Stomacul meu a tresărit de durere.
"Ei bine, este bine de ştiut..." Am spus într-un mod sarcastic, uitându-mă la el cu ochii îngrijorători, după care mi-am îndreptat privirea spre geam. A scos un mic chicot, în timp ce şi-a depărtat uşor buzele.
"Ai foarte mult umor, îmi place asta." Şi-a întors capul spre dreapta, pentru a scoate fumul pe geam, după care l-a ridicat la loc.
"Da, ei bine, îmi place de asemenea să îmi trăiesc viata, aşa că îmi poti spune unde mergem, te rog? Pentru că sunt putin cam confuză." Am murmurat, încercând să-mi găsesc locul potrivit pe scaurn
"Notează-ti asta în minte, nu te voi omorî." A scos afară alt fum, de data aceasta lăsând geamul închis. Substanta neclară plutea în toată maşina până când, dintr-o dată, a dispărut. Când a terminat de fumat, a aruncat tigara într-o scrumieră pe care o avea in maşina.
"De unde să ştiu? Sunt în maşină cu un criminal." Mi-am dat ochii peste cap, punându-mi mâinile în dreptul pieptului.
"Ai de gând să îmi spui chestia asta de fiecare dată când încerc să vorbesc cu tine?" A protestat, vocea lui fiind puternică şi ochii întunecati.
Am înghitit în sec, mişcându-mi capul uşor. "Nu. Imi pare rău." Am simtit cum palmele începeau să-mi transpire.
"Foarte bine, pentru că nu sunt în stare să-ti aud tie prostiile." El şi-a mutat din nou privirea către drum, liniştindu-se. "Sau idioatele tale rugăminti."
Cred că băiatul acesta era: A.Psihopat; B.Nebun; C.Bipolar.
Mă indrept mai mult spre a treia variantă.
"Oh, Doamne, multumesc." Sarcasmul îşi făcea prezenta cu fiecare cuvânt pe care il rosteam. "Este aşa de placut sa te am in preajma mea, lasă-mă sa-ti spun." O linişte ciudată şi-a făcut prezenta între noi doi şi asta nu prea mă ajuta.
"Chiar crezi că îmi pasă?" Mi-a spus, parcă scuipând venin prin cuvintele lui. Şi-a pus degetele pe volan, strângându-l foarte tare în mână. Am realizat asta odată ce degetele lui au prins o culoare foarte ciudată.
Nu i-am răspuns. In schimb, mi-am indreptat privirea către şosea şi nu m-am mai deranjat să mai spun vreun cuvânt.
Dar, după privirea lui, Danger arăta ca şi cum nu ar fi vrut să tac .
"O să continui să mă ignori ca pe un idiot sau ai de gând să-mi răspunzi?" A murmurat.
Mi-am simtit respiratia din ce în ce mai puternica şi mainile parca imi inghetau.Care era problema lui?
"Ce dracu vrei să-ti spun?" I-am spus, începând să fiu stresată de acest copil.
"Nu ştiu, orice!" A luat-o pe o altă stradă. Doar nu mă ignora."
"Am crezut că nu vrei ca eu să mai vorbesc." Mi-am încruntat uşor fruntea, el uitându-se la mine ciudat.
"Nu." A spus el plictisit. "Am spus că nu vreau că tu să foloseşti împotriva mea ceea ce tocmai ai văzut. Niciodată nu am spus ceva despre a nu mai vorbi.
"Cum o fi." Am spus. Dacă el voia să vorbesc, acesta era singurul lucru pe care îl primeşte din partea mea.
In avantajul meu, el a tăcut.
Mi-am îndreptat ochii spre ceva care ar putea să-mi atragă atentia, dar la un moment dat, m-am plictisit şi ochii mei s-au îndreptat către o parte din fata lui.
Nu pot să mint, el era chiar drăgut, chiar şi când fuma. Incepusem sa ii analizez fata bine conturata el a oftat frustrat, întorcându-şi capul spre mine.
"Ce? Am ceva pe fată?"
Am dat din cap in semn de nu.
....Voiam doar să merg acasă .Cred că el ştia la ce mă gândeam, pentru că ce a zis m-a cam îngrijorat.
"Uite, ai văzut prea multe. Nu pot să te las pur şi simplu să pleci după tot ce ai văzut. Aş fi un idiot." Şi-a lins buzele, ochii lui rămânând fixati pe mine.
în ce m-am băgat singură? Mi-am lovit uşor fruntea cu palma, ceea ce probabil l-a lămurit pe el ce era în neregulă cu mine și nu eram bine cu asta, deoarece el a început sa vorbeasca din nou. "Am vorbit serios când ti-am spus că nu te voi răni. Trebuie doar să rezolv câteva lucruri, bine? Vei fi acasă în curând."
"Promit " a adaugat el
Am simtit ceva puternic în corpul meu atunci când am auzit ce a spus, dar nu era de ajuns încât să pot să-mi revin la normal.
Lingandu-mi buzele, am luat cateva guri de aer, încercând să-mi controlez nervii în timp ce alt chicot s-a auzit peste tot în maşină."Naşti sau ceva de genul ăsta pentru că suntele pe care le scoti arată că asta faci." Poti să spui că el a găsit starea în care mă aflam foarte amuzantă, fapt care m-a făcut să râd. Chiar foarte tare.
"Ai un râs foarte drăgut." A zâmbit dând din cap, în timp ce mi-am simtit obrajii luând foc.
Da, e bipolar. "Multumesc? Chiar dacă cred că râd ca o hienă." Am dat din umeri .
A început să râdă, pastrându-şi însă mâinile pe volan pentru a nu pierde controlul - ceva ce nu ar trebui să fim nevoiti să adăugăm pe lista de probleme pe care el deja le are.
Esti pe lista de probleme pe care el deja le are Eşti amuzantă.
" Incerc."
Am spus în timp ce îmi frecam uşor mâinile, apoi am început amândoi să râdem, chiar mai tare ca înainte.
"Esti prima fată pe care am luat-o cu mine, care are un simt al umorului atât de bun Mi-am simtit picioarele din ce în ce mai grele, după ce am realizat ce a zis.
Ai mai luat şi alte fete până acum?" M-am uitat la el cu nişte ochi mari, în timp ce el a început să râdă pentru a treia oară în această seară. Wow, cred că am ars câteva calorii.
"Glumesc!" Şi-a dus repede o mână către stomac, iar pe cealaltă a păstrat-o nemişcată pe volan. "Trebuia să-ti vezi fata, un singur cuvânt." S-a uitat în ochii mei. "Nemaipomenită."
"Ha, ha, ha, foarte amuzant." Am încercat să zâmbesc, răspunzându-mi cu un zâmbet pentru care puteam să mor.
"Ai un zâmbet foarte frumos." Am spus repede, ruşinea facându-şi aparitia odată ce mi-am dat seama ce tocmai zisesem
"Multumesc." Mi-a zâmbit, arătându-şi dintii albi şi perfecti. "Si tu ai un zâmbet
dintii albi şi perfecti. Si tu ai un zambet drăgut." A rânjit Dând din cap, m-am lăsat uşor pe spate, pe scaun, ştiind că nu voi ajunge acasă prea curand. Am incercat sa pornesc radioul, dar o mâna m-a oprit. Mâna lui.
" Hei!"
" Nu-mi place muzica." Mi-a spus plictisit. Cui nu-i place muzica?" I-am spus, încruntându-mi sprâncenele.
"Mie. Acum stai acolo şi lasă-mă să conduc, bine? Am nevoie să mă gândesc." Mi-a spus înainte să se calmeze.
Am luat acest lucru ca pe o oportunitate, pentru a afla adevărul.
"Bine, dacă tot suntem aici, îmi poti spune unde mă duci?"
"La dracu, eşti atât de nerăbdătoare." A strigat cu un ton necunoscut, în timp ce şi-a dus altă tigară între buzele lui.
"Mergem la mine acasă." A murmurat, deschizând fereastra si lăsând fumul să iasă Oh, Doamne, ajută-mă acum.
To be continued.....
XOXO Geanina ❤
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
Fiksi PenggemarO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...