(Amanda's synsvinkel)
Næste morgen jeg ved at jeg kan høre fjernsynet køre. Klokken er cirka 06:30. Så tager jeg tøj på og går ind i stuen hvor Harry selvfølgelig ser tv. Så går jeg hen til ham, siger godmorgen, kysser ham og går ud i bad. Efter jeg har været i bad tager jeg noget morgenmad og så går han ud i bad. Da han kommer ud igen, mens han tager noget morgenmad, så spørger jeg "Hvorfor er du egentlig så tidligt oppe skat?" Han smiler lidt til mig og svarer "Jeg vågnede, så kunne bare ikke sove mere også stod jeg op." Så sætter han sig i sofaen ved siden af mig, kysser mig og spiser sin morgenmad. Så sidder vi og snakker lidt og da klokken så bliver omkring 07:30 så tager jeg på arbejde.
(Maryam's synsvinkel)
På vej til arbejde møder jeg Amanda. Hun går sammen med nogle af eleverne fra skolen. Så siger hun "Hej Maryam." Og vinker til mig. Jeg vinker også til hende også følges vi resten af vejen. Da folk er gået til time og Amanda og jeg er alene, så spørger jeg hende "Hvad sker der egentligt for at du følges med eleverne i skole?" Hun griner lidt og svarer "Det ved jeg ikke, altså jeg synes det var lidt mærkeligt i starten, men jeg synes egentlig det er fedt nok at de gider. Jeg ved jo godt at det er fordi de er fans, men det er da en god måde at lære dem at kende på." Jeg forstår ikke helt hvordan det kan være at Amanda lige pludselig kan have fans ved at være kærester med en kendt, men det er vel også ligemeget. Hun er i hvert fald sød synes jeg.
(Amanda's synsvinkel)
Maryam og jeg går bare lidt rundt på skolen mens elever og lærer er til time. Det er ikke fordi dagen er så meget anderledes end i går, altså det eneste der er anderledes er jo at det er ikke min første dag, Erica græder ikke og jeg skal ikke skælde nogen ud i dag. I dag har jeg fri klokken 14 igen. Da jeg kommer hjem er klokken cirka 14:15. Da jeg kommer ind i stuen sidder både Harry, Liam, Niall, Zayn og Louis i den ene sofa, en dame i den anden sofa og en mand med et kamera for enden af sofabordet. Manden vender kameraet mod mig, jeg ligger min trøje og taske på en stol og spørger så "Hey, hvad foregår der?" Harry smiler til mig og svarer "Hej skat. Vi er bare i gang med et interview, men vi er ved at være færdige." Jeg smiler og siger så "Nej det er fint, jeg går bare ind på værelset og slapper lidt af, så kan i bare fortsætte." Da jeg skal til at vende om for at gå ind i soveværelset siger damen "Undskyld Amanda, men kan du ikke komme og svare på et par spørgsmål?"
(Niall's synsvinkel)
Interview'eren (Hun hedder Monica) har lige spurgt "Undskyld Amanda, men kan du ikke komme og svare på et par spørgsmål?" Hun smiler og mens hun går hen mod os svarer hun "Jo, det kan jeg da godt." Så stiller hun sig ved sofaen drengene sidder i fordi der ikke er plads til hende, så kigger jeg på hende, rykker mig lidt og siger "Kom Amanda, du kan godt sidde mellem Harry og mig her." Så sætter hun sig mellem Harry og mig og tager ham i hånden. Monica kigger lige på deres hænder og spørger "Nå, hvad er det?" De kigger begge på deres hænder lidt også spørger Amanda "Undskyld, hvad mener du?" Hun smiler og svarer "Er det mon forlovelsesringe?" De griner lidt også svarer Harry "Ja, vi skal giftes her til juli." Hun ser virkelig overrasket ud og spørger så "Nå da, hvornår er det sket?" Amanda smiler og svarer "Harry friede til mig juleaften."
(Harry's synsvinkel)
Amanda smiler til Monica og svarer "Harry friede til mig juleaften." Monica smiler til os og siger "Okay, tillykke med det!" Vi takker begge. Så kigger Monica på os alle og siger så "Nå, nu har vi 4 ud af 5 der er optaget og 2 af jer er forlovet, hvornår kommer vi så dertil at der er en af jer der får et barn?" Jeg synes egentligt det er lidt akavet at hun spørger om det fordi Amanda er gravid, så nikker jeg lige til Niall, for ligesom at prøve at få ham til at sige det også svarer han "Jamen, det varer da heller så længe." Så kigger Monica helt overrasket frem og tilbage mellem os alle og spørger så "Nå, hvem er det så der skal være forældre?" Amanda og jeg smiler lige til hinanden også svarer hun "Det skal Harry og jeg. Jeg er nemlig gravid." Monica kigger på os både lidt overrasket men også mega nysgerrig, ønsker os tillykke og spørger "Hvornår skal det så være?" Jeg smiler og svarer "Hun er sat til at føde i juni måned."
(Liam's synsvinkel)
Harry smiler til Monica og svarer "Hun er sat til at føde i juni måned." Så spørger Monica "Er det så ikke svært at skulle planlægge både et bryllup og en barnedåb på samme tid?" Amanda og Harry kigger lidt smilende på hinanden også svarer Amanda "Det synes jeg sådan set ikke, fordi vi har jo både vores forældre og drengene til at hjælpe os også hat Perrie også været lidt med til det med brylluppet, så jeg tror ikke som sådan at det bliver et problem, når vi har så mange der gerne vil hjælpe os og det er jeg i hvert fald virkelig glad for!" Så spørger Monica "Okay.. Hvordan er dit forhold egentligt til Liam, Niall, Zayn og Louis? Og hvad med Sophia, Perrie og Eleanor?" Amanda smiler og svarer "Som jeg tit har sagt, så har jeg et virkelig godt forhold til alle drengene, altså Harry som min vidunderlige kæreste, Niall er lidt som en bror for mig og Liam, Zayn og Louis er virkelig blevet mine bedstevenner! Og med hensyn til Sophia, hende har jeg ikke snakket så meget med, Perrie og jeg blev virkelig gode veninder fra første gang vi mødtes og Eleanor har jeg heller ikke snakket så meget med, men både Sophia og Eleanor virker da ret søde."
(Niall's synsvinkel)
Amanda har svaret så interview'erens spørgsmål om hvordan hendes forhold er til Liam, Zayn, Louis, Sophia, Perrie, Eleanor og mig. Det gjorde mig faktisk ret glad at høre Amanda sige det med at jeg er som en bror for hende, selvom jeg har hørt det rimelig mange gange efterhånden. Men det er dejligt at høre det igen, så jeg ved at hun stadig har det på samme måde. Så siger Monica "Jamen, så har jeg ikke flere spørgsmål. Det var rigtig hyggeligt at møde jer allesammen." Så giver vi hende alle hånden, siger farvel også går hun. Efter hun er gået sætter vi os alle i sofaerne, Harry, Amanda og jeg i den ene også Liam, Zayn og Louis i den anden. Så spørger Amanda "Hvorfor havde du ikke sagt at i skulle lave interview i dag skat? Så havde jeg da ventet lidt med at komme hjem, så jeg ikke forstyrrede." Harry smiler til hende og svarer så "Fordi jeg først fik det af vide efter du var taget afsted. Men du forstyrrer da ikke når du alligevel havde spørgsmål til dig skat."
(Harry's synsvinkel)
Da klokken bliver omkring 16 tager drengene hjem igen. Så siger Amanda "Hold op hvor er jeg træt! Vil du ikke en tur med i poolen skat?" Jeg smiler til hende og svarer "Jo, du kan bare gå i, så kommer jeg om lidt skat." Så tager Amanda sin bikini på og går i poolen, så tager jeg mine badebukser på og hopper i sammen med hende. Vi sprøjter lidt vand på hinanden og hygger os rigtig meget. Så da klokken er omkring 17 går vi op igen også begynder Amanda på de bordkort til brylluppet mens jeg laver mad. Vi skal have noget kartoffelmos med flæsk til. Det hedder brændende kærlighed. Mens jeg står og laver mad kommer Amanda ud til mig, viser et kort og spørger "Hvad synes du skat?" Når man tænker på at hun har lavet det i hånden, så er det faktisk rigtig flot! Jeg smiler ret imponeret til hende og svarer "Det er flot skat! Hvor har du lige lært at lave sådan noget?"
(Amanda's synsvinkel)
Harry svarer mig "Det er flot skat! Hvor har du lige lært at lave sådan noget?" Jeg smiler og svarer så "Tak! Det er min mormor der har lært mig det, hun går meget op i håndarbejdsside og sådan, så det har hun lært mig." Han smiler til mig og siger så "Okay. Det er i hvert fald flot!" Jeg er glad for at han synes det er flot, fordi det skal jo ikke kun handle om mig, det er jo også hans bryllup.
YOU ARE READING
You're The One! (Med One Direction)
FanfictionEn helt almindelig, (indtil videre) 18 årig pige, ved navn Amanda, er på café alene og drikker en kop kaffe, da hendes liv bliver helt forandret, kun ved at en fremmed fyr, på 20 år, kommer hen og snakker med hende. Amanda synes han virker bekendt...