirret på dem og svarer så "Nej, hvor er han da henne?" Vi bliver alle ret urolige også svarer Liam "Altså efter du var løbet efter Amanda, vælter han bordet og løber grædende ud af bussen og nu kan vi ikke finde ham." Amanda græder stadig så jeg siger "Okay, kan i ikke lede videre? Jeg er altså nødt til at trøste Amanda lige nu." Inden vi går ind spørger Zayn "Hvad var det egentligt der skete?" Amanda finder billedet frem igen, viser dem det og svarer "Jeg fandt da bare det her.." Så nikker drengene lige lidt trist til os, løber så igen for at finde Harry også går Amanda og jeg ind i bussen, jeg rejser lige bordet op, så sætter vi os på sofaen, jeg holder om hende og hun putter sig bare ind til mig, mens hun græder. Tilsidst får hun grædt sig i søvn også sidder jeg bare og nusser hende mens hun sover. Pludselig kommer Liam, Zayn og Louis væltende ind ad døren, jeg tysser på dem, peger på Amanda og hvisker "Har i fundet ham?" De ryster alle på hovedet også siger Liam "Vi håbede ligesom lidt på at han var kommet tilbage igen." Også løber de ud igen og leder videre.

You're The One! (Med One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora