Din punctul de vedere al lui Jimin:
Am gemut frustrat, în timp ce mi-am lovit pumnii strânsi de masa din fata mea."Asta e ridicol!"Am tipat nervos.
"Frate, calmează-te." Jin a spus uşor, dar eu am dat din cap, ignorandu-l
"Cum putem s-o găsim?E idiotenia asta ruptă sau ceva de genul?" Am lovit masa pe care era asezat echipamentul nostru.
Respirând adânc, mi-am plimbat degetele prin păr înainte de a mi le pozitiona la ceafă.
Lovind masa nu îl va face să meargă, Jimin."Namjoon a vorbit, dând din cap "Trebuie să te aşezi si să te concentrezi."
Am lovit podeaua cu piciorul, ignorandu-l şi pe el. Tot ce ştiam era că trebuia so găsesc pe Geanina înainte să o pierd.
Namjoon şi-a muşcat limba, abtinandu-se din a spune ceva ce ar putea să mă enerveze. "Ce altceva mai poti să ne spui?"
"Ce vreti să vă mai spun?" Am spus, întorcându-mă pentru a-l privi în ochi. Tot ce ştiu este că s-a urcat în maşină cu fiul unei curve."
Namjoon şi-a frecat fruntea frustrat."li vom găsi, bine? Trebuie doar să te calmezi şi să te concentrezi. Nu putem să te lăsăm să lovesti masa de fiecare dată când crezi că am rămas fără idei. Nu o putem găsi în modul ăsta dacă tot ce facem este să facem o scenă."
"Nu fac nicio scenă."Am spus."Doar că nu pot risca şi să aştept."Am oftat."A trecut cât? O oră de când stăm aici si încercăm să aflăm unde este? Dacă are nevoie de ajutorul meu chiar acum?"Gândul că ea ar putea să fie într-o mare problemă nu îmi dădea pace.
"De ce a fugit ea de tine?" Namjoon a întrebat.
Am dat din umeri, frecându-mi ceafa. "Cum spui tu." Am murmurat.
Namjoon a stat tăcut pentru câteva momente, timp în care apus la grămadă tot ce a auzit. "Am văzut-o pe fata asta doar o singură dată şi ne aduce mai multe probleme decât toate misiunile noastre adunate împreună."A dat din cap."Ar trebui să merite toate astea, Park, pentru că jur, dacă o să ne trădeze, o să vă omor pe amândoi. "Namjoon a spus, începând să se gândească la o altă metodă pentru a o salva.
Nu m-am putut abtine aşa că am chicotit voios. "Nu-ti face griji. Nu va face asta." M-am aşezat langa Jin, ajutandu-l.
"Cu cine ar fi putut să plece?" Jin a vorbit.
"Adică, era maşina obişnuită? Ai mai văzut-o până acum? Ar putea să ajute"
Mi-am încruntat sprâncenele, gândindu-mă bine la ce a spus Jin. Mi-a luat ceva până cand am realizat ceva. M-am lasat pe spate, închizându-mi ochii. "Minho."
"Ce?" Namjoon sa uitat la mine.
" Teritoriul lui King." "Am oftat. "Am văzut maşina în apropierea locului chiar înainte să fiu înjunghiat. Imi aduc aminte că mergeam si am văzut-o. Doar că nu am oferit prea multă atentie." Mi-am strâns mâinile.
"Aşteaptă, deci ceea ce încerci tu să-mi spui este că Minho este cel care a luat-o pe Geanina?" Namjoon sa oprit din a mai face ceva, uitându-se la mine atent.
"Oh, nu a fost Minho. Geanina ştie cum arată, El de asemenea ar fi fost un idiot dacă ar fi răpit-o el. A fost unul dintre băietii lui."Am dat din cap, acceptând ce tocmai am spus. Dar Minho este în spatele chestiei ăsteia." M-am ridicat în picioare.
"Whoa, mai gândeşte-te înca o dată înainte să faci ceva ce ai putea să regreti" Namjoon sa ridicat.
"La dracu, nu." Am spus. "El este.Trebuie să fie el. Cine ar fi condus până la Geanina înainte să ştie cine era?" M-am oprit. "Inainte să ştie că eu o cunosc." Am dat din cap, furia curgându-mi prin vene. "De ce ar trebui să aşteptăm chemarea lor? Trebuie s-o facem acum. Mergand spre dulapul care era doar la cativa paşi departare de mine, am deschis uşa, scotocind până când am scos afară o cutie din metal.Ducându-mă spre o parte a mesei, am pus-o pe ea în timp ce am început să tastez cifrele, inainte de a desface incuietoarea şi de a deschide cutia. Luând o armă de acolo, am deschis-o, asigurându-mă că am destule gloante înăuntru, înainte de a o închide şi de a o pune la spatele pantalonilor mei. închizând cutia, am pus-o înapoi în dulap înainte de a mă duce la Jin şi Namjoon." Am terminat cu jocurile. Daca idiotul ala are de gând să se joace cu focul, o să-i arăt că o să se ardă.
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanfictionO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...