Tocmai mă îndrept spre casa unui criminal. Wow, asta o să fie o poveste interesantă pe care as putea să le-o spun copiilor mei atunci când o să fiu mai bătrână.
Am oftat, aşezându-mă mai bine pe scaun. Aş minti dacă aş spune că nu mi-am lăsat nervii să mă cuprindă.
Aş minti, de asemenea, dacă aş pune că nu m-am ruşinat când fundul meu a atins uşor pielea de pe scaun si un sunet foarte ciudat s-a auzit.
Danger a chicotit. "Nu poti să te simti comoda? A ranjit, uitandu-se repede la mine, apoi indreptandu-şi din nou privirea către drum .
Imi simteam obrajii arzând. "Nu, doar că... Cred că am rău de maşină." Am mintit, dând din umeri .
A dat din cap. "Cum spui tu, drăguto."
Ml-am dat ochii peste cap. Tipul asta chiar are nevole de ajutor.
" Nu îti da ochii peste cap în fata mea, curvo. Adu-ti aminte." Mi-a apucat bărbia foarte tare, făcându-mă să mă uit la el. "Eşti la mine in masina."
Am tresărit la atingerea lui. Tot ce am putut să fac a fost să dau din cap.
" Bravo." M-a împins înapoi, punându-şi din nou mâna pe volan.
Mi-am muşcat buza de jos, încercând să mă controlez să nu spun ceva ce as putea regreta. în schimb, mi-am întors privirea către fereastra maşinii, neaşteptând altceva decât să fiu în patul meu. în sigurantă, unde trebuia să fiu de prima dată .
In sfârşit ajunsesem la ceea ce cred că era casa lui, din moment ce şi-a parcat maşina în garajul ei. Nu am putut să mă abtin, gura mea deschizându-se şi formând un o' perfect atunci când am privit casa. Sunt impresionată. Este chiar drăgută din acest unghi.
Mi-am întors privirea şi am aşteptat să văd ce se întâmplă, în timp ce mi-am lăsat uşor capul pe spate, gândindu-mă cum de toate astea s-au întâmplat.
Nu pot să spun că sunt dezamăgită. Adică, am simtit că asta se va întâmpla. Doar că niciodată nu am crezut că se va întâmpla în modul acesta.
Puteam să văd o multime de lucruri în seara asta pe cineva care tocmai s-a îmbătat o fată care se dezbracă în fata oamenilor. Aceste lucruri s-au mai întâmplat înainte, nu mă judecati, dar nu. Am asistat la o crimă.
Cu cât mă gândesc mai mult la aceste lucruri, cu atât cred mai mult că viata mea s-a transformat într-o adevărată telenovelă.
Eram fata cea liniştită, care îşi făcea mereu temele, care îşi asculta părintii, care lua note foarte mari şi care avea grijă de ea însăşi. Niciodată nu am scăpat de sulb control când ieşeam afară, eram o persoană cuminte. Eram timidă.
Faceam lucruri chiar bune. Niciodata nu am făcut ceva rău. Până în noaptea asta, când m-am furişat afară şi a fost prima oară când am făcut ceva extrem si am intrat într-o asa problemă .
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanfictionO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...