Yb ile karşınızdayım
İYİ OKUMALAR;
CEYDA
Sabah olduğunu hissediyordum. Daha gözlerimi açmamıştım. Huzurluydum ve gülümsüyordum. Güne böyle başlamak harika olsa gerek. Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda karşımda gülmemek için kendilerini zor tutan Bora ve Gece'yi gördüm.
"Günaydın" dedim hala gülümsemeye devam ederek. Esnemek için kolumu kaldırdığımda birine çarptım.
EREN'E.
BANA SARILMAKTA BULUNAN EREN'E.
Yataktan nasıl fırladım bilmiyorum.
"Ne oluyor be?" dedim.
"E siz dün gece beraber uyuyakaldınız ya" dedi Bora.
"İnsan bi uyandırır" dedim dişlerimin arasından Gece'ye.
"Ama çok tatlıydınız kıyamadık" dedi.
Sinirden yumruklarımı sıkarken Eren'in sesini duydum.
"Bu yine niye sinir küpüne döndü?" dedi Eren.
Burnumdan soluyarak odadan çıktım. Arkada üçünün kahkaha sesleri geliyordu. Salak olduğumun kanıtı şu ki ben de gülüyordum.
GECE
Okula gitmek için arabaya bindik. Erken kalktığımız için babaanneme yakalanmamıştık. Ceyda Eren ile gitmeyi kesinlikle reddedip Bora'nın arabasına binmişti. Birbirlerine yakışıyorlardı. İkiside sarışındı. Ama dış görünüşten çok huy olarak da birbirlerini tamamlıyorlardı. İkisi de birbirlerine karşı ne hissettiklerini bir türtü itiraf edemiyorlardı. İlk başta kendilerine.
Okula geldiğimizde arabadan indik. Eren'de kendi arabasını park edip yanımıza gelmişti. Bugün bir gariplik vardı. Her zaman gözler bizim üzerimizde olurdu. Ama şimdi herkes başka bir noktaya odaklanmıştı. Merak edip hafif kalabalığın olduğu yere ilerledim. O sırada Bora kolumdan çekip arkasına geçirdi. Sonrada;
"Noluyo lan burada" diye kükredi.
Yerimden sıçradım resmen.
Kalabalık biraz geriye çekilmişlerdi. Başına toplandığı kişiyi gördüm. Siması tanıdık geliyordu.
"Ne işiniz var lan sizin burada?" dedi Eren.
"Okulumuza geldik bilader. Bi sorun mu var?" dedi bir türlü nereden tanıdığımı hatırlayamadığım çocuk.
"Var sorun bilader. Burusı sizin okulunuz değil artık. Şimdi boşuna bizi yormadan ikileyin" dedi Bora.
O an benim jeton düşmüştü. Bu Cenk'in grubundaki çocuklardı. Şu çocuk ise Ceyda'nın eskiden çıktığı çocuktu. O çocuk yüzünden Ceyda bir ara uyuşturucuya başlamış olduğunu hatırladım ve çocuktan tiksindim. Bora'da uyuşturucu kullanıyordu ama beni uyuşturucu kullanmaya sevk etmiyordu.
"Buraya kavga çıkarmaya gelmedik demeyi istemem. Çünkü tam da bunun için geldik." dedi tiksindiğim o çocuk.
"Dayak yemeye geldik deseniz daha doğru olur" dedi Eren ve gömleğinin kollarını katlamaya başladı. Bora'da Eren'in yaptığı gibi gömleğinin kollarını kıvırıyordu. Onlar beş kişiydi bizimkiler ise iki. Eren ile Bora onların üzerine doğru yürüdüler. Onlardan iki kişi geriye doğru bir adım attılar.
"Seninkiler pek korkak çıktı Can" dedi Bora benim tiksindiğim çocuğa.
"Ben tek yeterim sana Bora."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temiz Kalan Tek Sayfa
Romance"Korktum Gece. İlk defa korkunun nasıl bir şey olduğunu hissettim. Sana bir şey olacak diye korktum” “Neden korktun? Sonuçta ben senin neyinim ki? Umrunda olmayan bir kızım.” “Gerçekten böyle mi düşünüyorsun” dedi Bora. Söylerken sesi titremişti. “...