(Harry's synsvinkel)
Liam, Niall, Zayn og Louis er lige gået og Amanda og jeg har lagt os op i sengen og snakker. Hun nusser mig på maven. Da der er gået, cirka en halvanden time, kommer Niall ind ad døren og spørger "Hey, kommer i ikke lige med ind på Louis' og mit værelse?" Jeg kigger på ham og spørger så "Hvorfor?" Han smiler og svarer "Vi har en overraskelse til jer!" Amanda og jeg smiler til hinanden, rejser os og føler så efter Niall. Inden vi går ind siger han "Okay, inden vi går ind, så hold jer for øjnene." Det gør vi så, jeg kan høre han åbner døren, Amanda og jeg holder stadig vores hænder, foran øjnene, Niall hjælper os ind ad døren, så vi ikke går ind i noget, han lukker så døren og siger "Okay, tæl til 5, og så fjern hænderne fra øjnene." Vi tæller begge til 5, og da vi fjerner hænderne fra øjnene, råber drengene "Tillykke med fødselsdagen!" I kor. De har pyntet fint op, med et banner hvor der står "Tillykke med fødselsdagen!", de har sat sodavand, chips og slik på sofabordet, og så er der en kage. Vi bliver begge så glade, at Amanda byggerier at græde, og jeg er også næsten ved at græde! Så løber vi begge hen til drengene, giver dem alle, et kæmpe kram, og så siger Amanda "Tusind tak drenge! I er virkelig de bedste venner, man kunne ønske sig!" Drengene takker også siger Niall "Kom, i skal se kagen!" Så går vi alle hen til kagen og kigger. Der er et billede på, hvor Amanda og jeg kysser, og nedenunder står der "Tillykke med fødselsdagen, vi elsker jer!" Jeg kigger på drengene, med tårer ned af begge kinder og siger "Tusind tak drenge! Det er bare den bedste fødselsdag ever!"
(Amanda's synsvinkel)
Harry kigger på drengene og siger "Tusind tak drenge! Det er virkelig den bedste fødselsdag ever!" Jeg kigger også på drengene, græder af glæde og siger "Ja, det kan bare ikke blive meget bedre nu!" Så spørger Niall "Nå, skal vi spise kage?" Da Harry skal til at skære et stykke siger jeg "Vent! Jeg skal lige have et billede af den!" Harry fjerner sig igen, jeg tager et billede af den og lægger det på Twitter, Facebook og Instagram med teksten 'Harry's og min fødselsdagskage fra drengene! Tusind tak drenge, elsker jer!❤️', tagger dem og sender det også til Perrie. Så skærer Harry et stykke, til os allesammen, vi sætter os alle i sofaen, og så spiser vi kage. Mens vi spiser ringer Perrie. Jeg tager den og siger "Hej smukke. Hvad så?" Hun lyder virkelig glad og siger "Hej. Ja hvad så selv?" Jeg smiler og svarer "Ja, vi holder fødselsdag med kage, chips, slik og sodavand også har Liam, Niall, Zayn og Louis pyntet flot op, inde på Niall og Louis' værelse!" Så siger hun "Okay, hvordan har de pyntet op?" Jeg smiler og svarer "Jeg kan sende dig et billede, efter vi har snakket." Så snakker vi lige 5 min. Også lægger vi på igen. Så stiller jeg mig hen til døren, for at tage et billede af værelset. Jeg bliver nødt til at åbne døren, for at man kan se det hele. Man kan også se, at drengene sidder i sofaen, snakker og spiser kagen. Så tager jeg billedet, sender det til Perrie og skriver "Sådan ser Niall og Louis' værelse så ud nu.❤️" Jeg lægger det også på nettet, med samme tekst. Så går jeg hen ved siden af Harry igen, sætter mig og spiser resten af min kage.
(Niall's synsvinkel)
Efter Amanda har taget et billede af værelset, sætter hun sig tilbage, ved siden af Harry og spiser resten af sin kage. Så siger jeg "Okay, vi har ikke lagt flere planer for jer nu, udover at vi jo skal i biografen i aften klokken 17:20, også på restaurant bagefter. Så hvad har i lyst til at lave?" Amanda smiler og svarer "Altså jeg ved ikke med jer, men hvis vi skal på restaurant, så skal jeg have købt en pæn kjole. Jeg har ikke flere med, som jeg ikke allerede har brugt." Liam smiler til hende og siger "Jamen, vi kan da godt tage ud og shoppe lidt. Hvad siger i drenge?" Vi er allesammen med på den, så gør vi os lige klar, og så går vi ned i byen. Den første butik vi går ind i, er en H&M. Vi går og kigger lidt, og så finder jeg en fin mørkelilla kjole, kigger på Amanda og siger "Du kan da prøve den her. Den er da pæn!" Så tager hun den, finder et prøve-rum og går ind for at tage den på. Da hun kommer ud igen spørger hun "Hvad synes i?" Den sidder virkelig godt på hende, den er stram og går hende lige over knæet. Så siger Louis "Den er virkelig pæn." Hun smiler lidt og siger så "Ja, det synes jeg også. Men den er bare lidt kedelig. Jeg kigger lidt videre, og hvis jeg ikke finder noget andet, så bliver det den." Så går hun ind og tager den af igen. Da vi har gået og kigget lidt mere, spørger Liam "Er det ikke sådan en du skal have Amanda?" Med et lille grin og holder en hvid tanktop frem, med teksten 'I LOVE HARRY STYLES!' Vi griner lidt, og så siger Amanda "Jo, det skulle jeg da næsten!" Jeg smiler til hende og siger "Okay, den køber jeg til dig!" Så tager jeg den, og så kigger vi lidt videre. Da det ligesom er gået op for os, at der ikke rigtig er noget herinde, så går jeg op til kassen, betaler for blusen, og så går vi alle ud igen.
(Amanda's synsvinkel)
Vi går ud fra H&M igen, jeg tager lige et selfie, af os allesammen og lægger på Twitter og Facebook med teksten 'Shopping i Paris med de dejlige! Elsker jer drenge!' Vi kigger i ret mange butikker, uden at finde en kjole. Men Harry har da købt en butterfly, en hvid skjorte, en hvid tanktop med teksten 'Keep calm and smile!' Og et par hvide shorts, Niall har købt den tanktop til mig, en ternet skjorte uden ærmer og et par hvide jeans, Liam har købt en hvid tanktop, et slips og et par hvide jeans,s magen til de shorts som Harry har købt, bare lange. Så finder vi en butik, kun med kjoler, og så går vi derind. Der kommer en dame hen til os, og spørger "Kan jeg hjælpe jer?" Jeg smiler og svarer "Jeg leder bare efter en fin kjole, til at tage på i biografen og på restaurant. Men den må ikke være alt for kedelig. Altså helst ikke kun i en farve, eller det må den gerne, men så skal den ikke være mørk, medmindre det er sort." Så finder hun 3 kjoler frem. Da hun kommer tilbage har hun en pink kjole, en sort kjole med lidt mønster på, og en hvid kjole også med lidt mønster. Så siger jeg "Jeg kan godt lide både den sorte og den pink, men jeg ved bare ikke lige, hvad for en det skal være?" Så smiler Zayn til mig og siger "Så prøv dem!" Damen viser mig et prøve-rum, hvor jeg går ind og prøver den pink kjole først. Den sidder faktisk rigtig godt på mig, den er stram, den går et par centimeter over knæet og jeg kan faktisk rigtig godt lide den. Så går jeg ud til drengene igen og spørger "Hvad synes i?" Så svarer Liam "Den er rigtig pæn." Jeg smiler og siger "Ja, jeg synes også den er virkelig pæn! Men jeg prøver også lige den sorte." Så går jeg tilbage i prøve-rummet og tager så den sorte kjole på. Den er også virkelig flot, den sidder stramt foroven og lidt løsere om benene, den går mig lige over knæet og den er faktisk pænere end jeg troede. Så går jeg tilbage til drengene og spørger "Hvad synes i så om den her?" Niall smiler og svarer "Den er også rigtig pæn til dig!" Jeg smiler og siger så "Ja, men jeg kan bare ikke bestemme mig, for om det skal være den her eller den pink. Hvad synes i?" Så smiler Niall og siger "Jamen, så køb dem begge 2, så har du også en til en anden gang." Jeg smiler lidt og siger så "Jamen, nu har jeg jo ikke ligeså mange penge som i har, så jeg kan ikke bare købe, hvad jeg nu har lyst til.." Så smiler Harry til mig og siger "Så betaler jeg da bare for den ene skat!" Niall smiler også til mig og siger så "Og så kan jeg betale for den anden, så sparer du de penge!" Jeg bliver ret glad, takker dem, vi går op til kassen, for at betale, og så går vi igen tilbage til hotellet.
(Harry's synsvinkel)
Da vi kommer tilbage til hotellet, går vi alle ind på vores værelser. Så kigger Amanda på klokken og siger "Klokken er 16:38, så jeg tager altså kjole på nu." Så tager hun tøjet af og tager kjolerne op af posen, mens jeg sætter mig i sengen, hun kigger hen på mig og spørger "Hvilken synes du, jeg skal tage på skat?" Jeg smiler og svarer "Den sorte." Så tager hun den på, og så siger jeg "Den sidder altså virkelig godt på dig skat!" Hun smiler til mig, siger "Tak!" Og kommer hen til mig i sengen. Så ligger vi og kysser lidt, og så ligger vi bare og snakker. Så kommer Niall ind og spørger "Er i klar til at gå?" Vi nikker begge til ham, rejser os, og så går vi i biografen. Da vi har set filmen, går vi ind på samme restaurant, som vi spiste på, den dag Amanda og jeg blev rigtig kærester, finder et bord og sætter os ned. Da vi har bestilt, sidder vi og snakker lidt, mens vi venter på vores mad. Så kommer der en tjener, hen med vores mad, og så spiser vi. Da vi er færdige, går vi tilbage på hotellet, og ind på Niall og Louis' værelse allesammen. Så sætter vi en film på, spiser nogle flere chips, noget mere slik og drikker noget mere sodavand. Vi ser gyser-film igen. Liam og Zayn sidder nede på gulvet, Niall og Louis i en sofa og Amanda ligger med hovedet på mit skød, på en anden sofa. Hvergang Amanda bliver bange, kigger hun den anden vej.. Det vil sige ind i min mave. Så da vi har set den sætter vi en 'almindelig' film på, og da vi er kommet et stykke ind i filmen, falder Amanda i søvn på mit skød. Da vi så har set den færdig sidder vi og snakker lidt. Så kigger jeg på klokken, den er 01:11 og siger "Nå, jeg er ret træt, så vi går ind i seng, og tusind tak, for en helt uforglemmelig dag drenge!" Så bærer jeg Amanda ind på værelset, og lægger hende i sengen. Mens jeg tager mit tøj af, vågner hun og spørger "Skat, hvor er du?" Jeg griner lidt og svarer "Jeg står lige her skat. Jeg er bare ved at tage tøjet af." Hun kigger på mig, tager så lige hendes kjole af og siger "Okay, jeg sover altså kun i bh og trusser i nat, for jeg magter virkelig ikke at rejse mig!" Jeg griner lidt, går over til hende, kysser hende og siger "Det skal du da også bare have lov til. Godnat skat!" Så lægger jeg mig ned, hun lægger hovedet på mit bryst og siger "Godnat." Hun falder bare i søvn igen på ingen tid, og jeg ligger og tænker over, hvor dejlig en dag, det har været og så falder jeg også i søvn.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...