Baş Belaları

600 43 5
                                    

GECE

"Bora dur" diyerek önüne geçtim.

"Çekil önümden esmer" diyip kapıyı açmaya çalıştı ama yine onu durdurdum.

"Kötü bir şey yapacaksın" dedim.

"Evet. O iti beni öldür diye yalvartacağım"

"Bora yapma. Tamam Cenk suçlu ama onun cezasını sen veremezsin. Polise gidip şikayetçi olalım. Çeksin cezasını"

"Sence onu birini vurdu diye içeri atarlar mı?"

"Neden atmasınlar? Tabi ki de atarlar."

"Neden o zaman şimdi dışarıda?"

Nasıl yani Cenk daha önce de mi birilerini vurdu? Bugün neler öğrenmiştim ben böyle. Daha ne kadar şey kaldırabilirdim?

"Bora. Bak belki halkısın ama böyle olmaz. Cenk seninle ve Eren ile uğraşıyor..."

"Ve seninle de" diye lafımı böldü.

"Benimle mi? Cenk neden benimle uğraşsın?"

"Sizin öz kuzen değil de üvey kuzen olduğunuzu o bana söyledi. Seni istediğini de." dedi ve elini yumruk yapıp sıktı. Gözleri iyice koyulaştı.

Cenk mi demişti bunları? Nasıl yani?

"Sadece bu da değil. Dağ evindeyken seni kaçıran hırsız değil Cenk'in adamıydı." dedi Bora.

Hareketsizce yerimde kalakaldım. Benden habersiz etrafımda neler olmuştu. Bora alnıma bir öpücük kondurup evden çıktı. Ben ise hala hareketsizce yerimde duruyordum.

EREN

"Bak kızım..."

"Bana kızım deme" diye lafımı böldü Ceyda.

Sinirle oflayıp cümleme devam ettim.

"Ben arabadan iniyorum ve kapıları kilitliyorum. Sen burada kalıyorsun"

"Yok canım. Ben de geleceğim"

"Bu halde mi?" dedim üzerindeki mavi pijamayı göstererek. Bu sefer sinirle oflama sırası ondaydı.

"Beni bu halde evden zorla çıkartan sensin"

"Sana hazırlanmanı söylemiştim" dedim omuz silkerek.

"Sen indikten sonra ben de inerim arabadan."

"Kilitlediğim için alarm öter ve ben de tepende biterim"

Ceyda dişlerini sıkınca sırıttım. Arabadan inmek için yeltendiğimde durup,

"Şans öpücüğü vermeyecek misin?" dedim

"Birini dövmeye gidiyorsun ve şans öpücüğü mü istiyorsun?"

Olumlu anlamda kafa salladım ve ona doğru eğilip yanağından öptüm.

"Ona ne yapacaksın?"

"Hak ettiğini alacak"

"Başını belaya sokma"

"Ne oldu endişelendin mi benim için?"

"Ne endişeleniceğim senin için ya. Ben sadece..." dedi ve sustu Ceyda.

"Sen sadece ne?" diye üzeine gittim.

"Sen gitmiyor muydun?"

"Cümleni tamamlayana kadar hayır." dedim koltukta iyice yayılarak.

"Pislik" dedi ve bana doğru yaklaşıp yanağımdan öptü.

"Şans öpücüğü " dedi.

"Bu biraz sadecenin devamını getirmemek için rüşvet oluyor" dedim. Gülümsedi. Arabadan indim. Bende gülümsüyordum. Beni gülümseten onu öpmeden çok onun yanında olmak. Ben böyle düşünceler ile depoya doğru ilerlerken Bora'nın arabasından indiğini gördüm.

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin