Üvey kuzen

821 50 20
                                    

BORA

Sinirle soluyarak onlara doğru ilerledim. O kısa mesafeyi gidene kadar aklıma her türlü şey geldi. O piçin Gece'nin eski sevgilisi olacağı ve ya dedisi. Ama ben teyzesinin kızı olacağı fikrini benimsemiştim. Gece bana baktığında sinirli olduğumu anladı ve hemen Cenk piçinden ayrıldı.

"Ne oluyor burada?" dedim tıslayarak.

Gece kafasını öne eğip kıkırdadı. Sonra bana bakıp gülmsedi.

"Sizi tanıştırayım" dedi eliyle Cenk'i göstererek.

"Gerek yok. Biz zaten tanışıyoruz" dedi Cenk.

Elimi kaldırmış ona vuracakken Gece,

"Demek tanışıyorsunuz kuzen" demesiyle durdum.

"Nereden tanışıyorsunuz peki?" dedi Gece.

"Bora anlatsın." dedi Cenk sırıtarak.

O sırada Ceyda araya girdi.

"Gece ya yukarda telefonumu unutmuşum. Almaya gidelim mi?"

"Tamam gidelim. Beyler hemen döneriz" dedi Gece ve Ceyda ile birlikte yukarı çıkmaya başladı. Gece gözden kaybolunca Cenk'in yakasından tuttuğum gibi duvara fırlattım. Yere düştüğünde yakasından tutup yukarı kaldırdım.

"Ne yapmaya çalışıyorsun lan" diye kükredim.

Sırıtıp,

"Kuzenimi görmeye geldim"

"Bana bak it. Şimdi buradan si*tirip gidiyorsun. Bir daha da Gece'nin karşısına çıkmıyorsun. Anladın mı?"

"Aaa çok ayıp. Ben senin kız arkadaşının kuzeniyim. Bana yalakalık yapman gerekirken sen bağırıyorsun"

"Si*erim lan yalakalığını. Toz ol buradan"

"Cık cık Gece bu halini görse senin yanında dururmaya devam eder mi bilmiyorum. Sonuçta Gece'yi tanıyorum. O cici kızdır. Senin gibi pislik işlere bulaşan biriyle nasıl takılıyor anlamadım. Hah söz konusu pislik işlerden açılmışken Gece bir bağımlı olduğunu biliyor mu?"

"Gece benim."

"Bu bir çeşit evet biliyor cevabı değil mi. Peki ya o şaheser kavgalarını?"

"Gece benim. Onu benden uzaklaştırmaya gücün yetmez" diye tısladım.

"Öyle mi düşünüyorsun? Ben seninle aynı fikirde değilim. Annene olanları biliyor mu? O kazayı ve sonrasını"

Yumruğumu suratına geçirdim.

"Eğer ona bir şey anlatırsan seni yaşatmam"

"Bunu biliyorum Bora. Aileme kıymadığın gibi bana da kıymayacağını biliyorum. Asıl trajedik olan ne biliyor musun? Sen kendi ailene de kıymadın. Şimdi hesap verme vakti"

"Gece'ye zarar veremezsin. Sonuçta akrabasınız siz."

"Iııı kuzeniz dedik ama başına koyulan ünvanı unuttuk. Ben Gece'nin üvey kuzeniyim. Bu hem ona zarar verebileceğim anlamına gelir. Hem de onu isteyeceğim anlamına. Gece güzel kız sonuçta."

"Seni onun çevresinde dolaştıracağımı mı sanıyorsun?"

"Eğer bu tür bir şeye karışırsan Gece'ye herşeyi anlatırım Bora. Herşeyi"

O sırada Eren,

"Kızlar geliyor" demesi ile Cenk şerefsizinden uzaklaştım.

Kahretsin ne yapacaktım ben şimdi?

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin