Anlatırsam Gidersin

665 41 3
                                    

TÜM OKUYUCULARIMIN KURBAN BAYRAMI KUTLU OLSUN

11,1K OLMUŞ BAKIŞ HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER CANISILAR

İYİ OKUMALAR;

CEYDA

Gece'yi yemek getirmesi için aşağı gönderdim, iki saat oldu gelmedi. Hayır yani açlıktan ölüceğim. Bu nasıl misafir perverlik?

Hastahaneden çıkalı bir hafta olacak neredeyse. Bir haftadır okula gitmiyoruz. Devamsızlığı ise eniştem Bora sağolsun hallediyor. Annemlere de sınav var, ödevim var diyip bir haftadır Gecelerde kalıyorum. Şimdi siz asıl olayı merak ediyorsunuzdur. Eren ile öpüştükten sonra ne oldu diye. Hiç. Hiçbir şey olmadı. Mal beni orada bırakıp gitti. O gittikten sonrada Gece geldi zaten. Bir haftadır da onu görmüyorum. Hayır kesinlikle onu özlemedim.

Kapı açıldığında,

"Hele şükür kızım ya. Sonunda geldin. Açlıktan ölüyordum neredeyse" dedim, yatakta gözlerim kapalı bir şekilde yatarken.

Yatakta bir çökme olunca gözlerimi açtım. Sonra tekrardan yumdum.

"1-2-3" dedim ve tekrardan gözlerimi açtım. Yok hala aynıydı görüntü. Eren karşımdaydı ve sırıtarak bana bakıyordu...yok yani iyiyim sorun yok. Kafamı yana çevirdim. Ben ilk defa biriyle öpüşmüştüm o da Eren'di. Tamam ne kadar cazgır bir kız olsamda utangaçtım. Eliyle çenemden tutup kendine çevirdi. Öyle bakıyordu ki bir an filmlerdeki gibi gün gece bir hataydı felan diyeceğini sandım. Hayır yani ne alaka? Alt tarafı öpüşmüştük. Arada sırada ortaya çıkan iç sesim 'alt tarafı mı?' diye böğürdü. Haklıydı da.

Eren baş parmağıyla çenemi okşadıktan sonra dudaklarıma yapıştı. Kalbim yerinden çıkıyordu neredeyse. Mantığım devre dışıydı. Ben şaşkınlıktan put gibi dururken Eren geri çekildi.

"İlkinde karşılık veriyordun" dedi sırıtarak.

Sinirle sol yanağına tokatı geçirdim. Sonrada yataktan kalkmaya çalıştım. Ama Eren beni kolumdan tuttu.

"Hazırlan gidiyoruz" dedi Eren.

"Ben seninle hiçbir yere gelmem"

"Hazırlan gidiyoruz dedim"

"Ben de hazırlanmıyorum. Burada kalıcağım. Ben burada gayet raha...ayy. İndir beni kucağından ya" dedim.

Ama o çoktan kucağında ben ile odadan çıkmıştı.Merdivenlerden inerken Gece kahkahalar ile gülüyordu.

"Kızım ne gülüyorsun. Kurtarsana beni bu maldan" dedim Gece'ye.

Ama o bana aldırmadan gülüyordu. Son çare Bora'ya bakıp,

"Enişte ya" dedim.

Ama eniştem ne yaptı? Evin kapısını açıp Eren'in sırtını sıvazlayıp

"Helal be kardeşim" dedi.

Kapıdan çıkarken,

"Size göstericeğim gününüzü" dedim.

Eren beni arabaya bindirdi ve kendisi de bindikten sonra arabayı sürmeye başladı.

"Nereye götürüyorsun beni?" dedim

Bana bakıp sırıttı. Ben de önüme dönüp üzerimdeki mavi pijama ile somurttum.

BORA

Gülümseyerek Gece'yi kucağıma aldım.

"Şimdi sen kıskanmışsındır" dedim.

Kıkırdadı. Salondaki koltuklardan birine uzanıp onuda üzerime çektim. Bana şaşkınca bakınca sırıtıp,

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin