Cap 35 Fara Secrete.

514 23 10
                                    

Din punctul de vedere al lui Geanina:

Stomacul meu a tresărit.

"Cine dracu vrea să te omoare?" Am spus şocată.

Asta a fost o întrebare stupidă şi am realizat asta din momentul in care am deschis gura.

Desigur că cineva dorea să-l omoare, avea o multime de duşmani. Mi-am dat ochii peste cap.

"Nu este evident?" Jimin a oftat în bătaie de joc dând din cap, furia fiind evidentă în ochii şi vocea lui. Ochii lui , cei de un caprui stralucitor, s-au transformat în unii negri, fiecare urmă de inocentă dispărând şi fiind înlocuită cu ură.

Am continuat sa ma uit la el, aşteptand ca el să elaboreze acest subiect. Sunt foarte multe persoane care şi-ar dori să-l omoare. De unde să stiu cine ar fi acea persoană?

"A fost Minho." A spus dezgustat, fata lui schimbându-se.

Am tresarit la auzul acelui nume, fara să vreau să-mi aduc aminte de ce mi-a făcut, dar nu m-am putut abtine aşa că am întrebat.. . "De ce ar încerca Minho să te omoare?"

Jimin a râs sarcastic, dând din cap. "De ce nu ar face-o?" Si-a dus ochii de pe măşină, pe mine.

Am dat din umeri. "Nu stiu..."

"Nu fii naivă, Geanina." Jimin şi-a lins buzele, uitându-se în ochii mei.

"Nu sunt." Am spus

"Ba da, eşti." S-a uitat în altă parte. "Are orice motiv să mă dorească mort."

"Dar, de ce-"

"Pentru că am plecat." S-a mai uitat la mine încă o dată. "Nu întelegi?"

Am dat uşor din cap

A oftat, închizându-şi ochii strâns înainte de a-i deschide din nou. "Am plecat, am plecat fără să ne uităm înapoi. Mă voia mort, voia ca eu să dispar - lasă asta voia ca tu să dispari."

Ochii mei s-au mărit. "Eu? De ce?"

"Deoarece ei ştiu cât de mult însemni tu pentru mine." Jimin a soptit, ochii lui parcă fiind pierduți, corpul lui fiind lângă mine, dar mintea lui în altă parte. "Asta din momentul in care te-a luat cu el şi te-a făcut să treci prin toate idioteniile alea. Ştia că asta m-ar putea omorî. Să te aibă pe tine moartă ar fi răzbunarea lui." A înghitit în sec înainte de a continua. "Nu aş putea să gândesc bine dacă tu ai fii dispărută si ăsta ar fi un mod mai uşor prin care el ar putea să mă omoare."

Am dat din cap, începând să înteleg uşor usor la ce se referea. Mi-am simtit inima începând să bată din ce în ce mai tare din momentul în care el a spus că-i pasă de mine, dar de asemenea am simtit că începe să bată din ce în ce mai greu atunci când m-am gândit că noi doi am putea să murim.

"Planul lui a fost ruinat oricum din momentul în care eu am apărut şi l-am făcut să treacă prin iad. Nu a putut să suporte asta şi dinmomentul în care noi am plecat tinuti de mână, asta la enervat şi mai tare deoarece noi am plecat în sigurantă chiar dacă aveam câteva răni." Sa oprit. "Vrea răzbunare, Geanina." Jimin a oftat uşor. "Şi nu se va opri până când nu o va obtine."

Mi-am muşcat buza. "Doar că nu înteleg de ce el ar vrea totuşi să facă toate astea după ce l-ai lăsat în viată."

Jimin a râs. "E lovit rău de tot la cap, Geanina." In timp ce el a continuat să explice, eu m-am uitat în jos la mâinile lui. "Mă vrea afară din peisaj."

Nu ştiu cum au început toate astea. Vreau să spun că, de ce să treacă prin toate astea când este în viată? Chiar dacă l-ai împuşcat, el încă respiră-"

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum