Tatil

780 40 14
                                    

Bora'nın arabası ile dördümüz yolculuk yaptık. İlk başta Eren'in Ceyda idareye ismimizi yazdırdıktan sonra ismimizi sildirdiğini ve bu yüzden gitmemize izin verdiklerini dinledik. Sonra da zaten biz öyle otobüsün önünde kalakaldıktan sonra dördümüzün tatile çıkması için planlarını gerçekleştirdiklerini böbürlenerek anlattılar. Bizde Ceyda ile onlara soğuk davranmaya karar verdik. Zaten Ceyda'nın Eren'e pek sıcak davrandığı söylenemez. Arabayı Bora kullanıyordu. Onlara soğuk davranmaya karar verdiğimizden muhabbet de kuramıyorduk. Yol uzun olduğundan biz de çareyi uyumakta bulduk.

Kolumda oluşan titreşimle gözlerimi açtım. Karşımda Bora vardı. Gülümseyecek gibi oldum ama aklıma onlara soğuk davranacağımız gelince somurtarak arabadan indim. Ceyda ile kol kola girip otele doğru ilerledik. Otel baya gösterişliydi. Bir el belimden tutup beni Ceyda'nın kolundan ayırdı.

"Bütün tatil surat asmayı düşünmüyorsundur umarım" dedi Bora.

Bu dediğine sadece omuz silktim.

Eren ile Bora resepsiyona gidip kapı kartlarını aldılar. Odaların önüne geldiğimizde Bora'nın elinde iki kart olduğunu gördüm. Hemen birini alıp Ceyda'yı da sürükleyip odalardan birine girecekken klasik olarak Bora kolumdan tuttu ve,

"Sen benimle kalıyorsun" dedi.

"Hayır ya. Ben Ceyda ile kalacağım" diye söylensemde odaya girmemek için dirensemde Bora'nın hayvani gücüne karşı koyamadım ve Bora beni odalardan birine soktu.

CEYDA

Lütfen aklımın bana bir oyun oynadığını söyleyin. Eren malının elinde bir tane oda kartı olamaz. Ama bakıyorum ki o salağa tuvaletinde boncuk bulmuş gibi sırıtıyor. Ben de kaderime küfür ediyorum.

"Sen mi inip resepsiyondan yeni bir oda kartı isteyeceksin ben mi?" dedim.

Hadi ama filmdeki o kızlar gibi onunla aynı oda da kalıcağımı düşünmediniz değil mi?

"Rezervasyonsuz oda vermiyorlar burada"

"Tabi tabi"

"Halla halla inanmıyorsan git sor aşağıdan" dedi Eren sinirle. Sonrada kartı okutup içeri girdi. El mahkum peşinden. İşte şimdi tam filmlerdeki salak kızlar gibi oldum. Neymiş büyük konuşmayacakmışız. Allahtan odada iki tane ayrı yatak var.

Eren yataklardan birinin üzerine oturup başını ellerinin arasına aldı. Aldırış etmeden diğer yatağa uzandım. Ara sırada göz ucuyla Eren'e baktım. Sadece meraktan. Bir insan hareketsiz o pozisyonda daha ne kadar kalabilir ki? Tabi cümlenin içinde insan kelimesi geçiyorsa bu Eren'i konunun dışına çeker.

Sırıtarak elime yastığı aldım ve Eren'e fırlattım.

"Ne oldu kız uyuzluk yaparken mi Yoruldum?"

Cevap gelmediğinde yataktan kalkıp yanına oturdum.

"Eren" dedim endişeyle. Neden onun için endişeleniyorsam?

Bir süre daha ses gelmedi. Sonra aniden kafasını kaldırıp,

"Bööö" dedi.

"Ayyy. Allahın cezası" dedim karnına vurarak.

Tabi hayvan gibi kası olduğundan benim elim acıdı.

Tam ona saydıracağım küfürleri yüzüne söylemek için kafamı kaldırmıştım ki kızaran gözlerini gördüm.

"Gözlerin" dedim.

Kafasını öne eğdi. Sonrada hızla kalktı ve odadan çıktı.

GECE

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin