EREN
Benim gibi kızları tek gecelik gören birisi Ceyda'ya aşık olmuştu. İnatçı ve hırçın bir kıza. Bir o kadar da korunmaya ihtiyacı olan Ceyda'ya aşık olmuştum. Şu anda zaman durmuş gibiydi. Ceyda bana bön bön bakıyordu. Alt tarafı ilanı aşk ettik!!
Elimi Ceyda'nın gözünün önünde sallayarak,
"İyi misin?" dedim.
"Se-sen ba-bana" dedi yutkunarak.
"E tabi benim gibi yakışıklı bir gencin senden hoşlanmasına inanamıyorsun. Haklısında."
"Hoşlanıyorum demedin. Aşığım dedin" dedi Ceyda gülümseyerek.
Öyle dedim de mi? Hay tüküreyim çeneme. Dedikoducular gibi ağzımda bakla ıslanmıyor. Daha kendi sırrımı bile tutamıyorum.
"Eren..."
"Tamam tamam biliyorum. O filmlerdeki klişe sahneyi yaşamaya gerek yok. Birbirimize sarılmak, seninde bana aşık olduğunu itiraf etmen felan fazla kılişe olur." dedim koltuğa yayılarak oturduğum sırada.
Ceyda'nın kaşları çatıldı ve ağzı bir karış açık kaldı.
"Nereden biliyorsun sana aşık olduğumu?" dedi.
"Öyle de ondan biliyorum"
"Belki de yanlış tahmin ediyorsun sana aşık değilim"
"Tahmin etmedim. Eminim" dedim.
"Yanılıyor da olabilirsin"
"Nazlanma Ceyda. Bana kör kütük aşıksın işte"
"Ego yığınına bak ya. Ya aşık değilsem?"
"O zaman bunu yapmama izin vermezdin?" dedim koltuktan kalkarak ve dudaklarına yapıştım. Sert öpüyordum. Bir süre sonra öpüşüme karşılık verince sırıtarak geri çekildim.
"Aşıksın" dedim.
"Ego yığınısın"
"Eee bana aşık olduğunla ilgili bir cümle duymak isterim."
Sırıtarak daha demin benim yaptığım gibi koltuğa yayılarak oturdu.
"Sana palatoniklikte mutluluklar" dedi Ceyda.
Gözlerimi pörtletip Ceyda'ya baktım. O bana aşık değil miydi yani? Çok komiksiniz. Benim gibi bir çocuğa kim aşık olmaz ki?
Bende Ceyda'nın yanına yayılarak oturdum.
"Aşk başına vurdu heralde saçmalıyorsun"
"Yooo ben saçmalamıyorum"
"Bana aşıksın Ceyda"
"Onu da nereden çıkardın"
"Naz yapacaksın yani. Tamam o zaman seninle bir anlaşma yapalım"
"Ne anlaşması"
"Gün bitene kadar bana aşık olduğunu itiraf ettireceğim sana. Eğer ettiremezsem bir daha seni öpmeyeceğim. Anlaştık mı?"
"Anlaştık"
"Hadi o zaman başlıyoruz."
"Neye?"
"Bana aşık olduğunu sana itiraf ettirmeye" dedim ve elinden tutup kaldırdım.
"Nereye?"
"Gün bitmeden bana aşık olduğunu duyacağım ve seni öpmeye devam edeceğim" dedim ve Ceyda'yı evin arkasındaki garaja doğru götürdüm. Garajın kapısını açıp içerden siyah motorumu çıkardım. Ceyda gülümseyerek bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temiz Kalan Tek Sayfa
Romantizm"Korktum Gece. İlk defa korkunun nasıl bir şey olduğunu hissettim. Sana bir şey olacak diye korktum” “Neden korktun? Sonuçta ben senin neyinim ki? Umrunda olmayan bir kızım.” “Gerçekten böyle mi düşünüyorsun” dedi Bora. Söylerken sesi titremişti. “...