Kalbimin Fotoğrafı

1K 69 7
                                    

Okuyucu sayısı hızla artıyor. Hepinizi çok seviyorum. İyi okumalar

Yataktan doğrulup telefonu elime aldım. Ceyda'nın numarasını bulup aradım. Telefonu ilk çalışta açtı.

"Söyle canısı"

"Selam naber?"

"Geç bunları geç. Sadede gel"

"Çok açık sözlüsün"

"Öyleyimdir canısı"

Derin bir nefes aldım.

"Sana bir şey soracağım"

"Sor"

"Sen bugün hiç dünkü olayla ilgili konuşmadın"

"Ha o olay"

"Evet. Yani ne bileyim meraklı birisisin ama hiç dünle ilgili bir şey sormadın. Ne bileyim şaşırdım"

"Ve kuşkulandın" dedi Ceyda.

"Evet."

"Bak evet ben meraklı birisiyimdir doğru. Ama iş Cenk ve Bora'nın arasındaki meseleye gelince karışmam. Karışamam."

Of yine şu Cenk denen herif çıktı karşıma.

"Cenk'i tanıyor musun?"

"Yani çok fazla değil"

"Nereden tanıyorsun"

"Hani sana okulun ilk günü birini göstermiştim. Eskiden çıktığım kişiyi"

"Evet hatırladım"

"İşte o ve onun yanındakiler bir grup. Cenk de o grubun başı. Bu grupta eskiden Serkan'da vardı. Ama o sonradan gruptan ayrıldı"

"Peki ya Cenk denen o çocukla Bora'nın arasındaki mesele ne?"

"Onu bende bilmiyorum. Cenk'in grubunun ve Bora'nın grubunun arasında hep bir çekişme vardır. Birbirlerinin hep canını yakmaya çalışmışlardır. Tam olarak ne yapıyorlar birbirlerine bilmiyorum ama bu çekişmeyi genellikle Boralar kazanıyor. Gece sana tavsiyem kendine dikkat et. Cenk Bora'ya zarar vermek için seni kullanmaktan vazgeçmeyecektir"

"Of" dedim. Ama aklıma başka bir soru geldi.

"Ceyda sen daha demin Serkan'ın gruptan ayrıldığını söyledin.Ama Serkan dün Cenk'in selamı var dedi"

"Evet ona bende şaşırdım. Kim bilir belki de barışmışlardır"

Bir kaç saniye hiçbir şey konuşmadık. Sessizliği Ceyda bozdu.

"Sen merak etme Bora'nın yanındayken başına bir şey gelmez"

"Aslında dün ayrılmıştık ama sonradan barıştık"

"Ne diyorsun kızım sen? Doğru düzgün anlatsana"

Ceyda'ya dün olanların hepsini anlattım. Kız tam üç dakika boyunca çığlık attı. Kesin bundan sonra duyma sorunları yaşayacaktım.

"Oha ya demek o kadar kişinin arasında sana aşık olduğunu bağırdı. Ayyy çok güzel"

"Anlattıklarımdan sadece bunu mu çıkardın?"

"Evet canısı. Napam yani insanın her zaman en yakın arkadaşının başına bunlar gelmiyor yani"

"Manyak"

"Neyse bizim kızlar aşağıda beni bekliyor. Kapatıyorum ben. Kendine iyi bak. Enişteyide üzme. Bulmuşsun bir tane. Onu da kaybetme. Kapiş."

"Kapiş"

"Hadi bay canısı"

"Görüşürüz"

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin