Iyi Okumalar...
GECE
Mutlu gibi gözükmeye çalışıyordum.Bora da anlıyordu mutlu olmadığımı.Ama elimden gelen bir şey yoktu. Annemle yüzleşeceğim için heyecanlıydım. Annemle yüzleşmek istiyordum. Ama bir yanımda istemiyordu. Bora yanıma gelip
"Esmerim"dediğinde mutlu gibi gözükmeye çalıştım. Başarısız olduğumu biliyordum.Annemle hemen yüzleşmek istemediğim için maskeli baloya katılacağız. Annem orada çalıştığına göre o beni görmeden önce ben onu görücektim. Cesaretimi nasıl toplayıpda karşısına dikileceğim bilmiyorum.
Eren ile Bora sırf bizim morelimiz düzelsin diye alışveriş merkezine getirmişlerdi bizi. Haliyle maskeli baloya sivil gidemezdik.
Dikkatimi Eren ile Ceyda nın kavgası çekti.
"Kızım o kıyafeti giyemezsin diyorum nesini anlamıyorsun?" dedi Eren.
"Ya bunu ilk başta sen bunu giy diye vermedin mi verdin. Şimdi niye giyemezsin diyorsun?"dedi Ceyda.
"Ya ben seni kızdırmak için şakasına dedim. Nereden bileyim ciddiye alacağını"
"Aldım bir kere ciddiye o kıyafeti giyeceğim"
"Kıyafet mi? Sen ona kıyafet mi diyorsun? Kıyafet dediğin oranı buranı kapatır bu açıyor" dedi Eren.
Bora ya dönüp
"Eren neden Ceyda nın giydiği kıyafetlere karışıyor ki?" dedim.
"Çocuk haklı. O şakasına dedi onu giy diye. Ceyda ciddiye alıp onu giymek için inat ediyor. Yazık kardeşime valla ne çekiyor be"
"Ne çekiyormuş? Asıl benim kardeşim çok çekiyor. Her şeye de karışılmaz ki"
"Valla sen de o şeyi giymek istesen bende izin vermem" dedi Bora.
"Tabi izin vermezsin. Çünkü ben izin istemem" dedim.
"Bak sen" dedi Bora tek kaşını kaldırarak.
"Tabi. Hangi elbiseymiş o?" dedim bilmişçe.
Bora eliyle bir kıyaf....diyecektim az kalsın. O kıyafet değildi. Bu bildiğin kedi kostümü. Arkada kuyruğu felanda var. Ama sadece kuyruk var gerisi yok. Göbek ve sırt bölgesinde ince bir tül vardı. Göğüs bölgesi deridendi. Onu da yapmasalarmış madem daha iyiymiş. Her şeyi meydana çıkartıyordu.
"Hayırdır çok uzun baktın. Yoksa onu giyip benim yanımda mı dolaşmayı mı düşünüyorsun? Zaten onu giysen sadece benim yanımda dolaşmana izin veririm. Eğer içinde kaldıysa alalım. Seni onun içinde görmek benim için büyük bir zevk" dedi Bora kolunu omzuma atarak. Kolunu omzumdan çekip
"Aman istemez kalsın" dedim.
Bora suratını asıp
"Hadi ya o kadar hayalini kurmuştum o elbisenin içinde seni. Hayali bile güzel. Bir de gerçek olsa..." dedi. Devamını getirmesine izin vermeden susturdum onu.
"Tamam sus. Devam etme. Konunun başka yerlere gideceği belli"
Bora sırıttı. Ben de çaktırmadan güldüm. Sapık çocuk. Kafamı Eren ve Ceyda' nın olduğu yere çevirdiğimde onların her zamanki gibi didişmelerini göreceğimi sanıyordum ama onlar öpüşüyordu. Onlara bakıp gülümsedim. Yakışıyorlardı. Hayatımda ilk kez çöp çatanlık yapmıştım o da cuk diye oturmuştu yerine. Bora belimden tutup beni kendine çektiğinde sırıttım. Galiba Bora da Ceyda ve Eren i görmüştü ve kıskanmıştı. Narince beni öptüğünde karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temiz Kalan Tek Sayfa
Romance"Korktum Gece. İlk defa korkunun nasıl bir şey olduğunu hissettim. Sana bir şey olacak diye korktum” “Neden korktun? Sonuçta ben senin neyinim ki? Umrunda olmayan bir kızım.” “Gerçekten böyle mi düşünüyorsun” dedi Bora. Söylerken sesi titremişti. “...