- 24 -

3.5K 145 57
                                    

Studený dotyk jeho prstov na mojom odhalenom stehne, vyvolal ďalšiu vlnu znechutenia v mojom žalúdku.

Moje ruky sa už nenachádzali v zovretí tých jeho, no napriek tomu som sa nedokázal pohnúť, keďže moje strachom zmrazené telo ma vôbec nepočúvalo, čo iba pridávalo na mojej beznádeji.

Kvôli zamlženému zraku som nemal šancu ani poriadne vidieť čo sa bude diať, čím desivosť situácie iba pridávala na intenzite.

Zrazu som ucítil dotyk na hrudi, na čo som zistil, že moje telo nezahaľuje žiadne tričko a v momente podľahol ešte väčšej panike.

„Pšššt, neplač, neublížim ti," zašepkal starý chrapľavý hlas pri mojom uchu a so smiechom dodal, „Možno iba trošku."

Miestnosť naplnili moje zúfalé vzlyky, ktoré vyvolali ďalšiu vlnu pobavenia na tvári prekrytej vráskami postaršieho muža.

„Callum..." Zašepkal som a dúfal, že sa mi ho tým podarí privolať, čo spôsobilo iba ďalší nával smiechu, ozývajúci sa rovno nado mnou.

„Naozaj si myslíš, že ti pomôže? Myslíš si snáď, že mu na tebe skutočne záleží?" Smiala sa tvár, ktorú som si neprial už nikdy viac vidieť.

A však jeho slová vo mne predsa len vyvolali menšie pochybnosti, ktoré si musel všimnúť, keďže sa miestnosťou rozoznel jeho odporný zvonivý smiech: „Oh, ty si si to skutočne myslel."

Ucítil som ďalší nával sĺz, prebíjajúci si cestu cez moje zavreté viečka, no hneď ako som zaregistroval dotyk až nebezpečné blízko svojho rozkroku, rýchlo som oči otvoril a nechal im tak voľný priechod.

„Uvidíš, so mnou sa budeš cítiť o dosť lepšie ako s nejakým nevyspelým teenagerom." Vydesene som sledoval jeho ruku, prechádzajúcu cez môj rozkrok až úplne dole k mojej zovretej dierke, kde začal bez zaváhania tlačiť prsty.

Miestnosť preťal zúfalý výkrik a následne kopa bolestných vzlykov, ktoré ho vôbec nezastavili. Práve naopak, úsmev na jeho tvári sa s každým výkrikom iba viac rozšíril a vzrušenie v očiach zväčšilo.

„No vidíš, že to ide." Pretočil ma na brucho, na čo sa môj zadok ocitol vo vzduchu a voľnou rukou prešiel po vztýčenej pólke, ktorú následne silno udrel.

„Tvoj zadoček už dávno nie je tak nevinný, ako v mojich predstavách." Povedal karhavo.

Nahlas som vzlykol a pokúsil sa oddialiť, no jeho ruka v mojich vlasoch trhnutím prišpendlila moju hlavu k podlahe a vyvolala tak ďalší ston bolesti.

„Ach, zaujímalo by ma...zaplatil ti za to? Robil si to za peniaze Samii~?" Pretiahol moje meno a začal sa svojím penisom otierať o môj zadoček.

„Tie som ti predsa mohol dať aj ja a nemusel si zo seba robiť špinavú kurvičku." Povedal zamyslene so sklesnutým podtónom akoby nevenoval pozornosť tomu čo robil, na čo som sa pokúsil rýchlo znova vytrhnúť.

Zdalo sa, že presne to čakal, keďže jeho prsty v mojich vlasoch ihneď spevnili svoj stisk a s hlasným buchnutím šmaril moju hlavu opäť o zem predo mnou.

„Keď sa na to tak pozerám, vidím, že ťa celkom baví byť neposlušným chlapčekom. Nakoniec to je predsa len niečo pre teba. Čo tak byť mojou kurvičkou? Hmm~?" Pýtal sa so smiechom, no kvôli uhlu v akom bola moja tvár prilepená k podlahe, som i tak nedokázal nič povedať.

„Tak sa na to pozrime..." Hlesol tichšie, na čo mojím telom prešla v momente ostrá bolesť, vyvolávajúca nekonečný hlasný výkrik.

~~~

DIFFERENTWhere stories live. Discover now