-Daniel-
„Povieš mi, ako je možné, že sa o tvojom zasnúbení dozvedám cez internet?" Pozeral som vyčítavo na Calluma sediaceho oproti, pri našom obvyklom stole.
Konečne som sa mohol spýtať to, čo mi vŕtalo hlavou už od rána po zapnutí mobilu. Celý internet bol zaplavený iba blížiacou sa svadbou môjho najlepšieho kamaráta, o ktorej sakra nič neviem. A keďže sa moje vyučovacie hodiny od rána neprelínali s tými jeho, musel som celý deň vyčkávať iba na tento spoločný obed.
S prekríženými rukami som očakával minimálne poriadnu výhovorku, keď už nič viac, no pri pohľade na jeho tvár mi došlo, že čakám zbytočne. Callum totiž nevyzeral, že by vnímal čokoľvek z toho čo hovorím.
Tvár podopretá lakťom hneď vedľa tácky s nedotknutým obedom, pohľad hľadiaci niekam do blba von oknom a jemný úsmev na tvári, hovorili jasne za to, že niečo s ním nie je v poriadku.
Na chvíľu mi napadlo, že možno je traumatizovaný natoľko, že už stihol prísť o ten kúsok rozumu, ktorý mu ešte ostával, keďže takto som ho hádam za všetky roky, vyzerať nevidel.
„Pre boha! Si v poriadku? Callum vnímaš?? Neboj sa, všetko bude dobré, zoženiem ti pomoc, len počkaj." Hovoril som hysterickým hlasom, zatiaľ čo som mu rukami prehmatával tvár a kontroloval či nemá teplotu, pri čom si všimol aj niekoľko nechápavých pohľadov z boku, ktoré som iba ignoroval.
„Huh? Čo to robíš?" Pozeral na mňa ako na debila, hneď ako sa mi ho podarilo dostať z jeho zasnenia.
„A pozriii, podarilo sa mi prebudiť Šípkovú Rúženku."
Na to mi iba venoval nechápavý pohľad nad ktorým som prekrútil očami a nechápal, ako môže byť tak mimo.
„Tak porozprávaj mi," Naklonil som sa k nemu cez stôl so širokým úsmevom, „o ktorom princovi si sníval?"
„Daniel...si v poriadku?"
„No to sa pýtam ja teba Callum. Vôbec ma tu nevnímaš. Vysvetlil by si mi prosím ťa konečne, čo znamenajú tie tvoje zásnuby?" Zahodil som všetku iróniu a vrátil sa späť k serióznemu tónu.
„Ughhhh...musíš to spomínať?" Zakňučal Callum, položiac hlavu na dosku stolu, dávajúc tak najavo ako veľmi ho táto skutočnosť "robí šťastným".
Dobre, možno nebolo najlepšie vyťahovať to, ako som si všimol, no tak či tak, potreboval som vysvetlenie. Callum a zásnuby s nejakým dievčaťom? No to určite. Kto toto vymyslel...
„Ako to vôbec vieš?" Zodvihol hlavu a venoval mi nechápavý pohľad, na čo som sa vrátil do svojej pozície s rukami prekríženými na hrudi, opierajúc sa o chrbát stoličky s vyčítavým pohľadom.
„Keďže mi to niekto zabudol zmieniť, dozvedel som sa to dnes ráno na nete, ktorý je tým mimochodom úplne zaspamovaný."
Callumova hlava sa opäť s treskotom zaborila do dosky stola až poskočilo všetko na ňom položené. „To vysvetľuje všetky tie pohľady."
Vedel som presne na čo naráža. Všetci rozprávali od rána iba o tom jedinom. Doslova som cítil ako sa mi pohľady ľudí, momentálne sediacich za nami, zabárajú do chrbta.
„Povieš mi už konečne o čo tu ide?"
„Uhhh...V skratke, moji rodičia priviedli domou dievča menom Shayla, z ktorej sa z ničoho nič vykľula moja snúbenica a ihneď sa k nám nasťahovala. Nenechaj sa zmiasť, skutočná pointa spočíva v ziskoch, ktoré obe rodiny získajú pri podporení vlastných firiem. No...takže...o mesiac mám svadbu."
YOU ARE READING
DIFFERENT
Romance-Dvaja ľudia s úplne rozdielnym životom žijúci v jednom dome- Callum pochádza z jednej z najbohatších rodín v Anglicku. Jeho rodičia mu naplánovali budúcnosť, v ktorej prevezme rodinnú firmu a ožení sa so ženou z taktiež finančne dobre zaistenej ro...