34 Explozie.

469 27 4
                                    

Din punctul de vedere al lui Jimin.

E oficial.

Mi-am lovit pumnii de nenumărate ori de dulapuri, incercand sa ma calmez, dar in realitate ma facea chiar mai nervos.

Cand ma enervez, furia ma cuprinde si e ca si cum nu as mai fi eu acolo. Nu sunt eu cel care vorbeste. Furia o face.

Dupa ce am terminat sa-mi exprim supărarea pe dulapuri, pieptul meu pulsa din ce in ce mai tare. Mainile mele fiind rosii. Adaugand mai multe rand unde aveam deja, din cauza batai cu Minho.

Am dat din cap plimbandu-mi degetele prin par.

Trebuie sa rezolv lucrurile cu Geanina pentru ca daca nu o fac voi inebuni.

Ea este ca un drog , un drog de care nu ma pot satura.

Nu conteaza cat de mult m-ar enerva si m-ar irita, tot imi pasa de ea.

Ceva din mine pur si simplu nu o poate lasa sa plece.

Trebuie sa o gasesc si sa readuc lucrurile la normal.

Ignorand privirile din jurul meu, am inceput sa merg pe hol in cautarea lui Geanina. Clopotelul nu a sunat inca, ceea ce înseamnă ca mai am cateva minute până cand incepe ora.

Luand coltul, am stat si m-am uitat prin jur in cautarea ei... Nu erea de gasit.

Oftand am început sa merg in directia opusa. Incercand sa-mi dau seama pe unde a luat-o. Trebuie sa fie prin apropiere.

Gandindu-ma la momentul in care erea la dulapul ei, ea isi luase cartile de care avea nevoie pentru urmatoarea ora, iar una dintre ele erea cea de istorie.

Daca as sti in ce clasa se tine ora asta.

"Tu!" L-am luat pe un baiat de brat, intorcandu-l pentru a se uita la mine. "Stii unde este clasa de istorie?"

Ochii lui s-au marit albindu-se la fata. Se uita la mine de parca ar fi vazut o fantoma.

Mi-am dat ochii peste cap. "Stii sau nu?" Am spus. "Nu am la dispozitie toata ziua."

Asta a parut sa-l fi trezit din gandurile lui pentru ca a dat pur si simpu din cap. Inghitind in sec, si-a lins buzele. "Este clasa numarul 210 B."

I-am dat drumul la mana dand din cap. "Bine, multumesc."

"Nici-o problema." A spus, inainte sa il bat pe umar si de a porni in drum spre clasa.

Am inceput sa merg pe hol numarand numerele claselor. Odata ce am ajuns la numarul 210 B am incetinit pasul respirand din ce in ce mai repede.

Ajungand in dreptul usi am inceput sa strig. "Geanina!" Facand ca , cateva capete sa se intoarca in directia mea.

I-am privit furios, buzele mele scotand un (Aishi) facandui astfel sa se intoarca la treburile lor.

Ochii ei i-au intanlit pe ai mei facandu-ma astfel sa cred ca va veni la mine, dar mi-am schimbat părerea in momentul in care si-a intors capul in alta directie.

M-am încruntat, deschizându-mi gura pentru a o striga din nou când deodată, clopotelul a sunat. "Rahat." Am murmurat, dând la o parte câtiva copii pentru a ajunge la Geanina.

Toti copiii se îndreptau spre clasă şi am ajuns chiar la timp, găsind-o pe Geanina care tocmai voia să intre în clasă, dar înainte să poată, am luat-o de mână, trăgând-o înapoi.

"Ce -Jimin," A spus Geanina. "Lasă-mă să plec. Ce tot faci?"

"Trebuie să vorbesc cu tine." I-am spus, fiind disperat ca ea să mă asculte.

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum