Korku Filmi

1K 86 9
                                    

Size elinden geldiğince yb yi sık sık yayımlıyorum sizde lütfen yorum ve vote yapın.

Bora beni öperken ne yapacağını şaşırdım. Sonuçta ben hiç öpüşmemiştim ve nasıl olucağına dair hiçbir fikrim yoktu. Bora yavaşça çekilip bana baktı.

"Üzgünüm sen de istersin sanmıştım."

Ne dediğini anlamayıp

"Neyi?" dedim.

"Karşılık vermediğini göre istemiyormuşsun. Bak ben gerçekten üzgünüm."

Of ya ne diyor bu çocuk. Karşılık vermedim. Daha doğrusu vermedim diye istemediğimi mi sanıyor?

Bora tam beni kucağından indirecek iken boynuna tutunup beni kucağından indirmesini engelledim. Soran gözlerle bana baktı.

"Şey..ben..şey için şey yapamadım."

"Ne için ne yapamadın?"

Of anlasaydında bana bu konuyu daha fazla açtırmasaydın da olmaz mıydı? Tabi çocuk da haklı doğru düzgün cümle mi kurdum sanki.

Utana sıkıla ve kızararak sanki devlet sırrı veriyormuş gibi fısıltıyla konuştum.

"Ben öpüşmeyi bilmediğim için karşılık veremedim."

Bora'nın anında surat ifadesi pis pis sırıtmaya geçti.

"Öyle desene esmer. Ben sana öğretirim."

Yok  yanıyorum ben hava birden niye bu kadar sıcak oldu. Ben bordo rengine dönerken Bora kahkaha attı.

"Bu kadar mı çok utanıyorsun?"

Oflayıp kafamı Bora'nın boynuna gömdüm.

"Kapa çeneni ruh hastası"

Tabi Bora susar mı? Daha çok gülmeye başladı.

"Sen onu bunu bırak da hırsız yakalandı mı onu söyle."

"Ne hırsızı?"

"Eve girip bir şeyler karıştırırken beni fark edip kaçıran hırsız"

BORA

Gece'nin bu saflığına inanamıyorm. Tabi bu saf kızında beni sevdiğine de inanamıyorum. Eve giren Cenk piçini hırsız sanmış. Demek ki Cenk onunla hiç konuşmamış ve ona zarar vermemiş. Bu iyi bir şeydi ama bir yandan da garip. Neden ona benim hakkımda bazı şeyleri anlatmasına ki?

"Daldın." dedi Gece.

"Uykun yok mu senin?"

"Yine mi?"

Sırıtıp onu kucağından koltuğa yatırdım. Eline plastik bir şey gelince kaşlarımı çatıp baktım filmlerdi. Gece elimdeki filmlerden birini kapıp ayağa kalktı. Filmi takıp yanıma geldi. Tam yanıma oturmuştu ki televizyondan çığlık sesi geldi ve Gece' de çığlık attı. Bir televizyona bir de Gece'ye baktım. Gece'nin taktığı film korku filmiydi.

"Ne oluyor ya?" dedi Gece.

"Film izlemek istemiyor muydun? Al sana film işte."

"Hayır ya kapat şunu."

"Hayatta kapatmam. Filmi sen taktın bir kere. Yani bu durumda ben masumum."

"Of gıcık şey. İzlerim bende." dedi ve televizyona döndü.

Filmdeki kız kaçarken yakalanınca Gece çığlık atıp boynuma sarıldı.

"Bora kapat şunu."

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin