Înebunisem cumva sau Jimin tocmai mi-a spus că şi el mă iubeşte?
M-am oprit, lingandu-mi buzele. "Ce ai spus?" Am şoptit.
A zâmbit uşor, plimbându-şi mâinile prin păr. "Am spus că şi eu te iubesc."
Nu m-am putut abtine, aşa că am zâmbit şi eu.
Parcă totul în viata mea se schimbase şi am simtit ca şi cum o mare greutate a fost luată de pe umerii mei.
"Stii tu." Jimin şi-a înfăşurat degetele cu ale mele.
M-am uitat în sus, ochii mei privindu-i pe ai lui.
"Nu am crezut niciodată că se va întâmpla asta. După tot ce s-a întâmplat cu San, eram sigur că viata mea nu mai are sens. Că o să-mi pese doar de mine. Că nu o să trebuiască să-mi pese de vreo curvă sau de problemele pe care le ai într-o relatie..."
M-am încruntat putin la auzul cuvintelor lui.
Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca el să se simtă ca şi cum ar fi în relatia asta obligat.
Inainte să observe asta, Jimin mi-a strâns mâna. "Dar apoi ai apărut tu şi mi-ai arătat de ce ar trebui să-mi deschid din nou inima şi sunt fericit că am făcut asta. Mi-ai oferit un scop. Nu mai este vorba doar despre băieti, mai am pe cineva în viata mea acum care mă face să îmi dau seama că are rost să trăiesc."
Mi-am muşcat buza, înroşindu-mă.
"Dar, trebuie să ştii," S-a pozitionat pe coturile lui, holbându-se la mine solemn şi serios. "Acum că eşti într-o relatie cu mine, lucrurile vor fi diferite de acum înainte."
Mi-am apropiat buzele. "Ce vrei să spui?"
"Vreau să spun că viata mea nu este chiar atât de bună. Am duşmani care ar putea să facă orice pentru a mă doborî, atât pe mine cât şi pe băieti, chiar dacă asta înseamnă să se ducă după persoanele pe care le iubesc."
Am inghifit in sec, uitandu-ma in alta parte.
"Dacă crezi că ce ti-a făcut Minho a fost rău, nu ai văzut încă nimc."
M-am foit, neştiind ce să spun.
"Hei," Mi-a mângâiat usor bărbia. "Nu am să las să ti se intâmple nimic. In regulă?"
M-am uitat în ochii lui înainte de a da din cap.
Ştiam că el mă va proteja. A făcut-o de foarte multe ori înainte, am foarte multă încredere în el.
"In ciuda vieții mele periculoase, te iubesc şi voi face orice pentru a te proteja. Eşti o parte din viata mea, ceea ce înseamnă că acum eşti sub aripa mea de protectie. De asemenea, băietii o să te apere şi ei. Nici ei nu vor lăsa pe cineva să te rănească."
Am zâmbit usor.
"Dar de asemenea tu trebuie să ştii că a fi într-o relatie cu mine înseamnă că sunt câteva lucruri pe care nu trebuie să le ştii. Treburi importante."
Am dat din cap. "Inteleg."
"Aşa că atunci când îti spun să părăseşti camera, o părăseşti. Bine?"
Am dat încă o dată din cap. "Am înteles."
"Şi atunci când eşti în aceeaşi cameră cu noi nu pui nicio întrebare şi nici nu spui vreun cuvânt despre ce ai văzut, în special lui Daiana.
M-am prefăcut ca şi cum mi-aş fi închis gura cu o cheie, iar apoi am aruncat-o.
Jimin a chicotit, aplecându-se şi sărutându-mă gentil pe buze. "Esti aşa de drăgută."
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
Fiksi PenggemarO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...