Din perspectiva lui Jimin :
Curva aia e nebună?
Cum dracu poate să intre în maşina unui necunoscut?
E chiar proastă?
Cred că da .
Am început să merg prin parcare, încercând să-mi păstrez calmul înainte de a o lua razna Dacă crezi că am mai făcut-o până acum, nu ai văzut modul în care sunt acum.
Sunt atât de aproape să omor pe cineva doar din cauza stresului pe care îl simt înăuntrul meu.
Unde dracu era Nayeon când aveai nevoie de ea?
Concentreaza-te Jimin, concentrează-te. Am încercat să mă calmez, frecându-mi o parte a gâtului.
Ea nici măcar nu a ştiut cine era. Adică, dacă ar fi făcut-o, s-ar fi urcat în maşină de prima dată, dar a stat acolo în jur de cinci minute.La dracu, chiar dacă îl ştia, nu trebuia să plece în modul ăsta.
Cred că i-a spus ceva ei.
Adică, nu există altă explicatie pentru care ea să urce în maşină cu un tip pe care nu-l cunoaşte.
La dracu. Cât de nepăsătoare a putut să fie?
Am lovit roata unei maşini, care nu era a mea, în timp ce am gemut. Probabil arătam ca un sociopat, dar în momentul ăsta, nu îmi păsa. Geanina s-a urcat în maşina unui tip pe care nu-l cunosc.
Maşina nici măcar nu mi se părea cunoscută şi nu am putut să văd nimic printre geamurile fumurii.
Oh, la naiba.
Mi-am blestemat complet viata, indreptandu- mă spre locul unde era parcată maşina mea. Nu puteam s-o las să plece cu un necunoscut şi să nu merg după ea.
As fi un idiot daca as face-o.
Odată ce am ajuns la maşina mea, am deschis uşa, intrând înăuntru şi pornind-o.
Ceva din mine îmi spunea că, Geanina nu este pe mâini bune şi nu aveam de gând să aştept să văd ce se întâmplă.
O voi găsi. Chiar dacă este ultimul lucru pe care il fac.
Ieşind din parcare, am ajuns pe şosea, pornind în directia în care a luat-o maşina în care Geanina a urcat.
Nici nu mi-am dat seama până când am ajuns la capătul acelei străzi că, de aici nu mai ştiam pe unde o luase maşina.
Aruncand alte mii de injuraturi, am întors maşina repede, îndreptându-mă spre casa mea.
Mărind viteza, m-am rugat ca acolo să nu fie politişti care să mă oprească pentru că nu aveam timp de ei in momentul asta.
Realizând că ar fi mai inteligent să-i sun pe băieti şi să le spun că vin pentru a se pregăti, mi-am scos telefonul din buzunarul pantalonilor mei. Tastând un număr, mi-am apăsat telefonul pe ureche, în timp ce am luat-o pe altă stradă.
"Alo?" Vocea lui Jin sa auzit puternic.
"Hei, omule, ascultă, am nevoie ca tu şi băietii să pregătiti echipamentul. Trebuie să urmărim ceva sau ar trebui să zic, pe cineva."Am intrat pe altă stradă .
"Pentru ce omule?"as fi putut spune ca deja
începuse să facă ce i-am zis deoarece puteam să aud zgomotele care veneau de cealaltă parte a telefonului."Doar fă asta. Iti voi spune când ajung acasă. In regulă?" Am vorbit.
"In regulă, ne vedem."
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanfikceO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...